AGB - Raportul audienței TV și Radio pe luna Septembrie 2014

Miercuri, 15 Octombrie 2014 16:46

Скачать русскую версию AGB - Сентябрь 2014.

Compania TV MR MLD prezintă măsurările efectuate în luna septembrie 2014, pentru TV și Radio. TV MR MLD este reprezentatul oficial al rețelei internaționale de măsurare AGB Nielsen Media Research (Elveția), care folosește sistemul de Peoplemeter. Măsurarea s-a efectuat în 365 gospodării alese conform indicilor demografici și sociali în întreaga țară. 7 regiuni - Chișinău, Orașe din Nord, Sate din Nord, orașe din Centru, sate din Centru, orașe din Sud, sate din Sud.


Televiziune
Pentru septembrie 2014, au fost furnizate date despre vizionarea a 16 posturi TV. Realitatea TV a fost inclus în listă, iar 2Plus a fost redenumit în Canal 2. Posturile monitorizate: Canal 2, Acasă, Canal 3, CTC Dixi, Moldova 1, N4, Prime, Pro TV Chisinau, Publika TV, Realitatea TV, Ren TV Moldova, RTR Moldova, Ru TV Moldova, Super TV Moldova (SET), TNT Bravo, TV7 НТВ.


În septembrie, indicatoarele de rating au scăzut cu 1,22% în comparație cu luna trecută și reprezintă 13.30%. (Fig.1).

alt
Fig. 1 Dinamica schimbării ratingului mediu zilnic, aprilie - septembrie 2014, Moldova



După analiza numărului mediu zilnic al telespectatorilor, s-au observat următoarele: (fig. 2 și 3)

alt
Fig. 2 Comparația ratingului mediu al principalelor posturi TV, Moldova, septembrie 2014

alt
Fig. 3 Comparația ratingului mediu al principalelor posturi TV, Chișinău, septembrie 2014



Profilul audienței TV este reprezentat de următoarele categorii demografice: (fig. 4 și 5)

alt
Fig. 4 Profilul audienței TV pe baza principalelor caracteristici demografice, septembrie 2014, Moldova

alt
Fig. 5 Profilul audienței TV pe baza principalelor caracteristici demografice, septembrie 2014, Chișinău



Timpul mediu zilnic de vizionare a posturilor, este diferită la femei și la bărbați. (fig. 6 și 7)

alt
Fig. 6 Comparația timpului mediu al vizionării posturilor TV, femei-bărbați, septembrie 2014, Moldova



alt

Fig. 7 Comparația timpului mediu al vizionării posturilor TV, femei-bărbați, septembrie 2014, Chișinău




În rezultatul analizei ratingului emisiunilor, au fost stabilite cele septembrie populare trei programe la fiecare canal în parte (durata emisiunilor nu este septembrie mică de 10 minute).


Moldova

Канал

Дата

Программы

Кол-во людей

AMR %

Moldova1

07.09.2014

Festivalul de Folclor National Nicolae Glib

139 909

4,42%

07.09.2014

Mesager

121 937

3,85%

29.09.2014

Accente economice

119 031

3,76%

Prime

26.09.2014

Moldova are talent

428 139

13,52%

09.09.2014

Primele stiri

386 631

12,21%

12.09.2014

Поле чудес

353 793

11,17%

PRO TV

15.09.2014

Новости Pro TV Кишинев

104 069

3,29%

16.09.2014

La Maruta

52 505

1,66%

29.09.2014

In Profunzime

50 131

1,58%

СТС

23.09.2014

Восьмидесятые т/с

76 600

2,42%

01.09.2014

Воронины т/с

65 236

2,06%

18.09.2014

Выжить после т/с

60 272

1,90%

N4

11.09.2014

Дом с лилиями т/с

69 109

2,18%

05.09.2014

Obiectiv

59 665

1,88%

07.09.2014

Моя новая жизнь т/с

59 114

1,87%

TV7 НТВ

13.09.2014

Ты не поверишь!

