BATI - Participă la Studiul de Măsurare a Traficului și Audienței pe Internet

04 Martie 2013

alt

Participă la Studiul de Măsurare a Traficului și Audienței pe Internet și află cine sunt utilizatorii de internet din Republica Moldova!

BATI (Biroul de Audit al Tirajelor și Internetului) în parteneriat cu Agenția de cercetare Gemius, lider în domeniul cercetării internetului în regiunea EMEA, realizează din februarie 2012 Studiul de Măsurare a Traficului și Audienței pe Internet (SMTAI). Scopul este de a colecta informații despre comunitatea de internet din Republica Moldova, de a determina profilul uilizatorilor și frecvența de folosire a internetului.

În 2012 la nivel mondial, ponderea bugetelor de publicitate consumate în online a fost de 18%. Chiar daca în RM ponderea bugetelor alocate internetului a fost mai mică, aproximativ 5% putem să observăm o creștere a acestora. Pentru a avea o dezvoltare sănătoasă, mediul online trebuie să ofere clienților de publicitate informații credibile, transparente și comparabile cu alte medii, informații care să permită luarea de decizii pe baza unor date corecte.

Studiul SMTAI oferă informații cu privire la profilul socio-demografic al utilizatorilor de internet și la comportamentul lor pe diferite site-uri. Astfel toate părțile implicate în industria online au avantaje din participarea la studiu. Editorii pot modifica conținutul pentru a satisface mai bine nevoile utilizatorilor, pot determina cele mai bune modalități de promovare a site-ului și pot prezenta date credibile despre publicul țintă și despre acoperire către clienți de publicitate. Folosind rezultatele SMTAI, clienții de publicitate pot avea o imagine de ansamblu asupra mediul online dar și al campaniilor pe care le derulează, pot evalua eficiența acestor campanii și costul aferent. De asemenea, pot să planifice corect campaniile publicitare online astfel încât acestea să ajungă la cât mai mulți utilizatori din publicul țintă și să selecteze website-urile în funcție de calitatea audienței și nu doar în funcție de catogoria site-ului.

„Folosind rezultatele obținute în urma studiului SMTAI am certitudinea că decizile cu privire la planificarea campaniilor online sunt corecte și sunt bazate pe date credibile, transparente. Datele ne ajută să construim o bază pentru schiţarea peisajului online din Republica Moldova şi a tendinţelor actuale ale Internetului de pe piaţă, astfel încât să putem crea campanii din ce în ce mai eficiente pentru clienții noștri.”, declară Evghenii Crecesco, Media Director PRIOR Media.

Despre BATI: Biroul a fost înfiinţat ca o organizaţie tripartită de către industria de media si publicitate din Moldova, cu obiectivul de a oferi un etalon unic şi credibil pentru vânzarea de publicitate. Obiectivul este de a îndeplini rolul unei părți in monitorizarea pentru un comportament media si de publicitate corect.

Despre Gemius: Gemius este lider în cercetarea online si în consultanță în Europa și Orientul Mijlociu. Originar din Polonia, Gemius s-a extins în regiunea EMEA și momentan operează în 30 de țări. Compania este pionieră în metodologia hibridă pentru măsurarea audienței online, integrând atât panelurile consumatorilor cât și cercetarea avansată a site-urilor. Pentru mai multe informatii vizitati: www.gemius.com.

Pentru informaţii, vă rugăm să contactaţi:
Stanislav Popov, director executiv
060 300 400, This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it


 

Laiola - premiată la Gala Eco-Energetică

01 Martie 2013

alt

Moldova Eco-Energetica, cel mai mare concurs de premiere a iniţiativelor de succes în sectorul energiei regenerabile şi eficienţei energetice din Republica Moldova, şi-a desemnat câştigătorii în cadrul ceremoniei Gala Moldova Eco-Energetică.

