AAPM - Totalurile licitației
Asociaţia Agenţiilor de Publicitate din Moldova anunţă hotărârea comisiei de licitaţie a ААРМ «Rezultatele licitaţiei deschise privind alegerea antreprenorului, ce va realiza studiul pieţii RM în anul 2013».
Potrivit procedurii de desfăşurare a licitaţiei menţionate, criteriile de bază în alegerea câştigătorului au fost următoarele:
- preţul ofertei de licitaţie: 50%
- metodologia propusă şi argumentarea acesteia: 20%
- transparenţa, claritatea şi caracterul adecvat în formarea preţului: 15%
- condiţiile de achitare: 15%
Ascultând public prezentările participanţilor la licitaţie, care a avut loc pe data de 13 februarie 2013 la centrul de presă “Komsomoliskaia Pravda în Moldova” «Комсомольской правды в Молдове», comisia de licitaţie a decis:
Bazându-se pe criteriile anunţate şi ţinând cont de situaţia pieţii publicitare din Moldova, comisia de licitaţie consideră că cea mai optimală ofertă de studiu a pieţii a fost propusă de compania „X-plane”.
Preşedintele comisiei de licitaţie a ААРМ
Natalia Puhleacova