Campania Timpul: ziarul ca platformă de publicitate
Ziarul național Timpul a lansat o campanie de promovare a plasării publicității în ziare, cu sloganul ”Timpul - Cea mai bună oportunitate pentru afacerea ta!”. Pe lângă accentuarea avantajelor plasării publicității în presa scrisă, campania este însoțită de șapte printuri. Fiecare print conține câte un citat al unei persoane notorii, cât și un origami făcut dintr-o pagină de ziar.
1. ”Dacă tot aștepți momentul potrivit, te întrec alții care nu-l așteaptă.”
Woody Allen (regizor de filme)
2. ”O idee se poate transforma în praf sau magie. Totul depinde de talentul care o atinge.” William Bernbach (fondatorul agenției de publicitate DDB)
3. ”Publicitatea nu este o știință. Publicitatea este puterea de convingere, iar convingerea este o artă.” William Bernbach (fondatorul agenției de publicitate DDB)
4. ”Nu-ți pune încrederea în bani, dar pune-ți banii acolo unde ai încredere.”
Oliver Wendell Holmes (Magistrat la Curtea Supremă de Justiție SUA)
5. ”Atitudinea este totul.” Jeff Keller (scriitor, orator motivațional)
6. ”Dacă toți banii mei ar fi 20 de dolari, de 2 dolai aș cumpăra creioane și de 18 dolari aș face publicitate la ele.” Henry Ford (fondatorul Ford Motor Company)
7. ”O reclamă bună e una care vinde un produs fără să atragă atenția asupra sa.”
David Ogilvy (supranumit Părintele publicității)