Printre campioni ai sectorului eco-energetic din Republica Moldova, a fost premiată și compania LAIOLA, la categoria Cel mai bun proiect de Eficienţă Energetică în sectorul privat.

Compania Laiola este conștientă de importanța calității produselor și se străduie să pună la dispoziție doar produse de calitate înaltă. Printre gama comercializată se numără echipamente pentru instalatii termice și sisteme de ventilare-climatizare, panouri solare, robineți industriali, cazane pe aburi și alte produse.

La ceremonie au participat pe reprezentanţi ai conducerii de vârf a RM, miniştri, ambasadori și alții. Concursul este organizat de Ministerul Economiei şi Agenţia pentru Eficienţă Energetică la iniţiativa Proiectului Energie şi Biomasă din Moldova, finanţat de Uniunea Europeană şi co-finanţat, implementat de PNUD Moldova.


 

Summit Events - Primăvara începe mai devreme cu Happy Mondays

27 Februarie 2013

alt

Se consideră că luni este o zi grea, însă Summit Events însă ştie cum să corecteze lucrurile! În această primăvară, Summit Events & Conference Center vă face ziua de luni mai fericită prin oferta "Happy Mondays"!

În perioada 01 martie - 31 mai 2013 vă este oferită o reducere de 10% pentru arenda oricărei din cele 5 săli Summit Events în zilele de luni. Oferta "Happy Mondays" este valabilă pentru rezervări mai mult de 4 ore sau ziua pentru o zi întreagă.

Pentru informaţii suplimentare şi rezervări, sunați la 022-888-273, 078-600-008 sau scrieţi This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it .


 

BATI - Cercetarea calitativă a audienței

27 Februarie 2013

alt

Succesul unei campanii online depinde de mai multe variabile – mesaje, canale, resurse, emoțiile și reacțiile generate. Dar acestea nu costă nimic dacă nu sunt orientate spre publicul-țintă dorit, spre audiența cu adevărat interesată.

Cercetarea calitativă a audienței vă va ajuta enorm să construiți mesajele potrivite, iar campania publicitară să fie croită în așa fel încât să se plieze conform publicului țintă. BATI recomandă agențiile enumerate mai jos, care vă pot sprijini în dezvoltarea unei campanii online, datorită datelor de audiență online pe care le dețin:
- TBWA/SMART
- Urban Post
- Granat
- Aprom Grup
- Eficient Media
- Maximize
- Priormedia.


 

Feedback Grup - Anunț pentru studenți

21 Decembrie 2012

alt

Un mic anunț pentru toți studenții din țară de la toate Instituțiile de Studii Superioare!

FeedBack Grup realizează o cercetare cantitativă reprezentativă pe toată țara în perioada 17.01.13-31.01.13 cu tematica: ”Identificarea și evaluarea aspectelor ce țin de formarea profesională, oportunități și stil de viață a studenților din Republica Moldova”.

De aceea, rugăm insistent pe cei care vor fi intervievați de operatorii noștri, să le oferiți 5 minute pentru a completa chestionarul.

Rezultatele vor fi afișate în luna februarie atât pe www.feedbackgrup.md, Facebook.com/Feed Back-Grup, cât și în mass-media. Rugăm să răspundeți cât mai sincer, ca rezultatele să arate care este situația reală a studenților din țara noastră, doar așa vom afla care sunt scopurile pe viitor, piedicile și oportunitățile țării noastre.

Reamintim că acest proiect este unul social și vine la inițiativa FeedBack Grup, care va fi realizat în parteneriat cu Asociția Națională de Marketing.



 

Print-Studio - Oferta toamnă-iarnă

29 Noiembrie 2012

alt

Ofertă de toamnă-iarnă la doar 2 euro/m.p.
Ai o mică afacere și vrei ca ea să prospere?
Print-Studio vine cu o soluție - tipar pe format mare (peliculă adezivă, hârtie, pânză, etc.).

