AGB - Raportul audienței TV și Radio pe luna Octombrie 2014

Sâmbătă, 15 Noiembrie 2014 16:47

Скачать русскую версию AGB - Октябрь 2014.

Compania TV MR MLD prezintă măsurările efectuate în luna octombrie 2014, pentru TV și Radio. TV MR MLD este reprezentatul oficial al rețelei internaționale de măsurare AGB Nielsen Media Research (Elveția), care folosește sistemul de Peoplemeter. Măsurarea s-a efectuat în 365 gospodării alese conform indicilor demografici și sociali în întreaga țară. 7 regiuni - Chișinău, Orașe din Nord, Sate din Nord, orașe din Centru, sate din Centru, orașe din Sud, sate din Sud.


Televiziune
Pentru octombrie 2014, au fost furnizate date despre vizionarea a 16 posturi TV. Realitatea TV a fost inclus în listă, iar 2Plus a fost redenumit în Canal 2. Posturile monitorizate: Canal 2, Acasă, Canal 3, CTC Dixi, Moldova 1, N4, Prime, Pro TV Chisinau, Publika TV, Realitatea TV, Ren TV Moldova, RTR Moldova, Ru TV Moldova, Super TV Moldova (SET), TNT Bravo, TV7 НТВ.


În octombrie, indicatoarele de rating au scăzut cu 2,48% în comparație cu luna trecută și reprezintă 15.78%. (Fig.1).

alt
Fig. 1 Dinamica schimbării ratingului mediu zilnic, mai - octombrie 2014, Moldova



După analiza numărului mediu zilnic al telespectatorilor, s-au observat următoarele: (fig. 2 și 3)

alt
Fig. 2 Comparația ratingului mediu al principalelor posturi TV, Moldova, octombrie 2014

alt
Fig. 3 Comparația ratingului mediu al principalelor posturi TV, Chișinău, octombrie 2014



Profilul audienței TV este reprezentat de următoarele categorii demografice: (fig. 4 și 5)

alt
Fig. 4 Profilul audienței TV pe baza principalelor caracteristici demografice, octombrie 2014, Moldova

alt
Fig. 5 Profilul audienței TV pe baza principalelor caracteristici demografice, octombrie 2014, Chișinău



Timpul mediu zilnic de vizionare a posturilor, este diferită la femei și la bărbați. (fig. 6 și 7)

alt
Fig. 6 Comparația timpului mediu al vizionării posturilor TV, femei-bărbați, octombrie 2014, Moldova



alt

Fig. 7 Comparația timpului mediu al vizionării posturilor TV, femei-bărbați, octombrie 2014, Chișinău




În rezultatul analizei ratingului emisiunilor, au fost stabilite cele octombrie populare trei programe la fiecare canal în parte (durata emisiunilor nu este octombrie mică de 10 minute).


Moldova

Канал

Дата

Программы

Кол-во людей

AMR %

Moldova1

26.10.2014

Mesager

181 904

5,74%

14.10.2014

Hramul orasului Chisinau

175 926

5,55%

26.10.2014

Cuvintele credintei

141 464

4,47%

Prime

31.10.2014

Поле чудес

630 027

19,89%

17.10.2014

Moldova are talent

531 093

16,77%

24.10.2014

Primele stiri

485 908

15,34%

PRO TV

30.10.2014

Новости Pro TV Кишинев

144 904

4,57%

21.10.2014

Master Chef

75 094

2,37%

31.10.2014

Vocea Romaniei

61 126

1,93%

СТС

28.10.2014

Королек птичка певчая т/с

87 240

2,75%

17.10.2014

Рецепт на миллион

68 004

2,15%

31.10.2014

Воронины т/с

67 797

2,14%

N4

31.10.2014

Мент в законе-9 т/с

86 889

2,74%

30.10.2014

Obiectiv

74 007

2,34%

19.10.2014

Ментовские войны-8 т/с

67 716

2,14%

TV7 НТВ

24.10.2014

Суд присяжных

104 004

3,28%

09.10.2014

Сегодня в Молдове

102 550

3,24%

18.10.2014

Русские сенсации

92 421

2,92%

Ren TV

12.10.2014

Настоящие т/с

65 693

2,07%

08.10.2014

Полицейская академия х/ф

55 562

1,75%

20.10.2014

Крокодил Данди в Лос-Анжелесе х/ф

46 552

1,47%

ТНТ Bravo

11.10.2014

Битва экстрасенсов

91 710

2,90%

11.10.2014

Дом-2

73 614

2,32%

04.10.2014

Танцы

69 273

2,19%

CANAL2

20.10.2014

Обручальное кольцо т/с

143 124

4,52%

19.10.2014

Moldova are talent

133 750

4,22%

15.10.2014

Reporter

120 586

3,81%

RUTV Moldova

21.10.2014

Хит парад

17 677

0,56%

22.10.2014

Новости на RU Tv Moldova

13 361

0,42%

21.10.2014

Стол заказов

12 503

0,39%

Publika TV

16.10.2014

Fabrika

74 764

2,36%

19.10.2014

Renaste Moldova. O noua viata

53 186

1,68%

19.10.2014

Publika 19:00

50 511

1,59%

RTR Moldova

30.10.2014

Аромат шиповника т/с

226 235

7,14%

07.10.2014

Узнай меня, если сможешь т/с

176 293

5,57%

11.10.2014

Сила любви х/ф

149 118

4,71%

SET Sony

17.10.2014

Правила моей кухни

27 776

0,88%

31.10.2014

Проект Подиум. Все звезды

27 418

0,87%

31.10.2014

Необходимая жестокость т/c

27 088

0,86%

CANAL3

30.10.2014

Наемные убийцы х/ф

82 311

2,60%

31.10.2014

Новости Canal 3

73 168

2,31%

22.10.2014

Футбол. ЛЧ. Ливерпуль(Англия)- Реал Мадрид (Испания)

66 952

2,11%

Acasa

08.10.2014

Цвет страсти т/с

22 760

0,72%

08.10.2014

Запретная страсть т/с

21 550

0,68%

16.10.2014

Муз клипы

20 205

0,64%

Realitatea MD

11.10.2014

Гаишники т/с

36 012

1,14%

11.10.2014

Гаишники. Продолжение т/с

21 473

0,68%

04.10.2014

Oamenii Moldovei

20 965

0,66%


Chișinău

Канал

Дата

Программы

Кол-во людей

AMR %

Moldova1

14.10.2014

Hramul orasului Chisinau

23 759

3,94%

14.10.2014

Mesager

16 520

2,74%

14.10.2014

Stiri

14 730

2,44%

Prime

27.10.2014

Пусть говорят

77 929

12,93%

10.10.2014

Moldova are talent

77 643

12,88%

24.10.2014

Время

67 207

11,15%

PRO TV

02.10.2014

Новости Pro TV Кишинев

30 465

5,05%

25.10.2014

Новости Pro TV

11 193

1,86%

17.10.2014

Vocea Romaniei

10 287

1,71%

СТС

 

30.10.2014

Королек птичка певчая т/с

21 409

3,55%

28.10.2014

Восьмидесятые т/с

19 534

3,24%

25.10.2014

#Sтуденты т/с

16 435

2,73%

N4

 

19.10.2014

Ментовские войны-8 т/с

24 479

4,06%

19.10.2014

Москва. Три вокзала-8 т/с

22 147

3,67%

19.10.2014

Телемагазин

21 728

3,60%

TV7 НТВ

 

31.10.2014

Сегодня в Молдове

34 760

5,77%

06.10.2014

Politica

29 742

4,93%

31.10.2014

Мужские каникулы х/ф

27 139

4,50%

Ren TV

 

24.10.2014

Новости 24. Молдова

17 068

2,83%

31.10.2014

112. Экстренный вызов

16 305

2,71%

03.10.2014

Званый ужин

15 932

2,64%

ТНТ Bravo

 

25.10.2014

Битва экстрасенсов

31 358

5,20%

13.10.2014

Дом-2

24 791

4,11%

25.10.2014

Танцы

22 554

3,74%

CANAL2

 

26.10.2014

Moldova are talent

21 906

3,63%

19.10.2014

Reporter

10 924

1,81%

19.10.2014

Zoo show

10 551

1,75%

RUTV Moldova

 

