Banca de Economii e Bine oricum. Noua campanie

Marţi, 26 Noiembrie 2013 14:13

Din 1940 până acum au trecut 73 de ani. 73 de ani de la fondarea Băncii de Economii. Cu această ocazie, pe 11 noiembrie, BEM a lansat o campanie frumoasă, cu titlul ”Ne cunoaștem de o viață... avem multe să ne spunem”.

Campania a fost gândită și elaborată de agenția Casa Imago, și cuprinde trei afișe stradale și un spot video în variantă scurtă și lungă:


Afiș stradal 1

Banca de Economii: Bine oricum. 73 de ani de la fondare 1


Afiș stradal 2

Banca de Economii: Bine oricum. 73 de ani de la fondare 2


Afiș stradal 3

Banca de Economii: Bine oricum. 73 de ani de la fondare 3


Spotul video ”Bine oricum”

You need Flash Player 9 or later installed to play this streamingvideo


Ecaterina Sitișco, Marketing Economist, BEM, ne spune: „Spotul îşi are titlul după denumirea piesei „Bine Oricum” și accentuează sloganul Băncii de Economii S.A. – Ne cunoaştem de o viaţă şi avem multe să ne spunem!, îmbinând în sine dinamism, lumină, pozitivism şi încredere.”.


olga raduOlga Radu
director Casa Imago
Olga Radu, director Casa Imago, ne-a povestit cum s-a realizat campania:

Brief-ul în două cuvinte: Trebuie să comunicăm publicului că Banca de Economii se umple de suflu nou și, fiind cea mai veche bancă din țară, devine un organism financiar puternic și progresiv.

La început a fost muzica. Ne-am gândit că un cântec autohton, pozitiv, plin de soare și fără regrete, în limba română, cântat de ai noștri, poate sensibiliza și intra sub pielea oamenilor, mulți dintre care sunt greu de surprins cu un spot fără grăuncior. În acest spot, grăunciorul este cântecul super-pozitiv compus și interpretat de FurioSnails alături de tânăra Laura Bodorin, Bine oricum. Piesa are toate șansele să devină un hit și, astfel, va rămâne o melodie îndrăgită și în anii următori. Acest lucru va crea în subconștient o asociatie pozitivă pentru brandul promovat. După ce a fost finalizată piesa, am îmbrăcat-o cu imagini în care este prezent soarele.

Momentul deosebit de poetic al procesului: date meteo. Laitmotivul spotului este soarele, prezent în fiecare episod. Este şi el unul din personajele principale, care s-a filmat gratuit. :) Atunci când am planificat ziua filmărilor, urmăream cu sufletul la gură, pe câteva website-uri, prognoza meteo. Informaţiile erau diferite, dar, cele mai multe, pesimiste. În ajunul filmărilor, practic, ne-am luat rămas bun de la concept şi căutam frenetic un plan B. Şi iată că a venit ziua X — şi a răsărit soarele, care, pe parcursul zilei, şi-a urmat calea pe cer, practic, fără a fi umbrit de nori. E bine oricum!

„Dead”line. Acest proiect e din categoria „De cât timp aveți nevoie ca să finalizați în 30 minute?”. Totul a fost făcut în aproximativ 2 săptămâni, lucrându-se în paralel la dimensiuni diferite (imagine, coloană sonoră, visuals, etc.). Desigur, ne străduim să evităm acest tip de deadline. Dar de data aceasta, ne-a înaripat deschiderea surprinzătoare a clientului față de ceva absolut nou pentru el. Totodată, colaborarea organică și armonioasă cu talentații din FurioSnails și profesioniștii de la casa de producție Cydo a făcut acest proiect realizabil cosmic de rapid. Vă place? :)”

Echipa Reclame.md mulțumește Băncii de Economii și agenției Casa Imago pentru colaborare și informațiile oferite.



Mai gustă o doză de inspirație: