AGB - Raportul audienței TV și Radio pe luna Noiembrie 2014

Sâmbătă, 06 Decembrie 2014 16:49

Скачать русскую версию AGB - Ноябрь 2014.

Compania TV MR MLD prezintă măsurările efectuate în luna noiembrie 2014, pentru TV și Radio. TV MR MLD este reprezentatul oficial al rețelei internaționale de măsurare AGB Nielsen Media Research (Elveția), care folosește sistemul de Peoplemeter. Măsurarea s-a efectuat în 365 gospodării alese conform indicilor demografici și sociali în întreaga țară. 7 regiuni - Chișinău, Orașe din Nord, Sate din Nord, orașe din Centru, sate din Centru, orașe din Sud, sate din Sud.


Televiziune
Pentru noiembrie 2014, au fost furnizate date despre vizionarea a 16 posturi TV. Realitatea TV a fost inclus în listă, iar 2Plus a fost redenumit în Canal 2. Posturile monitorizate: Canal 2, Acasă, Canal 3, CTC Dixi, Moldova 1, N4, Prime, Pro TV Chisinau, Publika TV, Realitatea TV, Ren TV Moldova, RTR Moldova, Ru TV Moldova, Super TV Moldova (SET), TNT Bravo, TV7 НТВ.


În noiembrie, indicatoarele de rating s-au ridicat cu 3,13% în comparație cu luna trecută și reprezintă 18,91%. (Fig.1).

alt
Fig. 1 Dinamica schimbării ratingului mediu zilnic, iunie - noiembrie 2014, Moldova



După analiza numărului mediu zilnic al telespectatorilor, s-au observat următoarele: (fig. 2 și 3)

alt
Fig. 2 Comparația ratingului mediu al principalelor posturi TV, Moldova, noiembrie 2014

alt
Fig. 3 Comparația ratingului mediu al principalelor posturi TV, Chișinău, noiembrie 2014



Profilul audienței TV este reprezentat de următoarele categorii demografice: (fig. 4 și 5)

alt
Fig. 4 Profilul audienței TV pe baza principalelor caracteristici demografice, noiembrie 2014, Moldova

alt
Fig. 5 Profilul audienței TV pe baza principalelor caracteristici demografice, noiembrie 2014, Chișinău



Timpul mediu zilnic de vizionare a posturilor, este diferită la femei și la bărbați. (fig. 6 și 7)

alt
Fig. 6 Comparația timpului mediu al vizionării posturilor TV, femei-bărbați, noiembrie 2014, Moldova



alt

Fig. 7 Comparația timpului mediu al vizionării posturilor TV, femei-bărbați, noiembrie 2014, Chișinău




În rezultatul analizei ratingului emisiunilor, au fost stabilite cele noiembrie populare trei programe la fiecare canal în parte (durata emisiunilor nu este noiembrie mică de 10 minute).


Moldova

Канал

Дата

Программы

Кол-во людей

AMR %

Moldova1

02.11.2014

Mesager

224 096

7,08%

30.11.2014

Hai la hora mare

205 279

6,48%

30.11.2014

Stiri

197 116

6,22%

Prime

27.11.2014

Zilele braului moldovenesc. Концерт

612 422

19,34%

27.11.2014

Primele stiri

592 973

18,72%

21.11.2014

Поле чудес

575 295

18,16%

PRO TV

17.11.2014

Новости Pro TV Кишинев

166 752

5,26%

24.11.2014

Te votezi la Pro TV

63 016

1,99%

14.11.2014

La Maruta

62 154

1,96%

СТС

04.11.2014

Королек птичка певчая т/с

113 338

3,58%

28.11.2014

Расплата х/ф

82 034

2,59%

28.11.2014

Уральские пельмени

69 660

2,20%

N4

20.11.2014

Ментовские войны-8 т/с

111 351

3,52%

25.11.2014

Obiectiv

102 171

3,23%

30.11.2014

Ментовские войны-5 т/с

81 347

2,57%

TV7 НТВ

03.11.2014

Сегодня в Молдове

134 341

4,24%

28.11.2014

Суд присяжных

113 833

3,59%

03.11.2014

Politica

104 231

3,29%

Ren TV

17.11.2014

Настоящая Мак Кой х/ф

71 620

2,26%

22.11.2014

Полит кухня

48 513

1,53%

22.11.2014

Новости 24. Молдова

47 842

1,51%

ТНТ Bravo

01.11.2014

Битва экстрасенсов

93 472

2,95%

01.11.2014

Танцы

89 929

2,84%

04.11.2014

Дом-2

83 483

2,64%

CANAL2

09.11.2014

Moldova are talent

152 865

4,83%

04.11.2014

Обручальное кольцо т/с

145 369

4,59%

05.11.2014

Reporter

126 695

4,00%

RUTV Moldova

05.11.2014

Новости на RU Tv Moldova

19 522

0,62%

29.11.2014

Новости на RU TV

16 532

0,52%

22.11.2014

Пик популярности

16 450

0,52%

Publika TV

30.11.2014

Alegeri 2014

117 986

3,73%

30.11.2014

Publika 19:00

117 929

3,72%

30.11.2014

Выборы 2014

106 829

3,37%

RTR Moldova

20.11.2014

Письма на стекле т/с

293 652

9,27%

12.11.2014

Уйти, чтобы вернуться т/с

227 406

7,18%

04.11.2014

Королева бандитов-2 т/с

172 505

5,45%

SET Sony

22.11.2014

Джейн Эйр х/ф

30 980

0,98%

11.11.2014

Проект Подиум. Все звезды

26 829

0,85%

11.11.2014

Правила моей кухни

26 145

0,83%

CANAL3

30.11.2014

Новости Canal 3

94 683

2,99%

26.11.2014

Футбол. ЛЧ. Арсенал (Англия)-Боруссия Дортмунд (Германия)

73 847

2,33%

30.11.2014

Матрица х/ф

56 941

1,80%

Acasa

18.11.2014

Я тебя люблю, потому что люблю т/с

35 487

1,12%

30.11.2014

Муз клипы

27 532

0,87%

30.11.2014

Земля любви т/с

26 848

0,85%

Realitatea MD

26.11.2014

Новости о главном

23 055

0,73%

26.11.2014

Realitatea externa

22 399

0,71%

12.11.2014

Новости Realitatea

19 816

0,63%


Chișinău

Канал

Дата

Программы

Кол-во людей

AMR %

Moldova1

30.11.2014

Stiri

23 811

3,95%

25.11.2014

Tribuna 2014 concurentului electoral

16 617

2,76%

02.11.2014

Bastina

16 562

2,75%

Prime

27.11.2014

Zilele braului moldovenesc. Концерт

106 019

17,59%

27.11.2014

Primele stiri

93 585

15,53%

20.11.2014

Пусть говорят

68 069

11,29%

PRO TV

30.11.2014

Новости Pro TV Кишинев

36 460

6,05%

30.11.2014

In Profunzime

15 612

2,59%

30.11.2014

Новости Pro TV Кишинев. Специальный выпуск

14 468

2,40%

СТС

 

12.11.2014

Королек птичка певчая т/с

26 247

4,35%

04.11.2014

Одна за всех т/с

22 717

3,77%

25.11.2014

Шесть кадров

19 022

3,16%

N4

 

04.11.2014

Мент в законе-9 т/с

25 399

4,21%

20.11.2014

Obiectiv

24 863

4,13%

20.11.2014

Ментовские войны-8 т/с

24 413

4,05%

TV7 НТВ

 

03.11.2014

Сегодня в Молдове

45 636

7,57%

03.11.2014

Politica

35 938

5,96%

22.11.2014

Центральное телевидение с Вадимом Такменевым

34 508

5,73%

Ren TV

 

17.11.2014

Настоящая Мак Кой х/ф

23 822

3,95%

14.11.2014

Территория заблуждений

23 334

3,87%

25.11.2014

Новости 24. Молдова

22 311

3,70%

ТНТ Bravo

 

01.11.2014

Битва экстрасенсов

38 188

6,34%

23.11.2014

Однажды в России

28 755

4,77%

22.11.2014

Танцы

26 645

4,42%

CANAL2

 

09.11.2014

Moldova are talent

17 612

2,92%

09.11.2014

Reporter

17 093

2,84%

10.11.2014

Обручальное кольцо т/с

15 894

2,64%

RUTV Moldova

 

22.11.2014

Пик популярности

8 450

1,40%

22.11.2014

Хит парад

7 975

1,32%

22.11.2014

Музыка

7 975

1,32%

Publika TV

 

