Publicitate Ambient. Colecția 2
1. Centrul pentru femei, Zurich - Cel mai onest bancomat (Elveția)
În Elveția, pentru același post, o femeie poate primi cu 20% mai puțin salariu decât un bărbat. În aprilie 2013, de Equal Pay Day, bărbații au fost puși în ”pantofii femeilor”. Prin urmare, atunci când un bărbat dorea să extragă bani din cont, el primea cu 20% mai puțini bani decât ceruse. După o ușoară indignare, cecul eliberat lămurea ideea experimentului. Evident, din cont nu a fost extrasă suma lipsă.
2. Coca-Cola - Taxiul bicicletă (Chile)
Pentru a încuraja chilienii să ducă un mod de viață mai activ, Coca-Cola a creat un taxi-bicicletă. În plus, cu fiecare rotire a pedalelor, prețul călătoriei scade cu un dolar.
3. Space Channel: Octombrie - luna filmelor horror (Brazilia)
Al treilea an consecutiv, postul Space difuzează filme horror toată luna octombrie. Pentru a promova ideea, au fost elaborate câteva înscenări, printre care se numără și cea cu zombi. Voi ce ați fi făcut în locul celor din lift?
4. Filmul Carrie - Promovarea sângeroasă (Rusia)
Care sărbătoare e cea mai potrivită pentru a promova un horror? Desigur, Halloween. Pe 31 octombrie, într-un bar din Moscova, oaspeții localului au avut un moment de șoc atunci când își spălau mâinile cu săpun. Noroc de șervețelele care explicau ”sângerarea”.
5. Campania Plan Belgium a șocat elevii de 14 ani (Belgia)
Sarcina la fetele adolescente este o problemă globală, cauzată de lipsa educației sau informării. Pentru a pune pe gânduri elevii belgieni, pentru o zi au avut o colegă nouă ce, aparent, era însărcinată.
6. Whirlpool - Promoția înghețată (Brazilia)
O soluție clară pentru o problemă des întâlnită. Dacă cumperi un frigider Whirlpool No frost, scapi de problema gheții. Pentru a atrage o atenție sporită, în frigiderul din supermarket au fost plasate cutii cu pizza înghețată, la un preț foarte mic.
7. O călătorie în metro pentru 30 de așezări (Rusia)
Într-o stație de metro din Moscova, a fost plasat un aparat ce eliberează câte un tichet de călătorie, pentru 30 de așezări. Acest lucru susține concursul Olympic Change, la care pot participa toți doritorii. Participanții trebuie să expedieze, până pe 17 decembrie, câte o ideea cum au putea adăuga elemente de sport în rutina zilei. Câștigătorul va pleca la Jocurile Olimpice de Iarnă din Sochi 2014.
8. Beeline a oprit timul într-un mall (Rusia)
120 de actori, câteva scamatorii și magia e gata. Vezi cum au fost uimiți vizitatorii mall-ului.
9. Trenurile de viteză SNCF - Ușa spre Europa (Franța)
Folosindu-se de expresia Next Door, SNCF a plasat uși adevărate, care deschid calea spre un anumit oraș european.
Vezi și Colecția 1 de idei creative de publicitate ambient.