Bemol a inaugurat un teren de joacă pentru copiii din Balabanu
Ziua de 30 Aprilie 2013 a fost una plină de bucurie pentru copiii de la grădinița din s. Balabanu, r-nul Taraclia. Compania Bemol a sponsorizat amenajarea unui nou teren de joacă. Grădinița găzduiește 30 de copii cu vârsta de 3-7 ani.
La inaugurare au participat reprezentanții grădiniței, primăriei, companiei Bemol, presa locală, părinții și publicul principal, copiii, care imediat după partea oficială a inaugurării au asaltat toboganele și caruselul cu un entuziasm.
Reamintim că în Balabanu se află o stație de alimentare cu combustibil Bemol. Recent, la solicitarea primăriei Balabanu compania Bemol a sponsorizat și procurarea unui laptop, cu scopul de a facilita organizarea evenimentelor culturale.
Compania Bemol este o societate cu un grad înalt de responsabilitate civică, care contribuie în mod activ la dezvoltarea comunităților din Republica Moldova. De la începutul anului 2013 compania Bemol a învestit circa 250 mii lei în diverse proiecte sociale, inclusiv și cele sportive.
Vrei să primești bani gratis? Îți îndeplinim dorința!
Gusto Money – savurează plăcerea odihnei!
Urmează următorii pași:
Adună GustoMoney până la data de 22 mai 2013 și beneficiază de ei la restaurantul chinezesc
5th Element, până la data de 22 iunie 2013.
Chateau Vartely - Ofertă de Paști 2013
Pentru a atinge armonia sufletului, este recomandat de a părăsi orașul, de la agitați și aglomerație. Și ce ar putea fi mai bun decât o oportunitate minunată de a combina celebrarea Paștelui cu odihna în afara orașului?
Complexul Turistic Chateau Vartely se pregătește pentru acest eveniment fericit. Oaspeții se vor bucura de prăjituri tradiționale de Paști și ouă pentru micul dejun.
Ofertele speciale: Standard - 100 euro, VIP - 115 euro.
Excursie: Prezentarea fabricii de vinuri.
Degustare de vinuri: Șase tipuri - Feteasca Select, Traminer Rezerva, Pinot Noir Rose Select, Merlot Rezerva, Cabernet-Sauvignon Rezerva, Cabernet Sauvignon desert.
Cazare: 1 noapte, cameră dublă (Standard) / VIP Apartament (VIP), mic dejun inclus.
Persoane: două.
Cadou: Cozonac și Cahor.
Ofertă valabilă în perioada 29 aprilie-13 mai 2013.
Star Kebab - Ți-ai luat Cadourile de Paști?
Este așa de plăcut să primești multe daruri, de aceea Star Kebab ți-a expediat prin poștă cărțuliile magice de Paști. De ce magice? Deoarece toți deținătorii Dream Card și a cardurilor din rețea vor găsi o surpriză minunată în plicul primit. Surpriza nu o destăinuim, dar despre cărțulia magică ce o însoțește vă oferim cu drag mai multe detalii.
Star Kebab, împreună cu restaurantele partenere, a pregătit special pentru tine, cele mai delicioase cadouri de Paști!
1. Vino în oricare din localurile Star Kebab, prezintă cuponul din cărțulia magică la casier și la comanda efectuată, primești un Star Frappé caramelă sau fructe de pădure.
2. Celor ce doresc să le livrăm cadourile direct la ușă, le-am pregătit și lor un dar gustos. Sună și fă comanda la serviciul Livrare 24/24 și primești cadou - Topping Ciuperci.
Orange lansează noul Abonament Balena. Ceva maaare!
Anul curent, Orange marchează două aniversări – 15 ani de la lansarea pe piața din Moldova și 6 ani de la rebranding din Voxtel în Orange.
Din 25 aprilie, Orange Moldova readuce primul apel de dimineață gratuit (în intervalul 6:00 – 12.00). Oferta poate fi activată prin apel la numărul 800.
Orange își extinde seria de Abonamente cu unul nou, ce vine să completeze celelalte trei abonamente: Delfin, Pantera și Fluture.
Noul Abonament Balena este cel mai mare. Acesta include trafic Internet pentru navigare în voie, multe minute pentru convorbiri și SMS gratuite. Noul Abonament este destinat clienților, care nu-și imaginează viața fără smartphone. Cu Balena clienții au parte de libertate în comunicare și de posibilitatea de a savura din plin experiența de navigare la viteza 4G direct de pe telefonul mobil. Această posibilitate este oferita de noul smartphone HTC One, care, în curând, va putea fi găsit în magazinele Orange. Vezi spotul video.
Laiola a fost acreditată pentru proiectul Energie și Biomasă
Pe 15 aprilie 2013, Laiola a fost acreditată de către Agenţia pentru Eficienţă Energetică ca participant la proiectul „Energie şi Biomasă”, inițiat de Guvernul Republicii Moldova, cu suportul Proiectului UE-PNUD „Energie şi Biomasă”. Proiectul presupune un program de acordare a granturilor pentru achiziționarea cazanelor pe bază de biomasă destinate gospodăriilor casnice, în baza unor condiții avantajoase.
Datorită programului, gospodăriile casnice din Moldova pot beneficia de un grant la procurarea cazanelor. Compania Laiola este distribuitor oficial al cazanelor produse de renumitele branduri Buderus, Bosch și CHT și invită persoanele fizice să benificieze de program. Prin urmare, Laiola propune cazane la un preț cuprins între 28.528 - 52.000 lei. Grantulva acoperi până la 30% din preț, în timp ce suma maximă rambursabilă este de 1.000 de Euro per cazan instalat.
Vizitați showroomul Laiola de pe str. Calea Basarabiei, 26/6, pentru a afla mai multe detalii despre cazanele din stock și modalitatea de primire a grantului.
Amintim că Laiola comercializează distribuie și o gamă largă de panouri solare, pompe de căldură, centrale termice și o gamă de cazane pe biomasă: cazane pe lemne, cazane pe gaz, sisteme de ventilare și condiționare, etc.
FinComBank - Ipotecă locativă 20 ani
Visaţi la propriul apartament? Construiţi propria casă, dar nu vă ajung mijloace pentru a o finisa? Programul de la FinComBank „Ipoteca locativă 20 ani” vă poate ajuta să hotărâţi aceste probleme.
Programul „Ipoteca locativă 20 ani” vă oferă posibilitatea de a procura un imobil, un teren pentru construirea casei, procurarea unei cote-părţi într-un complex locativ, și altele. În funcție de obiective, ipoteca se oferă de la 120 luni până la 240 luni.
Cu ocazia aniversării a 20 ani, FinComBank oferă o reducere de 20% de la rata de bază. În aşa fel, rata procentuală va constitui 12% anual, cu stabilirea graficului de rambursare a creditului. Comisionul pentru examinarea cererii de credit constituie 100 lei, iar dacă sunteţi conectaţi la sistemul de deservire bancară FinComPay – 50 lei.
Vârsta mai mare de 22 ani, la momentul scadenţei creditului încă nu veţi atinge vârsta de pensionare și aveți venituri permanente - sunt doar câteva criterii de bază care indică că sunteți eligibil pentru aplicare.
La semnarea contractului de credit prin intermediul acestui program, se oferă conectarea gratis la sistemul de deservire bancară Fincompay.
Pentru informaţii suplimentare adresați-vă la orice filială sau agenţie a băncii sau accesați www.fincombank.md.
Piramisa te invită la Monday Monkey alături de Petru Moiseev
În fiecare luni, Piramisa Cafe organizează Monday Monkey Baraban - ziua când cocktailurile energetice -
energetic + Jägermeister, vodka, gin sau whiskey costă doar 30 lei!
Ești pregătit pentru un weekend de 3 zile?
Monday Monkey îți dă tonul! Pe 22 aprilie, de la ora 19.30 sunteți invitați la
showul live oferit de tobarul Petru Moiseev din Angry Band.
Fă o rezervare la nr. 06 93 83 384 sau pe www.piramisa.md.
Adresa: Piramisa Cafe - bd. Moscovei, 10/3.
AAPM - Programul pentru 24 aprilie la Școala Publicității
Pe data de 24 aprilie la ora 15.00, va avea loc un seminar cu tema, care va fi abordată pentru prima dată în cadrul Şcolii - „Word of Mouth Marketing: teorie și practică". Seminarul va fi ţinut de directorul agenţiei de Word of Mouth Marketing BUZZAAR Romania&Moldova- Andrei Ivanov.
Veţi afla:
— de ce publicitatea în mass-media tradiţională îşi pierde popularitatea?
— cum trebuie inspiraţi oamenii să discute organic despre brand-ul dvs?
— cum word-of-mouth modifică practica modernă a business-ului?
Locul desfăşurării seminarului - anticafe BALCON (bd. Moscovei, 6, clădirea restaurantului Plovdiv \ Andy’s Pizza, intarea din aripa stângă a clădirii). Ca de obicei, rugăm doritorii de a participa să dispună de suma de 20 lei (costul intrări la anticafe).
Neapărat rugăm să expediați din timp Cererea la adresa
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
.
Download Cerere.
Tender pentru producerea a 6 spoturi publicitare
CERERE DE OFERTE (CDO)
Data: 17 aprilie 2013
Subiect: Tender pentru producerea a 6 spoturi publicitare de promovare a Centrelor Regionale de Formare și a Bibliotecilor Coordonatoare incluse în rețeaua pilot a programului Novateca.
Stimate/ă Domn/Doamnă,
1.
Vă rugăm să prezentați o ofertă pentru producerea a 6 spoturi de promovarea Centrelor Regionale de Formare și a Bibliotecilor Coordonatoare create în bibliotecile publice din orașele Leova, Ceadîr-Lunga, Taraclia, Drochia, Soroca, Călărași conform criteriilor indicate în Caietul de sarcini.
2. Cerea de oferte prezentă conține următoarele documente și formulare:
-
Caietul de sarcini (Anexa I)
-
Formularul de prezentare a ofertei (Anexa II)
-
Oferta financiară (Anexa III)
3.
Oferta ce conține oferta tehnică și oferta financiară, cu mențiunea „CDO pentru producerea a 6 spoturi publicitare de promovare a Centrelor Regionale de Formare și a Bibliotecilor Coordonatoare” urmează să fie prezentată programului Novateca pînă la data de 30 aprilie 2013, orele 17:00, timpul local.
Ofertele prezentate trebuie să fie atît în formă electronică, cît și pe suport de hîrtie.
a) Documentele pe suport de hîrtie vor fi trimise la următoarea adresă:
Novateca/IREX Moldova
bd.
Ștefan cel Mare, 202, etajul 7,
or. Chișinău, MD-2004
În atenție:Tatiana Rusu, Specialist Comunicare
b) Ofertele în format electronic vor fi trimise la adresa:
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
, cc
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
4. Oferta poate fi atît în limba română, cît și în limba engleză.
5. Toate prețurile indicate în oferta financiară trebuie să fie corespunzătoare și indicate în dolari SUA (USD). Prețurile trebuie să indice TVA 0 %.
