Publicitate Ambient. Colecția 1
Să vedem ce idei năstrușnice au fost implementate prin lume în ultimul timp.
1. E-Mart, Coreea de Sud
Cea mai mare rețea de Cash and Carry din Coreea de Sud a implementat o opțiune inedită pentru clienții săi - E-mart Sale Navigation. Cartul pentru produse este dotat cu o secțiune specială pentru smartphone-uri. Intrând în magazin, conectezi aplicația și în orice moment poți vedea unde anume te afli, cât și locurile cu cele mai avantajoase reduceri.
2.DESS - Caja de ahorros Micolchon (Banca de Economii Salteauamea), Spania
Deoarece Spania a intrat demult în criză economică, companiei DESS i-a venit ideea năstrușnică de a crea saltele încorporate cu seifuri - la preț de €875.
3. T-Mobile, Ungaria
Operatorul T-Mobile susține că este providerul ce oferă cea mai rapidă viteză de internet mobil. În acest sens, la un festival de muzică a instalat un tobogan, pentru ca participanții să simtă viteza pe propria piele.
4. Nivea, Mexic
Stresul te face să transpiri? Nivea îți vine în ajutor. Într-un taxi a fost istalată o cameră ascunsă, și, atunci când se urca vreun pasager, în mod subit urca și un star local urmărit de paparazzi.
5. Manufactura, Belarus
În timpul unui festival de publicitate, tipografia Manufactura a realizat un concept de promovare săritor în ochi. Pentru a comunica cât de rapid lucrează, a tipărit pe șorți programul succint (shorts).
6. Canal +, Franța
Canal + a invitat 50 de bloggeri la un eveniment secret. După ei au fost trimise 15 taxiuri, în care, pe bancheta din spate, a fost "uitat" un aparat foto, cu imagini scandaloase. Când au ajuns la eveniment, și-au dat seama că sunt la premiera serialului The Borgias, iar imaginile erau anume din acest serial. Entuziasmați de această glumă, au scris articole pe blogurile lor, ce au devenit pupulare. Canal + a înregistrat un record de audiență.