Al cui cojoc este mai tare: al lui Jon Snow sau al lui Ghiță Ciobanul?
Pe un vârf de munte, în Sibiu, Ghiță Ciobanul a decis că e timpul să se aboneze la Supernet 4G și să se uite la Game of Thrones. O poveste adevărată, inspirată din folclorul român. Pentru că românii au inițiativă.
Campanie semnată de Vodafone România, care vine să spargă granițele TV cu HBO GO nelimitat la orice abonament pe tabletă și pe smartphone, în vârf de munte și fără cablu. Spoturile sunt realizate de agenția de publicitate McCann Erickson.
Ghiță Ciobanul și filmele în vârf de munte - Cojoc
„M-am apucat și eu de Game of Thrones. Că-s de-ai mei ăștea. Au unii niște cojoace mari de iarnă. Hai să vedem care-i mai tare-n cojoace?”
Ghiță Ciobanul și filmele în vârf de munte - Spoiler
„Și eu care credeam că spoiler e bara ceea din spatele mașinii...”
„- Nu ți-i cald, Ghiță?
- Vine iarna, uăi!”
Agenția de publicitate Piko a venit acasă cu premii de la KIAF 2015!
În palmaresul agenției Piko au mai apărut câteva premii frumoase. De această dată, de la Festivalul Internațional de Publicitate de la Kiev KIAF – 1 Argint, 1 Bronz și câteva Mențiuni.
Ediția 16 a Festivalului KIAF a avut loc între 28-29 mai 2015 la Kiev, la care au participat sute de agenții din 17 țări din Europa și Asia, cu 883 de proiecte înscrise și jurizate de experți din 31 de țări.
Proiectele câștigătoare sunt:
Categoria Design > Illustration & Photography > ARGINT
I will maintain (Beauty & the Beast Studio)
Crearea acestui proiect captivant a durat în jur de 6 luni. Making of-ul, cât și alte detalii le găsiți aici: I Will Maintain // Craft Project: Making of
Categoria Print & Poster > Print Craft: Art Direction > BRONZ
Categoria Design > Illustration & Photography > Mențiune
Globul de zahăr (Suedzucker Moldova)
Proiectul a inclus o pagină web interactivă, unde utilizatorii puteau roti globul și afla informații interesante despre zahăr din întreaga lume. Detalii: Cinci Inimioare: Zahăr bucăți, brun și alb
Categoria Design > Illustration & Photography > Mențiune
Clovnul (Home Credit Bank) - Împrumuturi fără surprize
Pentru mai multe detalii vizitați Behance.com.
De asemenea, la KIAF a mai fost apreciat un video creat de Electric Sheep Film în categoria Film & Radio > Internet Film > Shortlist. Este vorba de campania Takk, Norge! lansată de Vinăria Purcari, ca răspuns la embargoul Rusiei asupra vinurilor moldovenești din septembrie 2013. Vezi video pe YouTube.
Reclame.md le mulțumește celor de la Piko pentru că reprezintă Moldova cu proiecte frumoase și le dorește cât mai multe lucrări dragi sufletului în portofoliu. Reamintim că în 2013, Piko a obținut premii în cadrul aceluiași festival: KIAF 2013.
Mai gustă o doză de inspirație:
{loadnavigation}
Ți-au fost lezate drepturile consumatorului? Spune-o pe #KESAFAK
„Ce faci când ești nedreptățit de o companie? Taci și înghiți, sau lupți până la capăt?”. Câțiva tineri au venit cu o soluție la această întrebare prin intermediul campaniei online plină de satiră #KESAFAK. Campania a fost lansată pe 22 aprilie și va dura timp de 30 de zile.
Tinerii au pornit de la faptul că fiecare dintre noi se confruntă deseori cu situații neplăcute atunci când mergem la un magazin, restaurant sau apelăm la serviciile unei companii. Drept dovadă a fost lansată o inițiativă de sensibilizare a opiniei publice ce subliniază problemele cu care se confruntă consumatorul moldovean. Inițiativa #KESAFAK a lansat o serie de video-uri care evidențiază un șir de probleme cu care ne ciocnim destul de des.
