Începe primăvara la Star Kebab - Gustul visului!

07 Martie 2013

Primăvara adevărată începe cu un mărțișor și un zîmbet de bun augur!
De 1 martie, oaspeții Star Kebab au fost surprinși cu cele mai frumoase mărțișoare handmade, primite din partea echipei noastre, în veșminte naționale. Decorul roșu-alb, straiele populare, zâmbetele oferite împreună cu aceste simboluri primăvăratice au creat o atmosferă de vis. Vezi fotografii pe pagina de Facebook.

Surprizele continuă în luna martie!
Așteptăm toate doamnele și domnițele în restaurantele rețelei Star Kebab,
unde le-am pregătit niște surprize delicioase de 8 martie!
Cu Star Kebab ești mai aproape de visurile tale!

Star Kebab - gustul visului!
Str. Kiev, 4, bd. Decebal, 61, str. Ismail, 84
Str. Arborilor 21 (et. 4, Shopping MallDova)
Livrare 24/24: 022 855 717
www.starkebab.md

alt alt alt


 

Tucano Coffee - Seară muzicală de 8 martie

06 Martie 2013

alt

Pe 8 martie, vineri, sunteți așteptați la Tucano Coffee Costa Rica (str. A. Pușkin, 15) să petreceți o seară muzicală alături de Tania Cerga. Evenimentul începe la ora 19:00.

Notați evenimentul în calendarul de pe Facebook: Seară muzicală cu Tania Cerga.


 

Eurolab - Cadou femeilor Card de reducere

06 Martie 2013

alt

Între 1-31 martie, Centrul de Medicină de Laborator Eurolab oferă posibilitatea de a beneficia gratuit de serviciile celor mai buni specialiști. Vă oferim o reducere de 15% la toate serviciile Centrului și un card de reducere de 5% pentru anul 2013. Rămâneți frumoase, sănătoase și mulțumite de sine!

Vă puteți programa personal sau pe cei apropiați pentru o consultație, apelând la 022 944 944.


 

AAPM - Sezonul 2013 la Şcoala Publicităţii!

04 Martie 2013

alt

După cum v-am mai informat anterior, anul acesta orele se vor organiza pentru două categorii de participanţi: şedinţe cu discuţii pentru specialişti şi seminarii tradiţionale pentru toţi doritorii de a afla mai multe despre publicitate.

Vă reamintim că toate şedinţele la Şcoala Publicităţii încep la ora 15.00 şi se ţin la anticafe Balcon (bd. Moscovei, 6, clădirea restaurantului Plovdiv \ Andy’s Pizza, intrarea din partea stângă a clădirii). Ca de obicei, rugăm participanţii Şcolii să dispună de 20 lei (costul biletului de intrare în anticafe). De asemenea, vă rugăm să expediaţi obligatoriu o cerere cu forma stabilită la adresa electronică This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it . Download Cerere.

Programul Şcolii publicităţii – sezonul 2013, partea I

Data, ora

Tema seminarului

Prezentator

20 februarie
Ora 15:00

Masă rotundă pentru profesionişti: Cum trebuie vândută şi procurată corect publicitatea în presă

 

13 martie
Ora 15:00

Publicitatea ca o industrie. Cunoaşterea acesteia. Priorităţile şi neajunsurile de bază ale unor Mass-Media.

Galina Zablovscaia,
director APROM GRUP SRL, Director executiv ААРМ

20 martie
Ora 15:00

Masă rotundă pentru profesionişti: Cum trebuie vândută şi procurată corect publicitatea exterioară.

Andrei Jicol,
director «TRENDSETER» SRL (sales-house OOH)

27 martie
Ora 15:00

"Planificarea media. Noţiunile de bază, istorie, principii".

Alina Fortunatova, director TBWA\Smart

10 aprilie
Ora 15:00

Planificarea media în Internet.
Noi cercetări – noi posibilităţi.

Dorel Samoilă,
Vice CEO ViVaKi in Moldova

17 aprilie
Ora 15:00

Masă rotundă pentru profesionişti: Cum trebuie vândută şi procurată corect publicitatea la radio.

 

24 aprilie
Ora 15:00

„Word of Mouth Marketing: teoria și practica"

Andrei Ivanov,
Director agenţie BUZZAAR în România şi Moldova. 

15 mai
Ora 15:00

Metode inovatoare de promovare a mărfurilor şi serviciilor.

Irina Bordeianu, director executiv Insight Advertising SRL

22 mai
Ora 15:00

Campanie media la 360°

Irina Geleta, media - director Maximize SRL

05 iunie
Ora 15:00

BTL – noi tehnologii (SMS şi nu numai…)

Irina Ţehovici, director executiv Star Communication Group SRL



 

BATI - Participă la Studiul de Măsurare a Traficului și Audienței pe Internet

04 Martie 2013

alt

Participă la Studiul de Măsurare a Traficului și Audienței pe Internet și află cine sunt utilizatorii de internet din Republica Moldova!

