Noul spot Honda: imposibilul făcut posibil

Joi, 24 Octombrie 2013 06:00

honda illusion

Brand-ul japonez Honda a lansat o campanie cu tag line-ul ”Imposibilul făcut posibil”. Spotul bazat pe iluzii optice, are ca scop schimbarea preconcepțiile despre SUV-uri, poziționând noua mașină CR-V 1.6 i-DTEC Diesel ca un SUV econom. Un automobil ce oferă o experiență mare, cu finanțe mici. ”Filmulețul demonstrează că nu totul e așa cum pare la prima vedere.”, declară compania Honda.

Spotul ne prezintă noul CR-V, care face o călătorie captivantă printr-o serie de iluzii optice. Video va fi susținut și de o campanie integrată cu print, outdoor, digital, direct marketing, în care vor fi implicați și dealerii. Campania este elaborată de agenția McGarrybowen din Londra.

Iluziile 3D și melodia intrigantă atrag privirile spectatorilor atât online, cât și la TV. Deși iluziile de acest gen nu sunt o noutate, spotul reușește să ne uimească prin cantitatea efectelor.

You need Flash Player 9 or later installed to play this streamingvideo


Making of-ul

You need Flash Player 9 or later installed to play this streamingvideo



Mai gustă o doză de inspirație: