Pringles: Brandul centrat pe ambalaj
Dacă brandul se focusează mai mult pe ambalaj, inevitabil apare întrebarea „cât de rău este produsul?”. Oricum n-ar fi, atunci când vorbim de Pringles, nu vorbim tocmai despre chips.
Brandul Pringles a fost lansat de Procter & Gamble în 1967 cu intenția de a îmbunătăți experiența consumatorilor. Pentru a rezolva problema chipsurilor uleioși și firavi, ce se fărâmă ușor, a fost inventată forma de „șa”, cât și cutia deosebită.
Chiar de la început, strategia de marketing a pus accent pe beneficiile formei chipsurilor și ambalajului, în comparație cu celelalte branduri: mărime uniformă, aranjare perfectă, păstrarea chipsurilor întregi. Apropo, creatorul cutiei, Fredric Baur, a cerut ca cenușa lui să fie îngropată într-un container Pringles.
Deși, în 2012 Pringles a fost cumpărat de Kellogg, strategia de marketing a rămas aceeași. Noul spot ne demonstrează diverse feluri creative de utilizare a cutiei și a chipsurilor.
No matter what you do with ‘em, you don’t just eat ‘em.
Voi ce ați face cu o cutie Pringles?