14.10.2014

Музыка

8 128

1,35%

14.10.2014

Золотой фонд Ru.Tv

7 244

1,20%

14.10.2014

Стол заказов

4 729

0,78%

Publika TV

 

08.10.2014

Политприход с Иваном Святченко

12 244

2,03%

05.10.2014

Фактор власти

11 120

1,84%

14.10.2014

Publika 11:00

8 939

1,48%

RTR Moldova

 

12.10.2014

Вести. Недели

49 390

8,19%

28.10.2014

Аромат шиповника т/с

48 811

8,10%

16.10.2014

Узнай меня, если сможешь т/с

47 217

7,83%

SET Sony

 

13.10.2014

Их перепутали в роддоме т/с

12 886

2,14%

15.10.2014

Список клиентов т/с

11 837

1,96%

14.10.2014

Правила моей кухни

11 500

1,91%

CANAL3

01.10.2014

Новости Canal 3

13 611

2,26%

27.10.2014

След т/с

10 947

1,82%

08.10.2014

Unitatea de garda

10 362

1,72%

Acasa

15.10.2014

Muzica de acasa

2 743

0,46%

15.10.2014

O seara perfecta

2 743

0,46%

08.10.2014

Запретная страсть т/с

2 723

0,45%

Realitatea MD

18.10.2014

Oamenii Moldovei

5 186

0,86%

18.10.2014

Realitatea externa

5 186

0,86%

16.10.2014

Новости Realitatea

5 095

0,85%




Cota duratei producției publicitare arată în felul următor:

alt
Fig. 8 Cota duratei producției publicitare, octombrie 2014





alt
Fig. 9 Liderii dintre agenții comerciali, după durata aflării în emisie, octombrie 2014




alt
Fig. 10 Topul categoriilor de programe, în timpul cărora a fost plasată publicitate TV, octombrie 2014



La fel, în octombrie 2014 au fost determinați 10 agenți comerciali, reclama cărora a obținut nivelul maxim de wGRP (Fig. 11).

alt
Fig. 11 Top 10 agenți comerciali pe baza wGRP, octombrie 2014

(Audiența de bază: Acasă in Moldova (Female Urban 15-49), CANAL 2 (18+), CANAL 3 (18+ Urban), СТС Dixi (6-54 Urban), Moldova 1 (18+), N4 (18+ Urban), Prime (18+), Pro TV Chisinau (18-49 Urban), Publika TV (18+ Urban), Realitatea TV (18+ Urban), Ren TV Moldova (18+ Urban), RTR Moldova (20+Urban), RU TV Moldova (14-40 Urban), Super TV (SET)(6-54 Urban), ТНТ Bravo (6-54 Urban), TV7 НТВ (18+ Urban))



Radio

AGB Nielsen Media Research monitorizează publicitatea pe următoarelor posturi radio: Russkoe Radio, Retro FM, Radio Europa Plus Moldova, Hit FM, Radio Stil, Radio Noroc, Radio Alla.

În octombrie, au fost determinate top 10 sectoare, pe baza duratei de plasare a reclamei la radio (Fig. 12). În top a apărut categoria Construcție și Reparație.

alt
Fig.12 Top 10 sectoare dupa durata plasării reclamei la radio, octombrie 2014



Glosar
WGRP (Weighted Gross Rating Points) – numărul de persoane expuse la mesajul publicitar, în raport cu 30 secunde. Această măsură este necesară pentru a stabili prețul volumului întregii pieți a reclamei.

Peoplemeter – Aparate instalate în fiecare televizor din gospodăriile panelului. Fiecare peoplemeter este capabil să monitorizeze fiecare secundă, 24 ore pe zi, 365 zile pe an, ce s-a vizionat pe fiecare televizor, de către cine şi să stocheze această informaţie. Datele colectate sunt transmise către centrul de producţie prin line telefonică fixă sau prin GSM.

Ratingul emisiunii – procentul de persoane care au privit, în mediu, emisiunea dată.

Cota postului – procentul telespectatorilor unui post TV din totalitatea telespectatorilor.

Public-țintă (Audiența) – grup de persoane, evidențiată conform caracteristicilor social-demografice.

AMR (Average Minute Rating) - media ratingului pe minut.


Vezi datele din septembrie 2014.