Moldcell - Câștigă tabletă sau smartphone cu Ai noștri au talent!

20 Mai 2013

best coupon

Vrei să te inspiri din succesul participanţilor la proiectul „Got Talent” din toată lumea? Moldcell te invită să participi în concursul SMS „Ai noştri au talent!” ce îţi va pune la încercare nu doar cunoştinţele despre show, dar şi despre toate domeniile de artă, sport şi cultură, care au fost reprezentate în cadrul concursului de-a lungul timpului. Cinci norocoşi, care vor reuşi să acumuleze cel mai mare număr de puncte, vor primi următoarele premii:

Locul 1 – tabletă Samsung Galaxy Note 10.1
Locul 2 – smartphone Samsung Galaxy S III
Locul 3 – smartphone Samsung Galaxy Ace II
Locul 4 – smartphone Samsung Galaxy Y
Locul 5 – smartphone Samsung Dark Silver

E foarte simplu să te înregistrezi în concurs: expediază un SMS cu textul „RO” la numărul 3535.

Costul unui SMS expediat este de 5 lei. În afara premiilor de bază, toţi câştigătorii vor primi câte un set de produse promoţionale Moldcell. Concursul se încheie pe 30 iunie. Pentru informaţii suplimentare, accesează www.moldcell.md.



 

AAPM - Concurs deschis de publicitate socială Citește, fii în vogă!

20 Mai 2013

alt

Dragi prieteni!

La data de 1 mai a luat start cel de-al optulea concurs deschis de publicitate socială, organizat de Asociaţia Agenţiilor de Publicitate «ААРМ».

Începând cu primul concurs, care a avut loc în anul 2006, în cadrul acestora au participat aproape 300 persoane, au fost create peste 700 lucrări cu teme diferite: curăţenia oraşului natal, lupta cu beţia, stimă faţă de bătrâni, lupta cu fumatul şi securitatea circulaţiei rutiere.

O rezonanţă mare a căpătat concursul de anul trecut, desfăşurat în conlucrare cu CNA (Centrul Naţional Anticorupţie). Cele mai bune lucrări au fost amplasate pe panourile stradale şi difuzate la radio, amintind: “Corupţia distruge viitorul. Nu tolera corupţia!”.

Unii participanţi la concursul “Bătrâneţea – nu e o sentinţă!” au “ieşit la arena mondială”: un şir de lucrări au fost incluse în documentele Comisiei Europene ONU, care a desfăşurat cercetări pe problema îmbătrânirii în Moldova.

Atenţie: al VIII-lea Concurs deschis de publicitate socială – a început!

Tema: CITEŞTE, FII ÎN VOGĂ!

Da-da, e în vogă să citiţi! Nu credeţi? Priviţi în jur şi veţi vedea mulţi tineri cu cărţi electronice, mame tinere şi bunicuţe minunate care citesc legănînd încet pruncii. Pentru mai multe dovezi intraţi pe internet. Cât face doar comunitatea din Facebook EU CITESC!, care numără 5 mii membri!

Partener oficial al AAPM în organizarea şi desfăşurarea concursului este reţeaua magazinelor LIBRARIUS SA МOLDPRESA. Ei au pregătit pentru câştigători premii minunate, care vor aduce satisfacţie celor pasionaţi cu adevărat de lectură. Iar vizitatorii reţelei LIBRARUIS, în perioada desfăşurării concursului, vor avea parte de surprize plăcute.

Şi ce cadouri a pregătit participanţilor «Комсомольская Правда»! Sunteţi curioşi? Să aşteptăm totalurile.

Concursul se va desfăşura la două categorii:
- Machetă pentru publicitatea stradală
- Eseu.

Pe lângă premii, câştigătorii vor primi recunoaşterea publicului: votul on-line al vizitatorilor pentru fiecare categorie va oferi participanţilor posibilitatea de a se prezenta la nivel unui cerc larg al vizitatorilor şi cititorilor. Cele mai bune lucrări vor fi amplasate pe purtătorii de publicitate stradală şi în internet.

Concursul se va desfăşura de pe 1 mai până pe 20 septembrie 2013.

Toate detaliile le găsiţi în documentele de mai jos:
Regulament
Cerinţe tehnice
Cerere tip



 

AAPM - Programul pentru 22 mai la Școala Publicității

17 Mai 2013

alt

Pe data de 22 mai la ora 15.00, va avea loc ședința cu tema „Campanie media la 360 grade". Eficacitatea soluţiilor media se bazează pe alegerea chibzuită a celor mai bune căi de comunicare, care sunt îmbinate abil şi corespund cerinţelor consumatorului, precum şi modelelor de comportament – despre acestea şi despre multe altele veţi afla de la Irina Gheleta – Media director al agenţiei de publicitate «Maximize».

Conţinut:
1. Determinarea campaniei de publicitate la 360 grade.
2. Exemple din practica internaţională.
3. 360 grade în Moldova.
4. Riscurile şi oportunităţile campaniilor publicitare la 360 grade.

Locul desfăşurării seminarului - anticafe BALCON (bd. Moscovei, 6, clădirea restaurantului Plovdiv \ Andy’s Pizza, intarea din aripa stângă a clădirii). Ca de obicei, rugăm doritorii de a participa să dispună de suma de 20 lei (costul intrări la anticafe).

Neapărat rugăm să expediați din timp Cererea la adresa This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it .
Download Cerere.



 

Prof System - Profilul PVC marca KBE numărul 1 în lume

17 Mai 2013

Profilul marca KBE este 100% produs în Germania, numărul 1 în lume în domeniul sistemelor de tâmplărie PVC.
Este un produs ecologic, complet reciclabil, care corespunde normelor de calitate germane RAL.

Caracteristici de bază ale profilului KBE:
- Protecția termică este până la K = 1,2 la sistemele AD58mm și K = 1,1 W/mpK la sistemele KBE 70mm;
- Izolarea fonică până la 32- 44 dB;
- Densitatea 1,4 g/cmc;
- Corespunde normelor europene de protectie la foc DIN 4102 B2;
- Profil 100% fără plumb, ecologic, linia Greenline;
- Profil cu 3-5-6 camere;
- Garanție 25-50 de ani.

Ferestrele PVC din profil KBE garantează confortul necesar casei Dvs., raportul calitate, fiabilitate, preț, garantează
o investiție perfectă pe termen lung.

În Republica Moldova profilul KBE este folosit doar de producători etici de ferestre cu geamuri termopan, fiind garantul calității germane. Producerea ferestrelor din acest profil are loc după toate standardele europene.
Procesul cât și produsul final, fiind controlat periodic de către persoane autorizate de la ofciul central KBE din Berlin.

Prof System este producător de ferestre din profil PVC, membru al “Asociației Producătorilor Etici de Ferestre cu Geamuri Termopan”, folosește și pune accent pe profilul KBE, deoarece este un profil categoria A (calitate superioară), care are o eficiență termică și fonică sporită. Astfel, oferind soluția perfectă în alegerea ferestrelor de calitate pentru clienții săi.

Prof System – ferestre pentru o viață!
www.profsystem.md



 

BT Leasing - Mașină nouă la doar 10,99%

16 Mai 2013

bt leasing

Fie că ești persoană fizică sau juridică, până pe 31 mai 2013, beneficiezi de leasing pentru o mașină nouă la o dobândă promoțională excepțională de doar 10,99% anual.

Avansuri minime, termene de finanțare maxime, cu sau fără confirmarea veniturilor, fără gaj sau plăți ascunse, finanțare în EUR și USD!

Vino și te convinge!
Mai multe informații și detalii pe www.btleasing.md.



 

De ce ferestrele cu geamuri termopan asudă sau transpiră?

15 Mai 2013

best coupon

Problema condensării pe suprafața ferestrelor cu geamuri termopan apare din cauza decalajului mare de temperatură din exterior față de cea din interior, cât și umiditatea ridicată din interiorul casei. Pe timp de iarnă, când afară temperatura este de -15 -20 grade, iar în încăperi este de +20 +23 de grade, apare efectul de condensare, umezeala din încăpere se așează pe cele mai reci locuri, adică pe geamuri.

Deci, cauza condensării este umiditatea ridicată și anume dacă:
- în încăpere se spală rufe
- se face baie
- se preparară mâncare
- există o ambundență de flori de cameră
- este plasat incorect caloriferul
- pantele ferestrelor sunt prea adânci
- omul, în timpul somnului, expiră o cantitate imensă de apă
- au loc reparații curente ale încăperilor
- finisarea blocului locativ recent (pereții sunt încă umezi), etc.

Cum să scăpăm de condensare?
Mai întâi de toate, e nevoie să instalați ferestre cu geamuri termopan de calitate, care au un sistem de microventilare instalat atât în rama ferestrelor, cât și unul ce se datorează feroneriei care permite deschiderea cercevelei la 2-3 mm de la fereastră în așa mod ca aerul din încăpere să circule. E nevoie să instalați un sistem de ventilare bun în încăpere, iar în cazul când nu aveți posibilitate se recomandă să aerisiți manual, deschizând de 3-4 ori pe zi fereastra a câte 3-5 min. Caloriferul trebuie să fie amplasat nemijlocit sub geam, iar pervazul nu trebuie sa îl acopere, astfel căldura va încălzi mai repede geamul iar efectul condensării se va diminua.

Consultați un expert în domeniul ferestrelor din PVC, pentru a primi o consultație mai profundă.
Un client informat este un client mulțumit și protejat.
Prof System – ferestre pentru o viață!


Pentru mai multe detalii, accesați profsystem.md.



 

Best Coupon - Primul număr deja e în căsuțele poștale!

14 Mai 2013

best coupon

Din 1 mai, revista „Best Coupon” îți aduce cupoane de reduceri la tine acasă!
Primul număr deja vă așteaptă în oficii sau în căsuțele poștale.

În mai, reducerile totale oferite de revistă însumează peste 2000 lei.
Vezi revista online sau descarcă documentul .pdf și vezi ce promoții poți găsi.

Best Coupon - Revista Cupoanelor de Reducere!



 

LemnStil - Uși, geamuri, scări, mobilă din lemn natural

14 Mai 2013

Compania LemnStil vă oferă la comandă și din lemn masiv natural - geamuri, ferestre, uși de intrare și intercamerale, scări, mobilă - dormitoare, bucătării, livinguri, mobilă pentru copii.

De asemenea, oferă și amenajări de interior pentru baruri, restaurante, terase, hoteluri, case vânătorești și alte localuri.

LemnStil garantează fabricarea unor produse de înaltă calitate din stejar și pin. Calitatea înaltă a producției și atașamentul flexibil față de necesitățile clientului sunt pe primul loc.

Pentru detalii, contactați 069 764 969 - Petru.

alt alt alt



 

AAPM - Programul pentru 15 mai la Școala Publicității

08 Mai 2013

alt

Pe data de 15 mai la ora 15.00, va avea loc ședința cu tema „Metode inovatoare de promovare a mărfurilor şi serviciilor.". O viziune nouă asupra principiilor şi instrumentelor de marketing, modificări şi direcţionări în conştiinţa consumatorului, ce înseamnă astăzi „să faci marketing” – despre toate acestea şi multe altele veţi afla la lecţia ţinută de Irina Bordeianu – director comercial al agenţiei de publicitate Insight Advertising.

Vor fi examinate următoarele subiecte:
1. Modificări în gândirea consumatorilor şi erorile de bază ale pieţii publicitare.
2. Tendinţele de dezvoltare a marketingului.
3. Mecanisme şi tehnici de utilizare a instrumentelor nestandard.
4. Exemple de reuşite şi eşecuri ale companiilor internaţionale.
5. Campanii originale, desfăşurate pe piaţa Moldovei.

Locul desfăşurării seminarului - anticafe BALCON (bd. Moscovei, 6, clădirea restaurantului Plovdiv \ Andy’s Pizza, intarea din aripa stângă a clădirii). Ca de obicei, rugăm doritorii de a participa să dispună de suma de 20 lei (costul intrări la anticafe).

Neapărat rugăm să expediați din timp Cererea la adresa This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it .
Download Cerere.



 

Librarius - Concurs de fotografie pentru picii pasionați de carte

07 Mai 2013

alt

Librarius vă invită să participați în concursul de fotografie dedicat Zilei Copiilor!

Condițiile sunt foarte simple:
Publicați o fotografie în care este prezent copilul citind o carte, fotografia trebuie să fie însoțită de fraza prelungită "Eu citesc pentru că...".

Alegerea câștigătorilor (de către reprezentanții Librarius):
Primul loc - în baza like-urilor acumulate.
Locul doi - "Cea mai bună poză".
Locul trei - "Cel mai interesant mesaj".

Premiile oferite:
Pentru câştigători - certificate cadou în valoare de 150 lei.
Pentru toţi participanţii – cupon de reducere 15%.

Concursul se desfășoară pe pagina Librarius pe Facebook.

Perioada concursuluii de fotografie: 7.05 - 31.05.2013.
Înmânarea premiilor pe data de 1.06.2013.

Succese la toți!



 
Pagina 5 din 36