Grupul de inițiativă vine cu următorul mesaj: „De câte ori ai mers la magazin și comercianții nu respectă normele de igienă, pun mâinile pe produse fără a utiliza mănuși? La cafenele ești tratat cu indiferență, chelnerii se mișcă încet. Te-ai confruntat cu o situație similară? Împreună vom spune lucrurilor pe nume.”
Tinerii ne îndeamnă să privim spoturile pe YouTube, să postăm vidouri cu mesajul propriu pe Instagram cu hashtag-ul #kesăfak, pe Facebook și să vizităm Website-ul.
{loadnavigation}
Spoturi electorale sociale: CEC vs. Promo-Lex
Alegerile parlamentare se apropie, iar instituțiile de stat și organizațiile non-guvernamentale încearcă să motiveze cetățenii să participe la alegeri. În acest an, avem parte de toate felurile de spoturi: mai puțin sau mai mult criticate. Fiecare alege care-i place.
Primele trei spoturi, sunt prezentate de Comisia Electorală Centrală și ne aduc trei mesaje diferite.
CEC: Fă-ți alegerea. Votează!
Pe parcursul dimineții, persoana din video trebuie să facă mai multe alegeri: ceai sau cafea, ziar sau televizor. Important e să știm ce vrem.
CEC: Fă-ți vocea auzită. Votează!
Mai multe vedete autohtone încearcă să ne transmită mesajul că, atunci când tacem, nimeni nu ne aude. De aceea, este important să ne facem auziți prin votul nostru.
CEC: Lasă oile. Mergi la vot!
Fiica, într-o convorbire prin Skype, încearcă să convingă tatăl să lase oile și să participe la votare.
Promo-Lex și USAID: Votează. Alege-ți viitorul!
Și, cireașa de pe tort: spotul care a devenit viral într-o singură zi și care a primit atât laude, cât și critice. Protagoniștii din spot se plâng că au lăsat alegerea unui anumit lucru pe seama altcuiva și au rămas nemulțumiți. Varianta în rusă.
*Disclaimer. Pentru dublă viralitate.
Pe 30 noiembrie, voi ce alegeți: Pokemoni sau Mignoni?
Aplicare deschisă pentru Medalia Interstatală „Pentru utilitate”
Comitetul Interstatal privind politica antimonopol a ţărilor CSI (МСАП) a instituit un premiu unic – Medalia Interstatală „Pentru utilitate” (Межгосударственная Медаль «За полезное») în domeniul comunicaţiilor de marketing.
Medalia se înmânează pentru realizările din domeniul comunicaţiilor de marketing şi ramurilor conexe, care au avut o influenţă pozitivă atât asupra dezvoltării pieţii, cât şi în general asupra comunităţilor şi statelor, precum şi pentru realizări în propogarea valorilor umane, care contribuie la dezvoltarea cooperării umanitare şi creării unui spaţiu informaţional comun pe teritoriul ţărilor membre CSI.
Asociaţia AAPM începe procedura de selectare a candidaţilor pentru acest premiu unic. Noi considerăm că în ţara noastră sunt profesionişti, demni de acest premiu. Conform regulamentului, candidaţii pot fi înaintaţi de către colective de muncă, organizaţii, organe de stat, precum şi persoane fizice, care deţin merite în sfera comunicaţiilor de marketing şi comunicaţiilor în masă.
Asociaţia ААРМ aşteaptă propunerile voastre pentru alcătuirea listei candidaţilor din partea ţării noastre, până pe 1 august 2014 la adresa
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
.
Download .pdf Regulament.
Download .doc Cerere.
Download .jpg Exemplu Medalie.
Notă: Cererea se completează în limba rusă, dar materiale adiţionale pot fi prezentate şi în limba română sau engleză, germană, franceză.
Mai gustă o doză de inspirație:
{loadnavigation}