Persoane de contact: Tatiana Rusu, Specialist Comunicare (
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
) sau
Violeta Bunescu, Coordonator de Program (
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
)
Cu respect,
Evan Tracz
Director de program Novateca
Anexa I
DESCRIEREA LUCRĂRILOR
Novateca
6 spoturi de promovare a bibliotecilor publice
Scop: |
Contractarea unei companii pentru crearea conceptelor și producerea a 6 spoturi publicitare de promovare a Centrelor Regionale de Formare și a Bibliotecilor Coordonatoare create în bibliotecile publice din orașele Leova, Ceadâr-Lunga, Taraclia, Drochia, Soroca și Călărași. Durata maxima a spotului: 30 sec. |
Localitatea: Leova, Ceadâr-Lunga, Taraclia, Drochia, Soroca, Călărași
Perioada: 5 luni (Mai - Septembrie 2013)
1. Informație despre organizație/program
Lucrările se vor efectua sub supravegherea directă a Specialistului Comunicare a Programului Novateca și cu direcționarea și ghidarea procedurală a programuluiNovateca/IREX Moldova.
IREX
IREX este o organizație internațională non profit ce implementează programe de leadership și inovație pentru îmbunătăţirea calităţii învățământului, consolidarea mass media independentă și stimularea dezvoltării societății civile pluraliste. Fiind fondat în 1968, IREX are un portofoliu anual de peste $60 milioane și peste 500 de profesionişti angajaţi în întreaga lume.
Novateca
Novateca este un program pilot care studiază în profunzime modalitățile de facilitare a accesului populației la Internet, prin intermediul reţelei existente de biblioteci publice din Republica Moldova. Programul va fi realizat prin stabilirea parteneriatelor cu un spectru larg de factori interesați de biblioteci, organizarea seminarelor de instruire pentru bibliotecari și dotarea a 68 de biblioteci publice cu calculatoare pentru accesul cetățenilor la Internet.
2. Caietul de sarcini
Obiectivul general al sarcinii:
Programul Novateca va selecta o companie specializată în crearea conceptelor și producerea a 6 spoturi publicitare de promovare a Centrelor Regionale de Formare și a Bibliotecilor Coordonatoare, create în bibliotecile publice din orașele Leova, Ceadîr-Lunga, Taraclia, Drochia, Soroca și Călărași.
Sarcini principale:
Compania selectată va:
- scrie conceptele a 6 spoturi video care să promoveze modernizarea bibliotecilor din regiunile respective și noile servicii oferite de bibliotecă.
- va pregăti storyboard-ul și îl va prezintă pentru aprobare împreună cu scenariul spoturilor.
- va produce imagini video de înaltă calitate, în raioanele indicate mai sus. Materialele video vor include înregistrări ale activităților de bibliotecă, utilizatorii bibliotecilor, peisajul orașului etc.
- va edita materialul video în concordanță cu scenariul aprobat. Primul draft va fi prezentat programului Novateca și va fi editat sub direcția Novateca până la versiunea finală. Versiunea finală va ține cont de audiența cheie, mesajulși stilul stabilit.
- va livra programului Novateca, versiunea finală a spoturilor în format full HD (1920 × 1080) pe CD / DVD-uri. Companieîși asigură efectuarea tuturor vizitelor în localitățile indicate, necesare pentru producția de filme.
- Materialele video vor fi produse în limba română, cu excepția materialului video pentru Ceadîr - Lunga care va fi produs în limba rusă. Toate spoturile vor avea o versiune cu subtitrare în limba engleză.
4. Produse/livrabile și cadrul de timp
Localitate: Leova
Luna: Mai
Produse/livrabile |
Perioada |
Responsabili |
Etapa pre-producere: |
2 zile după selectarea companiei si semnarea contractului |
Compania |
- Scrie și propune spre aprobare scenariul și storyboard-ul. | 1 săptămână |
Compania |
- Adaptează și aprobă scenariile finale. | 1 săptămână |
Novateca |
Etapa producere: |
3 zile |
Compania |
Etapa post – producere: |
1 săptămână |
Compania |
- Adaptează și trimite spre aprobare versiunea draft. | 2 zile |
Novateca |
- Prezintă versiunea finală a spotului video. | 3 zile |
Compania /Novateca |
- Transmite spotul în format CD/DVD și web. | 2 zile |
Compania |
Localitate: Taraclia
Luna: Iunie
Produse/livrabile |
Perioada |
Responsabili |
Etapa pre-producere: |
2 zile după selectarea companiei si semnarea contractului |
Compania |
- Scrie și propune spre aprobare scenariul și storyboard-ul. | 1 săptămână |
Compania |
- Adaptează și aprobă scenariile finale. | 1 săptămână |
Novateca |
Etapa producere: |
3 zile |
Compania |
Etapa post – producere: |
1 săptămână |
Compania |
- Adaptează și trimite spre aprobare versiunea draft. | 2 zile |
Novateca |
- Prezintă versiunea finală a spotului video. | 3 zile |
Compania /Novateca |
- Transmite spotul în format CD/DVD și web. | 2 zile |
Compania |
Localitate: Drochia
Luna: Iunie
Produse/livrabile |
Perioada |
Responsabili |
Etapa pre-producere: |
2 zile după selectarea companiei si semnarea contractului |
Compania |
- Scrie și propune spre aprobare scenariul și storyboard-ul. | 1 săptămână |
Compania |
- Adaptează și aprobă scenariile finale. | 1 săptămână |
Novateca |
Etapa producere: |
3 zile |
Compania |
Etapa post – producere: |
1 săptămână |
Compania |
- Adaptează și trimite spre aprobare versiunea draft. | 2 zile |
Novateca |
- Prezintă versiunea finală a spotului video. | 3 zile |
Compania /Novateca |
- Transmite spotul în format CD/DVD și web. | 2 zile |
Compania |
Localitate: Soroca
Luna: August
Produse/livrabile |
Perioada |
Responsabili |
Etapa pre-producere: |
2 zile după selectarea companiei si semnarea contractului |
Compania |
- Scrie și propune spre aprobare scenariul și storyboard-ul. | 1 săptămână |
Compania |
- Adaptează și aprobă scenariile finale. | 1 săptămână |
Novateca |
Etapa producere: |
3 zile |
Compania |
Etapa post – producere: |
1 săptămână |
Compania |
- Adaptează și trimite spre aprobare versiunea draft. | 2 zile |
Novateca |
- Prezintă versiunea finală a spotului video. | 3 zile |
Compania /Novateca |
- Transmite spotul în format CD/DVD și web. | 2 zile |
Compania |
Localitate: Călărași
Luna: Septembrie
Produse/livrabile |
Perioada |
Responsabili |
Etapa pre-producere: |
2 zile după selectarea companiei si semnarea contractului |
Compania |
- Scrie și propune spre aprobare scenariul și storyboard-ul. | 1 săptămână |
Compania |
- Adaptează și aprobă scenariile finale. | 1 săptămână |
Novateca |
Etapa producere: |
3 zile |
Compania |
Etapa post – producere: |
1 săptămână |
Compania |
- Adaptează și trimite spre aprobare versiunea draf. | 2 zile |
Novateca |
- Prezintă versiuneafinală a spotului video. | 3 zile |
Compania /Novateca |
- Transmite spotul în format CD/DVD și web. | 2 zile |
Compania |
5. Criteriile pentru evaluarea tehnică a ofertei
- Entitate legală înregistrată în conformitate cu cadrul legislativ al Republicii Moldova;
- Cel puțin 5 ani de experiență în producerea materialelor video, cu licență pentru prestarea serviciilor de producere și portofoliu relevant pentru această specificare (cel puţin o mostră).
- Adaptabilitatea la necesitățile domeniului de expertiză al bibliotecilor;
- Abordare interactivă și inovativă;
- Cunoașterea/experiență în domeniul biblioteconomiei este un avantaj;
- Bază tehnică și materială pentru producerea materialelor video.
6. Oferta va include:
Componenta operațională și tehnică a propunerii va conține următoarele documente:
- Profilul companiei și un raport al activității cu lucrări relevante executate în ultimii 3 ani (maximum 3 pagini);
- O copie a Certificatului de Înregistrare a Organizației (de la Camera de Înregistrare sau Ministerul Justiției);
- O copie a Licenței/Certificatului pentru activități de producere a spoturilor video;
- CV-ul coordonatorului echipei;
- CV-ul fiecărui membru al echipei, inclusiv rolurile și sarcinile fiecărui membru;
- Bugetul detaliat pentru producerea spoturilor (prezentat intr-un document separat – Oferta financiară – inclusă mai jos).
Anexa II
FORMULARUL DE PREZENTARE A OFERTEI
Stimat Domn/Doamnă,
După ce am examinat Actele de Solicitare, primirea cărora seconfirmă prin prezentul formular, noi, subsemnații, propunem servicii profesionale de training și consultanță programului Novateca pentru o sumă care se constată în conformitate cu Oferta Financiară anexată la prezenta ofertăși care este parte integrantă a acesteia.
În cazul în care Oferta noastră este acceptată, ne obligăm să începem și să încheiem livrarea tuturor serviciilor specificate în contract conform termenilor stipulați.
Ne obligăm să considerăm această Ofertă validă pentru o perioadă de 60 de zile de la data de deschiderea Ofertelor indicată în Cererea de Oferte, și că ea poate fi acceptată în orice moment înainte de expirarea acestui termen.
Înțelegem că programul Novateca nu este obligat să accepte ofertele pe care le primește.
Data curentă / luna din anul
Semnătura
(În calitate de)
Autorizat pe deplin să semneze Oferta pentru și din numele:
Anexa III
OFERTA FINANCIARĂ
Prestatorul este rugat să prezinte o propunere financiară într-un document separat împreună cu propunerea tehnică.
Toate prețurile/tarifele trebuie să includă TVA 0% (zero procente).*
Oferta financiară trebuie să prezinte costurile detaliate, divizate pe categorii sau grupuri funcționale.
Estimările de costuri rambursabile, cum ar fi cele de călătorie ș.a., trebuie enumerate separat.
În cazul în care serviciile prestatevor necesita echipament, oferta financiară trebuie să prezintesuma atît pentru opțiunea de a achiziționa cît și pentru cea de a închiria echipamentul. Novateca își rezervă dreptul de a alege oricare dintre opțiuni (fie dea închiria, fie de a achiziționa echipamentul prin intermediul Contractant).
Oferta financiară urmează să fie elaborată conform tabelului de mai jos.Tabelul include cheltuieli specifice, care ar pot să nu fie necesare sau aplicabile – aceasta sunt indicate pentru a servi drept exemplu.
* Plata pentru servicii se va efectua în Lei Moldoveneşti conform ratei oficiale de schimb a Băncii Naţionale a Moldovei în ziua calculării plăţii.
Oferta financiară Cerere de Oferte pentru realizarea a 6 spoturi video |
||||
Descrierea activității/Item |
Numărul de angajați |
Tariful pe zi |
Total estimat |
|
1. |
Remunerarea |
|
|
|
|
Remunerarea personalului* (valoare brută) inclusiv: |
|
|
|
1.1 |
Lider de echipă |
|
|
|
1.2 |
Asistent |
|
|
|
1.3 |
Expert în elaborarea modulelor / curriculei |
|
|
|
2. |
Alte cheltuieli |
|
|
|
2.1 |
Transportul spre localitati |
|
|
|
3. |
Cheltuieli de comunicare și altele |
|
|
|
3.1 |
Comunicații |
|
|
|
4. |
Cheltuieli de administrare |
|
|
|
|
Specificați |
|
|
|
|
Sub-total |
|
|
|
*Compania este responsabilă pentru plata tuturor impozitelor.
Descarcă în document Word informația de mai sus: Cerere.{loadnavigation}