Ce-ar fi dacă logourile ar spune adevărul?

Marţi, 22 Octombrie 2013 06:00

Viktor Hertz a realizat o serie de ”logouri oneste”, în care și-a imaginat cum ar fi arătat logourile celor mai cunoscute branduri, dacă ar spune adevărul despre serviciile sau produsele lor.

”Ideea seriei cu logouri oneste arată fața actuală a companiilor și le numește așa cum ar trebui să fie numite. Unele sunt ieftine, unele amuzante, altele geniale. Nu știu exact.”, a declarat Viktor.

Viktor Hertz este un freelance graphic designer din Uppsala, Suedia. El se focusează pe ilustrații simple, elaborează logouri, postere și iconițe. De asemenea, este pasionat de fotografie și film.


Apple

alt


Camel

alt


Marlboro

alt


Carlsberg

alt


Starbucks

alt


Dunkin Donuts

alt


McDonald's

alt


Coca-Cola

alt


Facebook

alt


Nintendo

alt


PlayStation

alt


Nokia

alt


Windows

alt


Harley-Davidson

alt


IMDB

alt


L'Oreal

alt


MTV

alt


Jocurile Olimpice

alt


PlayBoy

alt


Porsche

alt


Walt Disney

alt


YouTube

alt


Vezi și logourile transformate în orașe de către agenția Piko, pentru compania Student Travel.



Mai gustă o doză de inspirație: