Summit Events - Primăvara începe mai devreme cu Happy Mondays

27 Februarie 2013

alt

Se consideră că luni este o zi grea, însă Summit Events însă ştie cum să corecteze lucrurile! În această primăvară, Summit Events & Conference Center vă face ziua de luni mai fericită prin oferta "Happy Mondays"!

În perioada 01 martie - 31 mai 2013 vă este oferită o reducere de 10% pentru arenda oricărei din cele 5 săli Summit Events în zilele de luni. Oferta "Happy Mondays" este valabilă pentru rezervări mai mult de 4 ore sau ziua pentru o zi întreagă.

Pentru informaţii suplimentare şi rezervări, sunați la 022-888-273, 078-600-008 sau scrieţi This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it .


 

BATI - Cercetarea calitativă a audienței

27 Februarie 2013

alt

Succesul unei campanii online depinde de mai multe variabile – mesaje, canale, resurse, emoțiile și reacțiile generate. Dar acestea nu costă nimic dacă nu sunt orientate spre publicul-țintă dorit, spre audiența cu adevărat interesată.

Cercetarea calitativă a audienței vă va ajuta enorm să construiți mesajele potrivite, iar campania publicitară să fie croită în așa fel încât să se plieze conform publicului țintă. BATI recomandă agențiile enumerate mai jos, care vă pot sprijini în dezvoltarea unei campanii online, datorită datelor de audiență online pe care le dețin:
- TBWA/SMART
- Urban Post
- Granat
- Aprom Grup
- Eficient Media
- Maximize
- Priormedia.


 

S-a deschis noul local Star Kebab la Shopping MallDova!

25 Februarie 2013

alt

Pe data de 20 februarie a avut loc grandiosul eveniment "Dream Day", deschiderea noului local Star Kebab în cel mai vizitat centru comercial din capitală - Shopping Malldova, et. 4! Peste 500 oaspeți au fost serviți din partea casei cu cele mai delicioase bucate, de cei mai entuziaști bucătari.

Program zilnic de lucru : 10:00 - 00:00.
Aici poți vedea sesiunea foto.
Te așteptăm la Star Kebab. Doar aici ești mai aproape de visurile tale!

Star Kebab - gustul visului!
Str. Kiev, 4, bd. Decebal, 61, str. Ismail, 84
Str. Arborilor 21 (et. 4, Shopping MallDova)
Livrare 24/24: 022 855 717
Comenzi on-line pe www.starkebab.md


 

Bemol - Reduceri la aniversarea stațiilor

22 Februarie 2013

alt

Începând cu data de 22 februarie, stațiile Bemol care își sărbătoresc aniversarea, vor oferi timp de o singură zi reduceri* la 3 tipuri de combustibil: BEMAX 98, BEMAX 95 și BEMAX Diesel.

Pentru a ține la curent clienții, va fi publicată din timp informația despre aniversările stațiilor pe website-ul și pe pagina Facebook a companiei Bemol. Pe 22 februarie își sarbătoresc aniversarea stațiile din Chișinău de pe str. Grenoble, 134/3 și Calea Ieșilor, 83. Ambele stații au împlinit 3 ani.

*Reducerile se aplică clienților ce vor achita în numerar sau cu card bancar.



 

Bomba - Cadouri pentru 8 martie

20 Februarie 2013

alt

Între 21 februarie și 9 martie, Bomba vă invită să găsiți cadoul potrivit -
"Primăvara e la toți, dar la noi e super preț"!

Doar cu 1399 lei puteți cumpăra o tabletă Prestigio,
iar de 659 lei - o cameră foto Fujifilm.

Vedeți mai jos toate ofertele:


alt alt
alt alt



 

AAPM - Totalurile licitației

20 Februarie 2013

alt

Asociaţia Agenţiilor de Publicitate din Moldova anunţă hotărârea comisiei de licitaţie a ААРМ «Rezultatele licitaţiei deschise privind alegerea antreprenorului, ce va realiza studiul pieţii RM în anul 2013».

Potrivit procedurii de desfăşurare a licitaţiei menţionate, criteriile de bază în alegerea câştigătorului au fost următoarele:

- preţul ofertei de licitaţie: 50%
- metodologia propusă şi argumentarea acesteia: 20%

- transparenţa, claritatea şi caracterul adecvat în formarea preţului: 15%
- condiţiile de achitare: 15%

Ascultând public prezentările participanţilor la licitaţie, care a avut loc pe data de 13 februarie 2013 la centrul de presă “Komsomoliskaia Pravda în Moldova” «Комсомольской правды в Молдове», comisia de licitaţie a decis:

Bazându-se pe criteriile anunţate şi ţinând cont de situaţia pieţii publicitare din Moldova, comisia de licitaţie consideră că cea mai optimală ofertă de studiu a pieţii a fost propusă de compania „X-plane”.

Preşedintele comisiei de licitaţie a ААРМ
Natalia Puhleacova



 

Nicoro - Jucării fashion pentru fetele de peste 6 ani

18 Februarie 2013

Toți părinții care au fete se confruntă mai devreme sau mai târziu cu aceeași problemă: unde să ascundă trusa de farduri și rujul mamei de fetița, care a lăsat de-o parte creioanele colorate și ursuleții de pluș și vrea să fie frumoasă, ca mama ei? Pentru a preveni folosirea unor produse neadecvate sau chiar periculoase pentru micuțe, Nicoro Toys a lansat câteva game de jucării fashion. Acestea sunt soluția cea mai bună pentru a lăsa frâu liber imaginației fetițelor fără a le pune în pericol sănătatea.

Cu Paper FX fetițele își pot crea singure genți sau portofele, în toate culorile posibile. Crearea propriilor accesorii este o activitate educativă, care dezvoltă creativitatea și simțul estetic al fetițelor și sunt în pas cu moda.

Seturile de creație Mixy Girls Mixy reprezintă o linie de accesorii la moda dezvoltată special pentru fetițe cu vârste cuprinse între 4 și 7 ani. Având un sistem de tip “click”, extrem de simplu, aveți posibilitatea să fixați, desfaceți și să fixați din nou pentru mai multă distrație. Sunt sute de mărgele de toate culorile care pot fi asortate și schimbate oricând.

Fie că este vorba de tatuaje temporare, seturi de creație de modă sau bijuterii, gama Style Me UP este ideală pentru fetele care doresc să fie în pas cu moda. Fetele își pot crea propriile modele de bijuterii și accesorii pe care le vor schimba cu prietenele.

You need Flash Player 9 or later installed to play this streamingvideo



 

AAPM - Începem sezonul 2013 la Şcoala Publicităţii!

18 Februarie 2013

alt

Anul acesta, orele se vor organiza pentru două categorii de participanţi: şedinţe cu discuţii pentru specialişti şi seminarii tradiţionale pentru toţi doritorii de a afla mai multe despre publicitate.

Pe 20 februarie, miercuri, prima întâlnire la Şcoală va avea loc cu profesionişti ce activează pe piaţă. Tema discuţiei la această şedinţă: Cum se vinde şi se procură corect publicitatea în presă.

Sunt invitaţi reprezentanţi ai mass-media de tipar şi agenţiile de publicitate. Ca rezultat al discuţiei, participanţii speră să elaboreze soluţii reciproc acceptabile, îndreptate spre optimizarea amplasării publicităţii în presă.

Moderatorii discuţiei – Galina Zablovscaia şi Stanislav Popov.

Vă reaminti că toate şedinţele la Şcoala Publicităţii încep la ora 15.00 şi se ţin la anticafe Balcon (bd. Moscovei, 6, clădirea restaurantului Plovdiv\Andy’s Pizza, intrarea din partea stângă a clădirii). Ca de obicei, rugăm participanţii Şcolii să dispună de 20 lei (costul biletului de intrare în anticafe).

De asemenea, vă rugăm sa trimiteţi obligatoriu o Cerere cu forma stabilită la adresa electronică This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it . Download Cerere.



 

O reclamă din Moldova premiată la Paris

18 Februarie 2013

alt

Pe data de 12 februarie a avut loc prima ediţie a festivalului internaţional Worldwide Orange Advertising Awards, organizată la Paris Publicis Conseil. Agenţia creativă Publicis Moldova a luat premiul „Best cinematography” pentru spotul tv din campania de Crăciun Orange Moldova 2012.

În cadrul festivalului s-au premiat agenţiile care au dezvoltat, în acest an, campanii publicitare pentru compania de telecomunicaţii Orange. Ceremonia a adunat peste 33 de ţări din întreaga lume, nominalizate în 9 categorii.

În categoria Best cinematography, campania de Crăciun din Moldova a concurat alături de „DoPing” - Publicis Polonia, „Postpaid Iarna Cangur” - Publicis România şi „Cineday Cheerleader” - Publicis Conseil Franţa.

Spotul care i-a adus succes echipei noastre a fost realizat sută la sută în Republica Moldova. Acesta a avut un efect imediat la noi în ţară, mai mult de atât, reuşind să-i impresioneze şi pe cei de peste hotare. Spotul prezintă o poveste feerică de iarnă, în care timpul se poate opri în loc. Bogat în efecte slow motion, personaje magice, oameni fericiţi şi condimente de Crăciun, materialul video integrează toate elementele unei producţii de talie internaţională.

Directorul general Publicis Moldova, Eugen Boico: “Am abordat această campanie cu energie şi pasiune, iar faptul că am fost recunoscuţi la nivel internaţional, alături de ţări ca Franţa, Spania, Polonia, România este un semn că avem un potenţial real. Acest premiu este cu atât mai relevant pentru noi în contextul în care piaţa locală a publicităţii se află în continuă dezvoltare.”

“Am reuşit să demonstrăm că Republica Moldova dispune de resurse creative competitive la nivel global şi nu ne vom opri aici. În 2013 pregătim multe surprize, aşa că fiţi cu ochii pe noi!”, spune Ina Stăvilă, key account director la Publicis Moldova.

Spotul TV Orange Christmas a fost creat de Publicis Moldova în colaborare cu echipa de producţie TGM studio. Acesta poate fi vizionat aici.

alt alt



 

Prosto&Vkusno - Pregătește un desert cu dulceața Vita

15 Februarie 2013

alt

Revista Prosto&Vkusno, împreună cu Orhei-Vit, vă invită să participați la un concurs. Folosiți imaginația și pregătiți un desert deosebit, folosind dulceață Vita.

Până pe 15 martie 2013, expediați rețetele la This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it . În concurs vor fi acceptate doar rețetele însoțite de o fotografie ce conține: desertul, borcanul cu dulceață Vita și numărul nou al revistei Prosto&Vkusno.

La sfârșitul concursului vor fi aleși 10 finliști: 4 aleși de compania Orhei-Vit, 5 de redacția revistei și 1 - care va acumula cele mai multe like-uri pe pagina oficială a revistei pe Facebook.



 
Pagina 11 din 35