Prima campanie Oreo în Irlanda

Joi, 31 Octombrie 2013 07:00

Brandul-umbrelă Mondelēz International a lansat pentru prima dată în Irlanda o campanie outdoor pentru brandul de biscuiți Oreo. Campania poartă numele de ”Dublin Twist”, este elaborată de agenția Draftfcb London și susținută de activități BTL.

Cele 15 printuri afișează locații și evenimente din orașul Dublin, ce oferă lucruri interesante între 21 octombrie - 04 noiembrie. Promovând biscuiții Oreo, compania sugerează localnicilor un mod interesant de a petrece timpul liber.

Ideaa campaniei e o continuare a celei de anul trecut, care a câștigat Grand Prix-ul de la Cannes Lions 2013, atunci când timp de 100 zile apărea câte un print diferit.


1. Artă în scuarul Merrion

alt


2. Teatrul Abbey pe strada Abbey

alt


3. Muzeul Național al Irlandei, pe strada Kildare. Arheologie

alt


4. Festivalul Bram Stoker, 26-28 octombrie

alt


5. Galeria orașului Dublin - Hugh Lane, în scuarul North Parnell

alt


6. Muzeul Scriitorilor, Dublin, în scuarul North Parnell

alt


7. Proiectul Airtricity. Maratonul de pe 28 octombrie

alt


8. Galeria de Fotografie de pe Meeting House Square

alt


9. Muzeul GAA din parcul Croke. Fotbal

alt


10. Muzeul GAA din parcul Croke. Hurling

alt


11. Săptămâna Științifică Națională, 10-17 noiembrie

alt


12. Teatrul Olympia de pe strada Dame

alt


13. Societatea filantropică Royal Dublin Society (RDS), Meci de rugby

alt


14. Convenția națională de tatuaje, Dublin, 1-3 noiembrie

alt


15. Grădinile Iveagh, labirintul

alt



Mai gustă o doză de inspirație: