Timpul - Avantajele publicității în ziare

30 Octombrie 2013

timpul oliver wendell holmes

Ziarul este cu siguranță cel mai vechi - și continuă să fie cel mai mare și cel mai important mediu de publicitate, care încă mai joacă un rol esențial în planificarea strategiilor de media marketing a tuturor companiilor. De aceea, ziarul național Timpul vă invită să includeți în campaniile publicitare și reclama în presa scrisă.

Publicitatea în presa scrisă poate fi o adevărată oportunitate pentru afacerea voastră.
Avantajele sunt următoarele:

Accesibilitatea
Crearea unei machete publicitare pentru ziar este mult mai simplă și mai ieftină decât a unui spot la TV sau radio, în cazul în care nu aveţi o machetă, în majoritatea redacţiilor, aceasta va fi elaborată pentru dvs. absolut gratis.

Flexibilitatea
Ziarele oferă o flexibilitate enormă în conținut, proiectare, amplasare și frecvență. În plus, ziarele sunt un mediu de „răspuns rapid” unde - puteți rafina mesajul sau schimba toată campania dvs. în doar câteva zile sau chiar ore. Anunțurile pot avea aproape orice aspect, cu posibilități nelimitate privind realizarea unor reclame colorate de diverse dimensiuni, privind posibilitatea atașării diferitelor inserturi, cupoane sau materiale promoţionale (pliante, calendare, abțibilduri, chiar şi mostre de produse).

Eficiența
Reclamele în ziare au capacitatea de a comunica și descrie informații complexe sau detaliate de lungă durată. Majoritatea cititorilor se bazează pe informația din ziare mai mult decât alte medii atunci când fac cumpărături, punctul forte fiind posibilitatea decupării anunțului, însemnării adreselor și telefoanelor și a detaliilor (spre exemplu o hartă sau un traseu) pentru a se ghida mai ușor. Iată de ce publicitatea din ziare nu necesită să fie repetată de multe ori precum la TV sau radio şi, respectiv, costurile pentru aceasta fiind mai mici.

Impact
Ziarul oferă cea mai largă rază de acțiune din oricare mediu de informare în masă. O publicitate în cadrul unui ziar cotidian sau săptămânal ajunge la mai mulți adulți decât o publicitate de jumătate de oră de televiziune prime-time. Spre deosebire de vocile care zboară din televizoare şi aparatele de radio, cuvintele tipărite în ziare se păstrează, lucru ce oferă posibilitatea de a apela la textul respectiv în orice moment și asigură o încredere mai mare din partea cititorilor.

Fidelitatea
Ziarul asigură un devotament publicului-țintă, deoarece cititorii de ziare de obicei citesc același ziar, mai ales luând în considerare faptul că majoritatea publicaţiilor naționale distribuie peste 90 la sută din tiraj în bază de abonamente. Această fidelitate puternică este rezultatul unei strânse relații de apreciere din partea unui cititor a ideilor, valorilor, principiilor promovate de un anumit ziar.

Credibilitate
Ziarul adaugă de obicei, credibilitate și legitimitate mărcii căreia i se face publicitate. Pentru mulți cititori, publicitatea într-un ziar este la fel de importantă ca și noutatea. Un sondaj recent arată că mai mult decât în orice alt mediu mass-media, consumatorii cred în publicitatea din ziare. Patruzeci la sută dintre adulții intervievați consideră ziarele mai de încredere, un decalaj mare în comparație cu televiziunea (23%), radioul (18%) sau Internetul (16%).

Anunțurile sunt o parte integrantă și de dorit al conținutului unui ziar - o destinație pentru majoritatea consumatorilor, nu o distracție de evitat. Publicitatea în ziare creează mișcarea mărfurilor, serviciilor, și desigur, definește branduri. Astfel, nu putem pierde ideea că, într-o lume de mii de mesaje zilnice, publicitatea în ziare este un lucru sigur atunci când vine vorba de rezultate producătoare.

Ziarul Timpul
Departamentul Economic
Marketing și Publicitate
Tel: 022 22-57-67



 

Anim’est Chișinău la a treia ediţie

15 Octombrie 2013

animest 2013

Cea de-a treia ediţie Anim’est Chișinău 2013 va avea loc între 24-27 octombrie, la Cinema Gaudeamus.

Animaţia franco-belgiană Ernest et Célestine deschide oficial Anim’est Chișinău, joi, 24 octombrie, de la ora 19:00. Cunoscuţi pentru Panique au village, regizorii Stéphane Aubier şi Vincent Patar împreună cu Benjamin Renner au lansat anul trecut animaţia bazată pe îndrăgita serie de cărţi pentru copii a scriitoarei Gabrielle Vincent, cu un scenariu semnat de scriitorul francez Daniel Pennac, scenariu care se pretează la multiple interpretări, pentru toate vârstele.

animest 2013


Din programul Anim’est Chișinău fac parte și ParaNorman, regizat de Sam Fell (The Tale of Despereaux, Flushed Away) și Chris Butler, povestea orfanului coreean adoptat de o familie belgiană, cu un melanj de animaţie 2D și 3D și imagini de arhivă. Filmul a primit numeroase distincţii, precum Marele Premiu și Premiul Publicului la Zagreb 2013 sau Premiul publicului și Premiul Unicef pentru scenariu la Annecy în 2012. La fel, în program vor fi Chicken Run, The Curse of the Were-Rabbit, Flushed Away, Shaun the Sheep, The Wrong Trousers, A grand day out, A Close Shave, A Matter of Loaf and Death.

Senzații tari la Creepy Animation Night


Cele mai stranii şi mai înfricoșătoare animaţii vor provoca, amuza şi îngrozi spectatorii în noaptea zilei de sâmbătă, 26 octombrie, începând cu ora 23:00.

Wild Bichons al lui Stefan Nadelman, premiat în 2011 cu trofeul Secțiunii Cel mai bun videoclip pentru Ramona Fall - I say fever, Abyssus abyssum invocat, cel mai recent film al lui Wes Simpkins și cu siguranță unul dintre cele mai inspăimântatoare din selecția festivalului, improvizația vizuală neobișnuită a lui Donato Sansone, Grotesque Photo Booth, Baby, I Love You, în regia lui Faiyaz Jafri (Hello Bamby), The present, un scurtmetraj a căruit atmosferă va aminti fanilor de The Isle a lui Kim Ki Duk sau Unicorn Blood.

animest 2013


În acest an, filmele vor fi însoțite de un live-act Environments. Trupa bucureșteană, compusă din Ștefan Panea, Alex ‘Para’ Ghiță și Marius Costache va acompania dubioșeniile animate cu muzică experimentală greu de încadrat într-un gen, într-o reverie acustică incomodă și contemplativă. Mai multe detalii despre trupă: environments.bandcamp.com.

Secțiuni Preț (lei)
Creepy Animation Night 80 (în vânzare de pe 24 octombrie)
AniMusic Night 60
Abonamente generale 200 valabile la toate proiecțiile, mai puțin Creepy și AniMusic Night
Abonamente generale reducere 50% 100
Abonamente 1 zi 80 valabile la toate proiecțiile din ziua respectivă, mai puțin Creepy și AniMusic Night
Bilete individuale 30


Pentru mai multe detalii despre program, accesați Animațiile de lung metraj care vor fi prezentate la Anim’est Chișinău 2013 sau www.animest.md.
Cinema Gaudeamus - www.cinemagaudeamus.md, telefon - 022 245 001, str. V. Alecsandri, 4.
Anim’est Chișinău este organizat de Estenest și ALTFilm.
Cu sprijinul: Centrului Naţional al Cinematografiei, Institutului Cultural Român.
Parteneri: Alliance Française de Moldavie, Primăria Municipiului Chișinău, Moldcell.
Parteneri media: Jurnal TV, KissFM, Adevărul, Timpul, Ziarul de Gardă, Unimedia, Allfun.md, Locals.md, Fest.md.

Animest Chisinau 2013



 

Update! AAPM invită agențiile și companiile să participe la Золотой PROпеллер

27 Septembrie 2013

alt

Premiul internațional în domeniul serviciilor de marketing «Золотой PROпеллер» este un eveniment cheie al industriei, care adună experți din domeniul comunicării din publicitate și marketing. Concursul se află la a 11-a ediție și va avea loc pe 8 noiembrie 2013.

Din anul 2003, «Золотой PROпеллер» are loc cu susținerea Международной Ассоциации Маркетинговых Инициатив (МАМИ) - Asociația Internațională a Inițiativelor de Marketing, iar din 2009 - МАМИ este proprietarul și organizatorul concursului.

«Золотой PROпеллер» — premiu pentru agențiile de comunicare, care sunt angajate în dezvoltarea, organizarea și desfășurarea proiectelor, cu utilizarea serviciilor de marketing pentru promovarea produselor și a serviciilor pe teritoriul Ucrainei, țărilor din CSI, Zona Baltică, Europa de Est.

În calitate de participanți, pot deveni și companiile care desfășoară individual evenimente, cu utilizarea serviciilor de marketing.

Lucrările vor fi apreciate conform celor 12 nominalizări:
1. Consumer promo (business-to-consumer)
2. Trade Promotion
3. Direct Marketing
4. Program de fidelitate
5. Event Marketing
6. Campanii de comunicare în sfera B2B
7. Campanii în domeniul comunicării digitale
8. Малобюджетные non-ATL кампании
9. Социально-ориентированные проекты
10. Кампании с использованием нестандартных носителей или инструментов
11. Campanii integrate
12. POSM (Categorie nouă - promo-construcții, locul de vânzare, shop&shop).

AAPM îndeamnă agențiile și companiile din Moldova să participe la concurs. Lucrările sunt acceptate până pe 1 octombrie 2013. Mai multe detalii despre condițiile de participare, citiți pe www.goldenpro.com.ua.

Analizând dezvoltarea pieții, organizatorii au delimitat principalul trend al anului - trade-marketingul:
consultanți în săli, secret buyer, merchandising, stimularea vânzătorilor.

Prin urmare, juriul va acorda două diplome în plus, la categoriile:
- Combinarea artei cu serviciile de marketing
- Craftinmarketingservices. Măiestria în implementarea proiectului.

Rezultatele vor fi anunțate pe 8 noiembrie 2013, în cadrul ceremoniei înmânării premiilor «Золотой PROпеллер».



 

AAPM - În curând începe votarea pentru concursul Citește, fii în vogă!

27 Septembrie 2013

AAPM

S-a încheiat primirea lucrărilor pentru Concursul de publicitate socială „Citeşte, fii în vogă!”, iar juriul se pregătește să apreciaze lucrările.

Câteva cifre: sunt înregistrate 15 lucrări la categoria Eseu şi 18 la categoria Machetă pentru publicitatea exterioară.
În fiecare dintre lucrări tema a fost dezvăluită diferit, fiecare autor are viziunea sa asupra temei, problemei şi a interesului. Care vor fi rezultatele – vom afla în curând.

Juriul studiază şi apreciază lucrările. Dar, după cum v-am promis, fiecare dintre Dvs. poate deveni participant al procesului de jurizare: de luni, 30 septembrie, şi până joi, 10 octombrie, pe www.freetime.md şi www.reclame.md vor fi expuse toate lucrările pentru votul on-line. Părerile voastre vor fi importante pentru totalurile Concursului.

Pe 30 septembrie, venim cu un link, unde veți putea vota lucrările.



 

AAPM și Librarius - Concursul continuă, juriul se pregăteşte

13 Septembrie 2013

alt

Continuă Concursul Deschis de publicitate socială „Citeşte, fii în vogă!”.
Numărul de mesaje şi sunete adresate comitetului organizatoric demonstrează faptul că participanţii sunt cu adevărat preocupaţi de tema anunţată.

Componenţa juriului la categoria ESEU:
- Ludmila Andronic, Preşedintă a Consiliului de Presă RM,Corporate affairs Director SA VITANTA
- Victor Rusnac, Director General SA MOLDPRESA
- Ana Mazurenco, Redactor-adjunct, Director pe promovare «Комсомольская правда» în Moldova
- Irina Pavlenco, Director comercial a postului de televiziune RU TV Moldova
- Victoria Prunici, Director comercial Trendseter SRL, Administratorul grupei EU CITESC pe Facebook.

Componenţa juriului la categoria MACHETĂ:
- Sergei Hasanov, preşedinte Consiliului AAPM, director VARO-INFORM SRL
- Victor Rusnac, director general SA MOLDPRESA
- Victor Coşulean, director PONTI SRL
- Andrei Jicol, conducătorul Secţiei OOH în cadrul AAPM, director Trendseter SRL
- Iurie Ambros, director design-studio AMBROS.

Aceasta este componenţa juriului oficial. Dar, şi fiecare dintre Dvs. se poate simţi membru al juriului votând lucrările participanţilor la concurs, care vor fi expuse în internet. Lucrările vor fi anonime, având doar un număr de ordine. Vă amintim că macheta câştigătoare va fi amplasată mai apoi pe panourile stradale cu numele autorului indicat, iar autorul cîştigător, pe lângă premiile primite de la Partenerii oficiali, va primi şi dreptul de a prezenta gratis una din lucrările sale la unul din Festivalurile Internaţionale de publicitate în 2014, care se organizează în ţările CSI.