30.11.2014

Publika 00:00

16 249

2,70%

30.11.2014

Alegeri 2014

15 347

2,55%

30.11.2014

Publika 19:00

15 329

2,54%

RTR Moldova

 

02.11.2014

Красавец и чудовище х/ф

51 492

8,54%

13.11.2014

Уйти, чтобы вернуться т/с

49 267

8,17%

25.11.2014

Отмена всех ограничений т/с

43 242

7,17%

SET Sony

 

03.11.2014

Риццоли и Айлс т/с

12 076

2,00%

22.11.2014

Месяц у озера х/ф

11 725

1,95%

29.11.2014

Шерлок т/с

11 602

1,92%

CANAL3

26.11.2014

Новости Canal 3

22 752

3,77%

26.11.2014

Футбол. Обзор матчей лиги чемпионов UEFA

11 729

1,95%

04.11.2014

Футбол. ЛЧ. Реал Мадрид (Испания)-Ливерпуль (Англия)

11 172

1,85%

Acasa

10.11.2014

Muzica de acasa

4 809

0,80%

17.11.2014

Телемагазин

4 564

0,76%

17.11.2014

Я тебя люблю, потому что люблю т/с

4 564

0,76%

Realitatea MD

26.11.2014

Realitatea externa

7 277

1,21%

05.11.2014

Stirile Realitatea

4 767

0,79%

19.11.2014

Гаишники т/с

4 684

0,78%




Cota duratei producției publicitare arată în felul următor:

alt
Fig. 8 Cota duratei producției publicitare, noiembrie 2014





alt
Fig. 9 Liderii dintre agenții comerciali, după durata aflării în emisie, noiembrie 2014




alt
Fig. 10 Topul categoriilor de programe, în timpul cărora a fost plasată publicitate TV, noiembrie 2014



La fel, în noiembrie 2014 au fost determinați 10 agenți comerciali, reclama cărora a obținut nivelul maxim de wGRP (Fig. 11).

alt
Fig. 11 Top 10 agenți comerciali pe baza wGRP, noiembrie 2014

(Audiența de bază: Acasă in Moldova (Female Urban 15-49), CANAL 2 (18+), CANAL 3 (18+ Urban), СТС Dixi (6-54 Urban), Moldova 1 (18+), N4 (18+ Urban), Prime (18+), Pro TV Chisinau (18-49 Urban), Publika TV (18+ Urban), Realitatea TV (18+ Urban), Ren TV Moldova (18+ Urban), RTR Moldova (20+Urban), RU TV Moldova (14-40 Urban), Super TV (SET)(6-54 Urban), ТНТ Bravo (6-54 Urban), TV7 НТВ (18+ Urban))



Radio

AGB Nielsen Media Research monitorizează publicitatea pe următoarelor posturi radio: Russkoe Radio, Retro FM, Radio Europa Plus Moldova, Hit FM, Radio Stil, Radio Noroc, Radio Alla.

În noiembrie, au fost determinate top 10 sectoare, pe baza duratei de plasare a reclamei la radio (Fig. 12). În top a apărut categoria Construcție și Reparație.

alt
Fig.12 Top 10 sectoare dupa durata plasării reclamei la radio, noiembrie 2014



Glosar
WGRP (Weighted Gross Rating Points) – numărul de persoane expuse la mesajul publicitar, în raport cu 30 secunde. Această măsură este necesară pentru a stabili prețul volumului întregii pieți a reclamei.

Peoplemeter – Aparate instalate în fiecare televizor din gospodăriile panelului. Fiecare peoplemeter este capabil să monitorizeze fiecare secundă, 24 ore pe zi, 365 zile pe an, ce s-a vizionat pe fiecare televizor, de către cine şi să stocheze această informaţie. Datele colectate sunt transmise către centrul de producţie prin line telefonică fixă sau prin GSM.

Ratingul emisiunii – procentul de persoane care au privit, în mediu, emisiunea dată.

Cota postului – procentul telespectatorilor unui post TV din totalitatea telespectatorilor.

Public-țintă (Audiența) – grup de persoane, evidențiată conform caracteristicilor social-demografice.

AMR (Average Minute Rating) - media ratingului pe minut.


Vezi datele din octombrie 2014.