Reclame.md este de vanzare. Pentru detalii apelati 022865565 sau info@reclame.md

Timpul - Avantajele publicității în ziare

Miercuri, 30 Octombrie 2013 07:00

timpul oliver wendell holmes

Ziarul este cu siguranță cel mai vechi - și continuă să fie cel mai mare și cel mai important mediu de publicitate, care încă mai joacă un rol esențial în planificarea strategiilor de media marketing a tuturor companiilor. De aceea, ziarul național Timpul vă invită să includeți în campaniile publicitare și reclama în presa scrisă.

Publicitatea în presa scrisă poate fi o adevărată oportunitate pentru afacerea voastră.
Avantajele sunt următoarele:

Accesibilitatea
Crearea unei machete publicitare pentru ziar este mult mai simplă și mai ieftină decât a unui spot la TV sau radio, în cazul în care nu aveţi o machetă, în majoritatea redacţiilor, aceasta va fi elaborată pentru dvs. absolut gratis.

Flexibilitatea
Ziarele oferă o flexibilitate enormă în conținut, proiectare, amplasare și frecvență. În plus, ziarele sunt un mediu de „răspuns rapid” unde - puteți rafina mesajul sau schimba toată campania dvs. în doar câteva zile sau chiar ore. Anunțurile pot avea aproape orice aspect, cu posibilități nelimitate privind realizarea unor reclame colorate de diverse dimensiuni, privind posibilitatea atașării diferitelor inserturi, cupoane sau materiale promoţionale (pliante, calendare, abțibilduri, chiar şi mostre de produse).

Eficiența
Reclamele în ziare au capacitatea de a comunica și descrie informații complexe sau detaliate de lungă durată. Majoritatea cititorilor se bazează pe informația din ziare mai mult decât alte medii atunci când fac cumpărături, punctul forte fiind posibilitatea decupării anunțului, însemnării adreselor și telefoanelor și a detaliilor (spre exemplu o hartă sau un traseu) pentru a se ghida mai ușor. Iată de ce publicitatea din ziare nu necesită să fie repetată de multe ori precum la TV sau radio şi, respectiv, costurile pentru aceasta fiind mai mici.

Impact
Ziarul oferă cea mai largă rază de acțiune din oricare mediu de informare în masă. O publicitate în cadrul unui ziar cotidian sau săptămânal ajunge la mai mulți adulți decât o publicitate de jumătate de oră de televiziune prime-time. Spre deosebire de vocile care zboară din televizoare şi aparatele de radio, cuvintele tipărite în ziare se păstrează, lucru ce oferă posibilitatea de a apela la textul respectiv în orice moment și asigură o încredere mai mare din partea cititorilor.

Fidelitatea
Ziarul asigură un devotament publicului-țintă, deoarece cititorii de ziare de obicei citesc același ziar, mai ales luând în considerare faptul că majoritatea publicaţiilor naționale distribuie peste 90 la sută din tiraj în bază de abonamente. Această fidelitate puternică este rezultatul unei strânse relații de apreciere din partea unui cititor a ideilor, valorilor, principiilor promovate de un anumit ziar.

Credibilitate
Ziarul adaugă de obicei, credibilitate și legitimitate mărcii căreia i se face publicitate. Pentru mulți cititori, publicitatea într-un ziar este la fel de importantă ca și noutatea. Un sondaj recent arată că mai mult decât în orice alt mediu mass-media, consumatorii cred în publicitatea din ziare. Patruzeci la sută dintre adulții intervievați consideră ziarele mai de încredere, un decalaj mare în comparație cu televiziunea (23%), radioul (18%) sau Internetul (16%).

Anunțurile sunt o parte integrantă și de dorit al conținutului unui ziar - o destinație pentru majoritatea consumatorilor, nu o distracție de evitat. Publicitatea în ziare creează mișcarea mărfurilor, serviciilor, și desigur, definește branduri. Astfel, nu putem pierde ideea că, într-o lume de mii de mesaje zilnice, publicitatea în ziare este un lucru sigur atunci când vine vorba de rezultate producătoare.

Ziarul Timpul
Departamentul Economic
Marketing și Publicitate
Tel: 022 22-57-67