Noul spot Honda: imposibilul făcut posibil
Brand-ul japonez Honda a lansat o campanie cu tag line-ul ”Imposibilul făcut posibil”. Spotul bazat pe iluzii optice, are ca scop schimbarea preconcepțiile despre SUV-uri, poziționând noua mașină CR-V 1.6 i-DTEC Diesel ca un SUV econom. Un automobil ce oferă o experiență mare, cu finanțe mici. ”Filmulețul demonstrează că nu totul e așa cum pare la prima vedere.”, declară compania Honda.
Spotul ne prezintă noul CR-V, care face o călătorie captivantă printr-o serie de iluzii optice. Video va fi susținut și de o campanie integrată cu print, outdoor, digital, direct marketing, în care vor fi implicați și dealerii. Campania este elaborată de agenția McGarrybowen din Londra.
Iluziile 3D și melodia intrigantă atrag privirile spectatorilor atât online, cât și la TV. Deși iluziile de acest gen nu sunt o noutate, spotul reușește să ne uimească prin cantitatea efectelor.
Making of-ul