Moldcell folosește la greu mesaje ascunse în reclame
Echipele creative a companiei Moldcell s-au apucat serios de treabă. Spoturile apar unul după altul, ca pâinea caldă, unul mai glumeț decât altul. În timp ce unii discută cât de reușite sunt ideile pentru spoturi, alții au ochiul ager și descoperă mesaje ascunse, prezente în spoturi. Bătălia după clienți e aprigă, mai ales după posibilitatea de "portare" a numerelor. (Apropo, ca fapt divers, a găsit cineva cuvântul "portare" în dicționar?)
1. Spotul cu Hamalii în depozit
Toți au observat cu ce cadru se începe spotul, da? În prim-plan, se află cutiile cu portocale, care sunt luate din depozit. Cadrul este urmat de replica pipărată: Gata, s-a terminat sezonul!

2. Spotul din Cafenea
Mesajul ascuns din acest video nu este într-atât de vizibil și bătător la ochi. E vorba doar despre culorile hainelor purtate de doamna ce se lasă greu convinsă: alb și roșu.

Un alt mesaj prezent în acest video este subliminal, ce ne împrietenește din timp cu cifra 160 - atât costă Abonamentul. Raportul e clar - un abonament costă cât 2 cafele, 2 sticle de apă plată și 2 croissante.

3. Spotul din Teatru
Aici, la fel, avem prezent mesajul subliminal cu cifra 160.

4. Spotul pentru Business
Acesta este ultimul spot lansat și este adresat celor din lumea afacerilor. Aici deja bătălia este mai mult decât clară: ecranul este împărțit în două, iar limitat scrie cu oranj, iar nelimitat cu violet.

5. Spotul din Fabrică
Cred că ambele companii au ieșit în câștig: Moldcell a găsit spațiu pentru filmări, iar Nefis face publicitate biscuiților Fiona.

6. Spotul Nu ajunge în coteț
Cireașa de pe tort o vedem în spotul dintr-o altă campanie lansată recent. Sperăm să zâmbiți și voi.

Amintim că anterior am scris despre Mărul discordiei: Balena! Orange vs Moldcell.
P.S. Cineva din voi a mai găsit și alte mesaje ascunse?