BATI (Biroul de Audit al Tirajelor și Internetului) în parteneriat cu Agenția de cercetare Gemius, lider în domeniul cercetării internetului în regiunea EMEA, realizează din februarie 2012 Studiul de Măsurare a Traficului și Audienței pe Internet (SMTAI). Scopul este de a colecta informații despre comunitatea de internet din Republica Moldova, de a determina profilul uilizatorilor și frecvența de folosire a internetului.

În 2012 la nivel mondial, ponderea bugetelor de publicitate consumate în online a fost de 18%. Chiar daca în RM ponderea bugetelor alocate internetului a fost mai mică, aproximativ 5% putem să observăm o creștere a acestora. Pentru a avea o dezvoltare sănătoasă, mediul online trebuie să ofere clienților de publicitate informații credibile, transparente și comparabile cu alte medii, informații care să permită luarea de decizii pe baza unor date corecte.

Studiul SMTAI oferă informații cu privire la profilul socio-demografic al utilizatorilor de internet și la comportamentul lor pe diferite site-uri. Astfel toate părțile implicate în industria online au avantaje din participarea la studiu. Editorii pot modifica conținutul pentru a satisface mai bine nevoile utilizatorilor, pot determina cele mai bune modalități de promovare a site-ului și pot prezenta date credibile despre publicul țintă și despre acoperire către clienți de publicitate. Folosind rezultatele SMTAI, clienții de publicitate pot avea o imagine de ansamblu asupra mediul online dar și al campaniilor pe care le derulează, pot evalua eficiența acestor campanii și costul aferent. De asemenea, pot să planifice corect campaniile publicitare online astfel încât acestea să ajungă la cât mai mulți utilizatori din publicul țintă și să selecteze website-urile în funcție de calitatea audienței și nu doar în funcție de catogoria site-ului.

„Folosind rezultatele obținute în urma studiului SMTAI am certitudinea că decizile cu privire la planificarea campaniilor online sunt corecte și sunt bazate pe date credibile, transparente. Datele ne ajută să construim o bază pentru schiţarea peisajului online din Republica Moldova şi a tendinţelor actuale ale Internetului de pe piaţă, astfel încât să putem crea campanii din ce în ce mai eficiente pentru clienții noștri.”, declară Evghenii Crecesco, Media Director PRIOR Media.

Despre BATI: Biroul a fost înfiinţat ca o organizaţie tripartită de către industria de media si publicitate din Moldova, cu obiectivul de a oferi un etalon unic şi credibil pentru vânzarea de publicitate. Obiectivul este de a îndeplini rolul unei părți in monitorizarea pentru un comportament media si de publicitate corect.

Despre Gemius: Gemius este lider în cercetarea online si în consultanță în Europa și Orientul Mijlociu. Originar din Polonia, Gemius s-a extins în regiunea EMEA și momentan operează în 30 de țări. Compania este pionieră în metodologia hibridă pentru măsurarea audienței online, integrând atât panelurile consumatorilor cât și cercetarea avansată a site-urilor. Pentru mai multe informatii vizitati: www.gemius.com.

Pentru informaţii, vă rugăm să contactaţi:
Stanislav Popov, director executiv
060 300 400, This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it


 

Află cum Luciano Pavarotti și-ar felicita femeile de 8 Martie!

04 Martie 2013

alt

Luciano Pavarotti a fost un celebru tenor, care întotdeauna a știut cum să impresioneze femeile.
Dacă ar fi locuit în Moldova, știți cum avea să le surprindă de 8 Martie?
Avea să organizeze un catering, într-un loc deosebit cu bucate nemaipomenit de gustoase. Fiecare doamnă avea să fie cucerită de anturajul unic, aranjamentul original și atitudinea cu care avea să fie abordată.

Este minunat, nu?
Așa că dragi bărbați, luați exemplu și impresionați-vă femeile de 8 Martie cu ceva neobișnuit.
Organizați-le așa o ieșire, încât ele să se simtă prințese. Poate fi la natură, poate fi în oficiu sau oriunde doriți dvs.
Trattoria della nonna Catering vă va susține în toate, începând cu cumpărarea florilor până la cele mai neordinare surprize pe care doriți să le organizați.

Avantajele Petrecerii de 8 Martie cu Trattoria della nonna Catering:
- Organizarea impecabilă a banchetului, până-n cele mai mici detalii
- Bucătărie italiană şi naţională
- Consultanţă în alegerea meniurilor optime
- Servicii exclusive de deservire
- Aranjament deosebit al meselor
- Organizarea programelor de divertisment
- Sprijin în alegerea locului potrivit pentru o petrecere reuşită
- Consultanță în realizarea oricărei idei.

La dorinţă, puteţi alege orice tip de meniu şi deservire - banchet, fourchette sau coffe break.
Achitarea poate fi efectuată – cash sau prin virament.

Iubiți-vă femeile – sunt cele mai divine ființe!

Pentru orice alte detalii puteți apela oricând la numărul de contact 060 762 777 - Tatiana.


 

Află cum Michele Placido și-ar surprinde femeile de 8 Martie!

