Pepsi schimbă forma sticlei pentru prima dată în 17 ani
În aprilie, PepsiCo lansează sticle cu un design nou pentru Diet Pepsi,
Pepsi Max şi Pepsi Next. Această idee a apărut în ultimii doi ani, când
compania a înregistrat scăderi de vânzări, în comparaţie cu concurentul
său direct. Schimbarea formei sticlei face parte dintr-un şir de decizii,
alături de încheierea unui contract de lungă durată de sponsorizare a
Super Bowl şi contractul cu interpreta Beyonce.

Sticlele din plastic de 460 şi 570 ml vor fi mai uşor de ţinut în mână
datorită părţii inferioare în formă de "twist". Etichetele vor fi micşorate
în lăţime, însă logoul va fi de o mărime mai mare.
Campania de redesign se bazează pe ideea "Excitement of Now" - sticla
va fi asimetrică, neuniformă, plină de spirit tineresc. Se presupune că
astfel consumatorii vor interacţiona cu sticla într-un mod plăcut din punct
de vedere tactil.

