Mici secrete pentru social media de success pe Facebook

Vineri, 29 Martie 2013 07:00

Chiar dacă nu aveți posibilitatea să angajați o agenție să administreze conturile voastre în social media, oricând puteți să îmbunătățiți singuri prezența online. Știm că sunt multe surse care ne învață cum trebuie să fie conținutul celor plasate, de aceea ne vom axa pe câteva mici sfaturi.

Partea I – Facelift

1. Personalizați URL-ul paginii.

alt

Acest lucru este o oportunitate în plus pentru un SEO eficient. Un link personalizat arată mai bine și e mai scurt atunci când vreți să faceți share.

2. Alegeți un nume potrivit pentru pagină. Dacă alegeți să scrieți în rusă, scrieți și al doilea nume cu litere latine (acesta va apărea în paranteze). Dacă vreți să specificați tipul de companie, puneți numele pe primul loc (ex. X – agenție de turism, și nu Agenția de turism X). Toate aceste lucruri ajută să fiți găsiți ușor în bara de căutare.

3. Textul Despre (About) trebuie să fie prezent în mod obligatoriu. Scrieți pe scurt despre activitatea companiei și folosiți cât mai multe cuvinte-cheie – la fel, face bine pentru SEO.

4. Plasarea unui link

alt

4.1. După ce ați introdus linkul în casetă, așteptați să se încarce thumbnail-ul și apoi ștergeți linkul. Pentru un impact mai mare, scrieți și un text.
4.2. De câteva luni, Facebook permite să schimbați numele din link. Faceți un click pe titlu.
4.3. La fel, aveți posibilitatea să schimbați sau să ștergeți textul de sub titlu. Folosiți aceste opțiuni pentru a face mai atractivă postarea.


Partea II – Conținutul

Principiul de lucru al Facebook-ului este în permanentă schimbare, din cauză că administrația caută modalități de a monetiza practic orice mișcare a voastră. De aceea, trebuie să știți că o postare devine populară sau virală doar dacă este cu adevărat captivantă.

Mai întâi, Facebook arată postarea voastră unui anumit număr de persoane. În dependență de câte clickuri sau like-uri va obține, va fi arătată din ce în ce mai multor persoane.

Niște cercetări au evidențiat următoarele caracteristici:

1. Postările ce conțin cifre se bucură de mai multe clickuri – dar nu faceți abuz de ele. O întrebare la sfârșitul textului antrenează utilizatorii la un feedback mai mare.

2. Cel mai popular tip de content, în ordine descrescătoare, este: imaginea cu text, imaginea, video, text, link, poll. Este clar că imaginea este mai rapid și mai ușor de privit, în timp ce linkurile ce duc spre articole sau video sunt pentru cei care au mai mult timp liber.

3. Străduiți-vă să postați minim la fiecare 3 zile, o dată sau de câteva ori pe zi. Dacă veți posta mai rar, veți crea o imagine proastă, iar Facebook nu va favoriza noile postări.

4. În funcție de publicul țintă, alegeți corect timpul când postați.

alt

Vorbind la general, timpul cel mai potrivit pentru ca o postare să devină virală, este între orele 10.00-11.00 și 19.00-20.00. Dacă ne referim la cazuri particulare, un restaurant ar putea plasa poze cu mâncare pe la amiază, înainte de prânz. Iar tinerii, de obicei, au lecții de dimineață sau dorm, de aceea sunt mai ușor de găsit după-amiază și seara.

5. Joi și vineri utilizatorii sunt mai puțini atenți. În schimb, duminică și miercuri sunt foarte activi.


Sperăm că aceste sfaturi vă vor ajuta compania să creeze o imagine mai profesionistă în lumea digitală a Facebookului.