Lucrările vor fi primite până pe 20 septembrie. Însă, LIBRARIUS oferă un cadou celor care nu reuşesc în timp, şi anume posibilitatea de a prezenta lucrările cu câteva zile mai târziu. Pentru asta trebuie să veniţi la Expoziţia „Tîrgul de Carte 2013” la Moldexpo (19-22 septembrie) şi să vă apropiaţi de standul LIBRARIUS. Ce va urma – veţi vedea!

De când a fost anunţat concursul nostru, grupul EU CITESC de pe Facebook a crescut cu 2000 de persoane şi numără acum 7000 de amatori ai lecturii. Un rezultat minunat!

Vă reamintim că concursul se desfăşoară la două categorii: Machetă pentru publicitatea stradală şi Eseu. Termenul limită de primire a lucrărilor – 20 septembrie. Câştigătorii vor primi cadouri minunate de la Partenerii concursului – reţeaua magazinelor de cărţi LIBRARIUS şi Комсомольская правда в Молдове. Toate detaliile – pe pagina www.aapm.md şi la comitetul organizatoric la telefonul 022-73-77-90.

Mai multe detalii despre desfășurarea concursului citiți Concurs deschis de publicitate socială Citește, fii în vogă!



 

AAPM - Au mai rămas 10 zile. Se apropie și Târgul de Carte

10 Septembrie 2013

alt

Pînă la încheierea perioadei de primire a lucrărilor pentru concurs au mai rămas 10 zile!
Dragi prieteni, a rămas puţin timp până la încheierea primirii lucrărilor pentru concursul de publicitate socială „Citeşte, fii în vogă!”. Grăbiţi-vă să srieţi eseurile şi să finisaţi machetele pentru publicitatea stradală! Organizatorii concursului speră că în lucrările déeja primite şi în cele ce urmează să fie înregistrate – vor fi neapărat cuvintele necesare şi mijloacele artistice potrivite, care încă odată vor accentua, că lectura în zilele noastre – este o componentă indispensabilă a vieţii şi a dezvoltării spirituale pentru fiecare dintre noi.

Dorim să vă mai anunţăm despre unele evenimente importante, care într-un
fel sau altul sunt pe unda concursului nostru.

alt

Aşadar, prima noutate: în perioada 19 - 22 septembrie 2013 pe teritoriul CEI „Moldexpo”, în pavilionul 3, va avea loc expoziţia cu vânzare “Târgul de Carte 2013», organizatorul acesteia este compania Poliproject Exhibitions. În perioada expoziţiei va fi colectată literatură artistică şi materialele didactice pentru copii cu vârsta de 3-6 ani. Doritorii pot cumpăra o carte la Târgului de Carte pentru a o transmite în fondul acţiunii de caritate. Toate carţile colectate vor fi donate bibliotecilor în şcoli şi grădiniţe. Vă aşteptăm la expoziţie şi aşteptăm să participaţi la colectarea cărţilor pentru copii.

Iar cea de-a doua noutate este direct legată de concurs: la expoziţia Târgul de Carte reţeaua magazinelor de cărţi Librarius, Partener oficilal al concursului, oferă posibilitatea unică de a prelungi pentru două zile dreptul de a participa la concurs! Mai multe detalii - la expoziție.

Detalii despre desfășurarea concursului - Concurs deschis de publicitate socială Citește, fii în vogă!



 

Citiţi şi fiţi în vogă împreună cu noul magazin LIBRARIUS

13 August 2013

Pe data de 12 august a avut loc deschiderea unui nou magazin de cărţi LIBRARIUS, al nouălea la număr. Acum şi pe str. Zelinski, 7/1 amatorii de lectură vor avea posibilitatea de a găsi cărţi interesante pentru toate vârstele şi pentru toate gusturile, magazinul oferind o atmosferă de confort, răcoare şi respect faţă de cititor.

Cei prezenţi la deschidere – primii cumpărători – au participat la o loterie fără pierderi, care oferea posibilitatea de a procura cărţi cu reduceri de până la 100%. Asortimentul de literatură prezentat demonstrează încă odată că LIBRARIUS – este un magazin de cărţi pentru toată familia. Până pe 21 august, cumpărătorii pot primi carduri de reducere de 15%.

Tot aici, puteţi cunoaşte detaliile Concursului de publicitate socială „Citeşte, fii în vogă!”, care este organizat de Asociaţia Agenţiilor de Publicitate în parteneriat cu reţeaua magazinelor LIBRARIUS.

Vă reamintim că concursul se desfăşoară la două categorii: Machetă pentru publicitatea stradală şi Eseu. Termenul limită de primire a lucrărilor – 20 septembrie. Câştigătorii vor primi cadouri minunate de la Partenerii concursului – reţeaua magazinelor de cărţi LIBRARIUS şi Комсомольская правда в Молдове.