04 Martie 2013

alt

Se apropie cea mai îndrăgită sărbătoare de toate femeile - 8 Martie!
Cu siguranță, fiecare așteaptă să fie surprinsă cu ceva plăcut.
Marele actor, Michele Placido si-ar surprinde femeia, invitind-o la o cină romantică în cel mai minunat restaurant.
Voi, bărbaților, puteți face la fel!
Felicitați-vă femeile, ca pe cele mai gingașe ființe, și invitațile în restaurantul Trattoria della nonna, unde le așteaptă o seară deosebită cu muzică bună, atmosferă romantică și bucate alese, ca pentru adevărate prințese!
Această seară este doar a lor, și trebuie să savureze, cu plăcere, fiecare moment.

Vă mai oferim:
- deservire profesionistă
- bucătărie excelentă, atât italiană cât şi naţională
- consultanţă în alegerea meniului potrivit
- interior cu decor specific şi atmosferă deosebită
- dansuri și veselie
- reportaj foto
- economisire la impozite – plată prin virament (se admite şi cash).

A doua zi sunteti invitați la cea mai gustoasă ZEAMĂ din oraş – CADOU de la bunica!
TOTUL la un preţ fascinant - de la 15 euro!
Femeile iubesc surprizele, si ele sunt creaturi menite sa fie iubite, nu înțelese. (Oscar Wilde)
Sunați chiar acum!

"Trattoria della nonna" Botanica
str. Arborilor, 21, et. 4 (Shopping MallDova)
069 74 74 72

"Trattoria della nonna" Centru
str. Kogălniceanu, 62
068 300 825

"Trattoria della nonna" Rîșcani
bd. Moscova, 17/4
060 979 979

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
www.trattoria.md


 

Laiola - premiată la Gala Eco-Energetică

01 Martie 2013

alt

Moldova Eco-Energetica, cel mai mare concurs de premiere a iniţiativelor de succes în sectorul energiei regenerabile şi eficienţei energetice din Republica Moldova, şi-a desemnat câştigătorii în cadrul ceremoniei Gala Moldova Eco-Energetică.

Printre campioni ai sectorului eco-energetic din Republica Moldova, a fost premiată și compania LAIOLA, la categoria Cel mai bun proiect de Eficienţă Energetică în sectorul privat.

Compania Laiola este conștientă de importanța calității produselor și se străduie să pună la dispoziție doar produse de calitate înaltă. Printre gama comercializată se numără echipamente pentru instalatii termice și sisteme de ventilare-climatizare, panouri solare, robineți industriali, cazane pe aburi și alte produse.

La ceremonie au participat pe reprezentanţi ai conducerii de vârf a RM, miniştri, ambasadori și alții. Concursul este organizat de Ministerul Economiei şi Agenţia pentru Eficienţă Energetică la iniţiativa Proiectului Energie şi Biomasă din Moldova, finanţat de Uniunea Europeană şi co-finanţat, implementat de PNUD Moldova.


 

Bomba - Ofertă excepţională de la brandul Ariston

01 Martie 2013

alt

Până pe 30 martie, nu rataţi şansa de a achiziţiona cazanul Ariston în reţeaua de supermarketuri Bomba şi să primiţi cadou – instalarea gratuită!

Ariston este unul dintre liderii mondiali în producerea aparatelor de încălzire a apei, de termoficare, de aer condiţionat şi a accesoriilor pentru uz casnic şi industrial. Siguranţa, simplitatea în instalare şi exploatare, aplicarea noilor tehnologii – sunt atuurile încălzitoarelor de apă Ariston. În reţeaua de supermarketuri Bomba veţi găsi modelul potrivit şi veţi primi cadou – instalarea gratuită!


 

AAPM - Concurs pentru Concurs

28 Februarie 2013

alt

Asociaţia Agenţiilor de Publicitate ААРМ de câţiva ani organizează concursuri de publicitate socială. Temele concursurilor sunt diferite, dar toate au în comun un singur lucru: dorinţa de a aborda o problemă socială împortantă şi de a atrage atenţia cetăţenilor şi autorităţilor asupra acesteia, dorinţa de a contribui cât de puţin la soluţionarea acestei probleme.

Lucrările câştigătoare la concursuri la categoria Machetă pentru publicitatea stradală sunt amplasate mai apoi pe panourile din ţară, în baza scenariilor câştigătoare se crează spoturi audio.

Iată doar câteva dintre lucrările câștigătoare din anii trecuți:
Combinație fatală (autor Adrian Blănaru)
Eu am doar iubire (autori Natalia Canonic şi Alexandr Miculischii)
Zebra (autor Carolina Rabei)

Iată şi două spoturi audio, care au fost create de HIT FM după scenariile câştigătorilor:
Меня звали Таня… /Mă numeam Tanea… (autor Ana Dubel)


Nu pune în plic viitorul (autor Nina Moraru)


La concursuri pot participa toţi doritorii care au atins deja vârsta de 18 ani.

Şi acum - atenţie! Asociaţia ААРМ vă invită să participaţi la determinarea temei pentru concursul social în acest an!
Ce problemă, după părerea dvs. tebuie abordată în cadrul acestui concurs?


Trimiteţi până pe 10 martie propunerile dvs cu denumirea temelor la e-mailul This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it .
Tema va fi aleasă de comitetul organizatoric.


 
Pagina 10 din 35