 

Mystery Shopper - Verifică nivelul deservirii

27 Noiembrie 2012

alt

Nu de puţine ori consumatorii se confruntă cu o deservire proastă, cu o atitudine neprofesionistă din partea lucrătorilor Front-Office, ceea ce duce la crearea unei imagini proaste a întreprinderii şi scăderea volumului vânzărilor.

Un control al calității deservirii este inevitabil pentru întreprinderile ce se respectă şi vor să reziste pe o piaţă instabilă, puternic concurențială şi mereu în schimbare sortimentală.

Cea mai bună metodă de control a calității deservirii şi a problemelor ce o împiedică să se ridice la așteptările consumatorilor o constituie cercetarea calitativă de marketing „Mystery shopper”.

Metoda constă în „spionajul” lucrătorilor prin cumpărări executate de persoane special instruite pentru a analiza anumite aspecte calitative ale procesului de vânzare.

În UE și SUA, metoda clasică pix-foaie este completată cu înregistrarea video a vizitelor, lucru ce oferă posibilitatea de a analiza toate aspectele cumpărării în condiţii de rutină.

Compania de cercetări „FeedBack Grup”, a trecut la această metodă revoluționară în luna septembrie a anului 2012, analizând aspectele material vizibile, comunicarea verbală cu lucrătorul front-Office, comunicarea non-verbală, timpul vizitei şi alte aspecte calitative.

„FeedBack Grup”, efectuând cercetarea „Mystery shopper” prin intermediul mini camerelor video, urmărește creșterea vitezei de efectuare a cercetării în paralel cu sporirea calităţii cercetării cu până la 50% (eficienţă obținută prin combinarea metodei clasice cu monitorizarea înregistrărilor video şi posibilitatea de a prezenta dovezi asupra tuturor concluziilor).

Mystery Shopper este soluția optimă pentru:
1. Prestatorii de servicii bancare
2. Prestatorii de servicii de alimentație
3. Vânzătorii cu amănuntul
4. Prestatorii de servicii de medicină
5. Instituțiile de stat, etc.

 

Zbor.md - Bilete de avion Aerosvit

26 Noiembrie 2012

alt

Compania Aerosvit anunță prețuri promoționale pentru mai multe destinații, cu escală în Kiev.
Aveți posibilitatea de a procura bilete de avion la prețuri avantajoase, pentru așa destinații cum ar fi: New York, Atena, Stockholm, Copenhaga și multe altele.
Mai multe detalii pe zbor.md

 

Pizza Celentano - Comandă prânzul la oficiu

21 Noiembrie 2012

Un prânz bun ridică eficiența muncii de 2 ori!
Comandă lunch-ul la oficiu, de luni până vineri, între orele 12:00-16:00.
Prețul unui Lunch este de la 39 lei.

Pizza Celentano garantează:
- Reduceri pentru companii.
- Livrare direct în oficiu (gratuit de la 120 lei).
- 36 variante de prânz.
- Doar produse proaspete și calitative.
- Bonusuri și reduceri clienților fideli.


 

Standart - Lansarea Market TV

15 Noiembrie 2012


Vreți să vindeți, să schimbați sau să cumpărați? Plasați anunțurile pe ecranele LED, de la 50 lei pe zi!

Noul proiect de la agenția Standart - Market TV, oferă posibilitatea de a plasa anunțuri din partea persoanelor fizice, cât și juridice. Anunțurile pot fi despre vânzare, cumpărare, servicii și alte informații cu caracter comercial. De asemenea, se acceptă anunțuri despre animalele care s-au pierdut sau alte lucruri importante pentru dvs.

Aceleași anunțuri, care până acum le plasați în ziare, le puteți plasa pe ecrane LED în tot Chișinăul sau în alte orașe mari din Moldova, sub formă de video de 10 secunde.

Pentru mai multe detalii, apelați la:
Dmitrii Bordian, Marketing Manager Standart
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
www.standart.md
www.facebook.com/StandArt.md
0698 79 794 , 022 245 228.