90 593

2,86%

03.09.2014

Говорим и показываем с Леонидом Закошанским

89 886

2,84%

02.09.2014

Прокурорская проверка

83 304

2,63%

Ren TV

17.09.2014

Взрыв из прошлого х/ф

53 105

1,68%

30.09.2014

Последний легион х/ф

51 786

1,63%

14.09.2014

Военная разведка. Северный фронт т/с

47 096

1,49%

ТНТ Bravo

27.09.2014

Битва экстрасенсов

93 031

2,94%

27.09.2014

Танцы

77 102

2,43%

09.09.2014

Дом-2

73 996

2,34%

CANAL2

28.09.2014

Moldova are talent

104 105

3,29%

23.09.2014

Обручальное кольцо т/с

103 546

3,27%

25.09.2014

Принцесса цирка т/с

77 357

2,44%

RUTV Moldova

12.09.2014

Новости на RU Tv Moldova

9 439

0,30%

27.09.2014

Топ Лист

6 797

0,21%

25.09.2014

Стол заказов

6 325

0,20%

Publika TV

20.09.2014

Lumea Publika

52 291

1,65%

07.09.2014

Vox Publika

51 982

1,64%

22.09.2014

Publika 21:00

50 756

1,60%

RTR Moldova

06.09.2014

Снова один на всех х/ф

151 944

4,80%

09.09.2014

Дар т/с

134 096

4,23%

20.09.2014

Любимые женщины Казановы х/ф

104 658

3,30%

SET Sony

06.09.2014

Замуж на два дня х/ф

24 075

0,76%

30.09.2014

Долго и счастливо т/с

22 553

0,71%

05.09.2014

Чужестранка т/с

21 766

0,69%

CANAL3

26.09.2014

След т/с

73 327

2,32%

13.09.2014

Новости Canal 3

69 804

2,20%

08.09.2014

Stirile Canal 3

67 675

2,14%

Acasa

16.09.2014

Цвет страсти т/с

27 259

0,86%

16.09.2014

Я тебя люблю, потому что люблю т/с

24 413

0,77%

21.09.2014

Муж напрокат т/c

22 576

0,71%

Realitatea MD

24.09.2014

Pahomi

33 788

1,07%

24.09.2014

Гаишники т/с

26 217

0,83%

21.09.2014

Новости Realitatea

21 139

0,67%


Chișinău

Канал

Дата

Программы

Кол-во людей

AMR %

Moldova1

12.09.2014

Stiri

25 625

4,25%

10.09.2014

Mesager

10 128

1,68%

04.09.2014

Agrodolce т/с

9 977

1,66%

Prime

10.09.2014

Пусть говорят

62 397

10,35%

30.09.2014

Время

57 518

9,54%

05.09.2014

Поле чудес

55 868

9,27%

PRO TV

28.09.2014

Новости Pro TV Кишинев

37 215

6,17%

29.09.2014

In Profunzime

20 334

3,37%

29.09.2014

Спорт

15 048

2,50%

СТС

30.09.2014

Восьмидесятые т/с

20 334

3,37%

15.09.2014

Семья 3D т/с

19 719

3,27%

30.09.2014

#Sтуденты т/с

18 382

3,05%

N4

16.09.2014

Дом с лилиями т/с

25 562

4,24%

18.09.2014

Obiectiv

21 538

3,57%

17.09.2014

Улицы разбитых фонарей-9 т/с

20 602

3,42%

TV7 НТВ

30.09.2014

Сегодня в Молдове

35 496

5,89%

09.09.2014

Сегодня

31 797

5,28%

02.09.2014

Чрезвычайное происшествие

27 478

4,56%

Ren TV

19.09.2014

Секретные территории

19 252

3,19%

26.09.2014

Не ври мне

18 614

3,09%

03.09.2014

Новости 24. Молдова

17 276

2,87%

ТНТ Bravo

05.09.2014

Comedy Баттл. Суперсезон

32 320

5,36%

27.09.2014

Танцы

31 573

5,24%

27.09.2014

Битва экстрасенсов

28 180

4,68%

CANAL2

28.09.2014

Moldova are talent

13 812

2,29%

27.09.2014

Reporter

12 573

2,09%

13.09.2014

100 de moldoveni au zis

7 805

1,29%

RUTV Moldova

17.09.2014

Новости на RU Tv Moldova

4 831

0,80%

21.09.2014

Топ Лист

3 532

0,59%

04.09.2014

Музыка

3 336

0,55%

Publika TV

01.09.2014

Publika 11:00

12 721

2,11%

05.09.2014

Политприход с Иваном Святченко

11 048

1,83%

01.09.2014

Publika 21:00

8 698

1,44%

RTR Moldova

04.09.2014

Вести

38 828

6,44%

01.09.2014

Дар т/с

38 791

6,44%

06.09.2014

Вести в субботу

37 475

6,22%

SET Sony

17.09.2014

Terapia frumusetii

12 321

2,04%

18.09.2014

Замкнутый круг т/с

12 310

2,04%

30.09.2014

Долго и счастливо т/с

10 829

1,80%

CANAL3

23.09.2014

След т/с

19 483

3,23%

29.09.2014

Новости Canal 3

16 302

2,70%

30.09.2014

Футбол. ЛЧ. Пари Сен-Жермен(Франция)-Барселона (Испания)

12 352

2,05%

Acasa

22.09.2014

O seara perfecta

5 015

0,83%

07.09.2014

То, что жизнь у меня украла. За кулисами успеха д/ф

4 674

0,78%

08.09.2014

То, что жизнь у меня украла т/с

4 624

0,77%

Realitatea MD

22.09.2014

Stirile Realitatea

4 793

0,80%

21.09.2014

Новости Realitatea

4 668

0,77%

01.09.2014

Честно говоря

4 505

0,75%




Cota duratei producției publicitare arată în felul următor:

alt
Fig. 8 Cota duratei producției publicitare, septembrie 2014





alt
Fig. 9 Liderii dintre agenții comerciali, după durata aflării în emisie, septembrie 2014




alt
Fig. 10 Topul categoriilor de programe, în timpul cărora a fost plasată publicitate TV, septembrie 2014



La fel, în septembrie 2014 au fost determinați 10 agenți comerciali, reclama cărora a obținut nivelul maxim de wGRP (Fig. 11).

alt
Fig. 11 Top 10 agenți comerciali pe baza wGRP, septembrie 2014

(Audiența de bază: Acasă in Moldova (Female Urban 15-49), CANAL 2 (18+), CANAL 3 (18+ Urban), СТС Dixi (6-54 Urban), Moldova 1 (18+), N4 (18+ Urban), Prime (18+), Pro TV Chisinau (18-49 Urban), Publika TV (18+ Urban), Realitatea TV (18+ Urban), Ren TV Moldova (18+ Urban), RTR Moldova (20+Urban), RU TV Moldova (14-40 Urban), Super TV (SET)(6-54 Urban), ТНТ Bravo (6-54 Urban), TV7 НТВ (18+ Urban))



Radio

AGB Nielsen Media Research monitorizează publicitatea pe următoarelor posturi radio: Russkoe Radio, Retro FM, Radio Europa Plus Moldova, Hit FM, Radio Stil, Radio Noroc, Radio Alla.

În septembrie, au fost determinate top 10 sectoare, pe baza duratei de plasare a reclamei la radio (Fig. 12). În top a apărut categoria Construcție și Reparație.

alt
Fig.12 Top 10 sectoare dupa durata plasării reclamei la radio, septembrie 2014



Glosar
WGRP (Weighted Gross Rating Points) – numărul de persoane expuse la mesajul publicitar, în raport cu 30 secunde. Această măsură este necesară pentru a stabili prețul volumului întregii pieți a reclamei.

Peoplemeter – Aparate instalate în fiecare televizor din gospodăriile panelului. Fiecare peoplemeter este capabil să monitorizeze fiecare secundă, 24 ore pe zi, 365 zile pe an, ce s-a vizionat pe fiecare televizor, de către cine şi să stocheze această informaţie. Datele colectate sunt transmise către centrul de producţie prin line telefonică fixă sau prin GSM.

Ratingul emisiunii – procentul de persoane care au privit, în mediu, emisiunea dată.

Cota postului – procentul telespectatorilor unui post TV din totalitatea telespectatorilor.

Public-țintă (Audiența) – grup de persoane, evidențiată conform caracteristicilor social-demografice.

AMR (Average Minute Rating) - media ratingului pe minut.


Vezi datele din august 2014.