Unilever lansează un nou experiment social


Compania Unilever, alături de The Futures Company lansează un experiment social pentru a studia îndeaproape atitudinea consumatorului pentru un mod de viață econom. Datele în urma experimentului vor fi folosite pentru a îndrepta eforturile de marketing în direcția corectă, ca ambalajul, gramajul și contruirea brandului.

Au fost alese 12 familii din Marea Britanie, care vor participa la experiment timp de 6 luni. Participanții vor fi invitați să reducă chetuielile pentru mâncare cu 15%, iar cantitatea gunoiului cu 25%. Vor trebui să atragă atenția la cantitatea de alimente procurate sau preparate, cât și la resturi. În experiment sunt implicate și alte companii. De exemplu, Knorr și Hellmann’s vor contribui cu rețete și planificarea meniului.

Rezultatele vor fi colectate din înregistrări video și însemnări zilnice în jurnal. Raportul va fi făcut public în 2013 și va fi prezentat Guvernului și companiilor de retail.

O cercetare făcută de Fabian Society a stabilit că 60% din adulții din Marea Britanie sunt de acord că resturile de mâncare sunt o problemă. O familie, în mediu, aruncă în urna de gunoi 680 pounds (cca 13500 lei) anual.

Etichete: