Prima campanie Oreo în Irlanda
Brandul-umbrelă Mondelēz International a lansat pentru prima dată în Irlanda o campanie outdoor pentru brandul de biscuiți Oreo. Campania poartă numele de ”Dublin Twist”, este elaborată de agenția Draftfcb London și susținută de activități BTL.
Cele 15 printuri afișează locații și evenimente din orașul Dublin, ce oferă lucruri interesante între 21 octombrie - 04 noiembrie. Promovând biscuiții Oreo, compania sugerează localnicilor un mod interesant de a petrece timpul liber.
Ideaa campaniei e o continuare a celei de anul trecut, care a câștigat
Grand Prix-ul de la Cannes Lions 2013, atunci când timp de 100 zile apărea câte un print diferit.
1. Artă în scuarul Merrion
2. Teatrul Abbey pe strada Abbey
3. Muzeul Național al Irlandei, pe strada Kildare. Arheologie
4. Festivalul Bram Stoker, 26-28 octombrie
5. Galeria orașului Dublin - Hugh Lane, în scuarul North Parnell
6. Muzeul Scriitorilor, Dublin, în scuarul North Parnell
7. Proiectul Airtricity. Maratonul de pe 28 octombrie
8. Galeria de Fotografie de pe Meeting House Square
9. Muzeul GAA din parcul Croke. Fotbal
10. Muzeul GAA din parcul Croke. Hurling
11. Săptămâna Științifică Națională, 10-17 noiembrie
12. Teatrul Olympia de pe strada Dame
13. Societatea filantropică Royal Dublin Society (RDS), Meci de rugby
14. Convenția națională de tatuaje, Dublin, 1-3 noiembrie
15. Grădinile Iveagh, labirintul