Idei creative de marketing direct. Colecția 9 - Christmas Edition

Vineri, 03 Ianuarie 2014 09:44

În timpul sărbătorilor de iarnă se înregistrează cea mai mare activitate în domeniul publicității. Să vedem opt idei creative de marketing direct, elaborate în luna decembrie:


1. Agenția Eureka Global Advertising: Unbreakable Wrapping Paper (Spania)

Dacă acum câțiva ani primeam mai multe cadouri, din cauza bugetului restrâns, primim mai puține. Agenția Eureka a venit cu ideea de a lungi plăcerea despachetării unui cadou, astfel încât să ne pară că despachetăm mai multe. Prin urmare, au inventat hârtia pentru ambalaj imposibilă de rupt.

You need Flash Player 9 or later installed to play this streamingvideo


2. Honda Ukraine: New Year postcard (Ucraina)

Câng logoul e arhicunoscut, îl recunoaștem sub orice formă. Santa este Honda și Honda e Santa.

alt


3. OFF Publicidade e propaganda: Geek Christmas Tree (Brazilia)

Chiar și de Anul Nou, agenția a rămas fidelă sloganului lor: Geek is the new chic. Prin elaborarea unor brazi „geek” au atras atenția asupra faptului că ei îmbină tehnici de comunicare cu soluții inovative.

You need Flash Player 9 or later installed to play this streamingvideo


4. Moyee Coffee: Christmas packages (Olanda)

Pornind de la sloganul Radically Good Coffee, cafeaua Moyee urmărește să atingă un impact radical. În acest sens, compania a decis să expedieze cafea sub forma unui plic-felicitare unor provocatori ca: Julien Assange, Edward Snowden, Luis Neumann-Cosel, fetelor de la Femina, etc. Chiar dacă ei sunt văzuți ca niște personaje negative, care nu au respect pentru reguli și putere, Moyee crede că trebuie să ai mult curaj să faci astfel de lucruri și să schimbi societatea.

alt

You need Flash Player 9 or later installed to play this streamingvideo


5. Philip Chudy photographer CGI artist: Police Navidad (SUA)

Self-promotion a fotografului Philip Chudy sub formă de felicitare, expediată agențiilor și clienților.

alt


6. Kit Kat: The Calendar (Germania)

O felicitare dulce de 638 g de la JWT Frankfurt pentru departamentele de marketing. După cum se știe, luna decembrie e o lună stresantă pentru marketeri și nu le-ar strica în fiecare zi câte o pauză de Kit Kat. În așa mod, renumitele 4 bețișoare de ciocolată s-au transformat în 24, câte unul pentru fiecare zi de decembrie, până la Crăciun. Să nu mai numărăm caloriile...

alt


7. Alzheimer Nederland: St. Nicholas Bunny (Olanda)

Fundația a sensibilizat societatea olandeză prin mesajul: Pacienții cu Alzheimer se ciocnesc cu această stare în fiecare zi.

alt


8. St Mungo's: Infectious wrapping paper (Marea Britanie)

O altă reclamă socială a fost inițiată de agenția WCRS din M. Britanie. Au fost puse în vânzare trei tipuri de învelitori pentru cadouri, cu fulgi sub formă de viruși de răceală, gripă și pneumonie. Toți banii colectați vor fi alocați boschetarilor, pentru a-i ajuta să treacă mai ușor peste iarna aceasta.

alt


Vezi și Colecția 8 de idei creative de marketing direct.

Mai gustă o doză de inspirație: