#unspotmaibun pentru turismul din Moldova. Semnează petiția
După ce Agenția de Turism a Republicii Moldova a lansat pe 7 februarie noul spot de promovare a turismului, mass-media, cât și mai mulți cetățeni, și-au exprimat indignarea și au criticat dur alegerea Agenției.
Deoarece mulți consideră că Moldova merită #unspotmaibun (hashtag creat de Eugen Boico, director general Publicis Moldova), sunteți invitați să vă arătați nemulțumirea prin semnarea petiției online.
Autorii petiției afirmă: „Constatăm că nivelul tehnic și artistic al spotului nu corespunde cu standardele curente de executare a unor asemenea lucrări, iar în comparație cu spoturile similare ale țărilor vecine ne va defavoriza enorm ca o posibilă destinație turistică.”.
Moldova: An adventure into the unknown
Dacă petiția va strânge suma necesară de semnături, cei mai buni specialiști din domeniul creării publicității promit să se implice cu idei, pentru a crea un spot cu adevărat reprezentativ.
După cum am scris ieri, tenderul a avut loc la sfârșitul anului trecut, în care se cerea ca spotul să fie gata în februarie 2014. Mulți afirmă că au refuzat să participe la tender, din cauză că iarna, timp de 2 luni, nu se poate de filmat ceva calitativ.
Dacă susțineți această inițiativă și credeți că Moldova merită un spot mai bun, sunteți invitați să semnați petiția online.
De asemenea, se organizează și un eveniment. Vezi pe Facebook.