Mai multe detalii despre desfășurarea concursului la telefonul 022-73-77-90 sau citiți Concurs deschis de publicitate socială Citește, fii în vogă!

alt alt alt alt alt alt



 

AAPM - Concursul Citește, fii în vogă! - Au apărut primele lucrări

09 Iulie 2013

alt

Este în plină desfăşurare Concursul Deschis de publicitate socială “Citeşte, fii în vogă!”.

Ne bucurăm să vă anunţăm că comitetul organizatoric a început să primescă lucrări pentru ambele categorii. Primele lucrări demonstrează că, deşi tema la prima vedere pare complicată, autorii reuşesc să găsească idei foarte creative. Este clar deja, juriul va decide cu greu cine e mai bun.

Apropo, în curând vom anunţa componenţa juriului pentru fiecare categorie. Urmăriţi noutăţile. Ca deobicei, vor fi Personalităţi, a căror apreciere vor ajuta neapărat participanţii să privească cu alţi ochi propria creaţie.

Vă reamintim că concursul se desfăşoară la două categorii: Machetă pentru publicitatea exterioară şi Eseu.
Termenul limită de primire a lucrărilor – 20 septembrie.

Câştigătorii vor primi cadouri minunate de la Partenerii concursului – reţeaua magazinelor de cărţi LIBRARIUS şi Комсомольская правда в Молдове. Toate detaliile – pe pagina www.aapm.md şi la comitetul organizatoric la telefonul 022-73-77-90.

Mai multe detalii despre desfășurarea concursului citiți Concurs deschis de publicitate socială Citește, fii în vogă!.



 

AAPM și Librarius - Concursul Citește, fii în vogă! continuă!

18 Iunie 2013

alt

Dragi prieteni!

Dragi prieteni, este în toi Concursul de publicitate socială „Citeşte, fii în vogă!”. În fiecare zi comitetul organizatoric primește sunete şi mesaje electronice la adresa This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it . Potenţialii participanţi la concurs sunt interesaţi de detalii, adresează întrebări.

În timp ce parcitipanţii sunt încercaţi de emoţii creative, vă amintim cum a fost semnat în mod festiv Acordul privind desfăşurarea concursului. Procedura de semnare a avut loc în magazinul central LIBRARIUS de pe str. Puşkin, 22. Un loc minunat, unde pot fi găsite cărţi pentru toate vârstele, interese şi domenii de activitate.

Asortiment vast, promoţii, programe de loialitate şi în plus consultanţi minunaţi, - iată doar cîteva motive care sperăm să vă îndemne spre a vizita reţeaua magazinelor LIBRARIUS.

Acordul privind desfăşurarea concursului “Citeşte, fii în vogă!” a fost semnat de către Directorul executiv ААРМ Galina Zablovscaia şi Directorul general SA MOLDPRESA Victor Rusnac.

alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt

Deci, suntem în aşteptarea luctărilor Dvs!
Mai multe detalii despre desfășurarea concursului citiți aici.



 

AAPM - programul pentru 2 iunie la Școala Publicității

31 Mai 2013

AAPM

Pe data de 5 iunie va avea loc ultima şedinţă a ediţiei anuale „Şcoala de publicitate”!

În cadrul acestei întâlniri vom vorbi doar despre practică. Tema: BTL – noi tehnologii (SMS şi nu doar).
Vom examina campania SMS de la „A”la „Z” pe baza unor exemple autohtone:

1. Campania SMS: ce reprezintă şi pentru ce se organizează?

2. Cum se lansează o SMS campanie. Îndrumar practic.
- "Prinde" propriul auditoriu
- Filtrează auditoriul
- Propune o mecanică interesantă
- Susţinearea campaniei prin mijloace media
- Executorul mobil – cine este şi de ce este nevoie de acesta?
- Cât costă “plăcerea mobilă”?

3. Recomandări furnizorilor de publicitate din Moldova.

Şedinţa va fi moderată de directorul holdingului Star Communication Group IRINA ŢEHOVICI.
Sedinţa va începe la ora 15:00, la « Anticafe BALCON » (Bd. Moscovei, 6 ; clădirea restaurantului Plovdiv/Andy’s Pizza, intrarea din partea laterala stângă a clădirii).

Taxa de participare : 20 lei (prețul accesului în anticafe).

Neapărat rugăm să expediați din timp Cererea la adresa This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it .
Download Cerere.



 
  1234