Ce-ar fi dacă logourile ar spune adevărul?
Viktor Hertz a realizat o serie de ”logouri oneste”, în care și-a imaginat cum ar fi arătat logourile celor mai cunoscute branduri, dacă ar spune adevărul despre serviciile sau produsele lor.
”Ideea seriei cu logouri oneste arată fața actuală a companiilor și le numește așa cum ar trebui să fie numite. Unele sunt ieftine, unele amuzante, altele geniale. Nu știu exact.”, a declarat Viktor.
Viktor Hertz este un freelance graphic designer din Uppsala, Suedia. El se focusează pe ilustrații simple, elaborează logouri, postere și iconițe. De asemenea, este pasionat de fotografie și film.
Apple

Camel

Marlboro

Carlsberg

Starbucks

Dunkin Donuts

McDonald's

Coca-Cola


Nintendo

PlayStation

Nokia

Windows

Harley-Davidson

IMDB

L'Oreal

MTV

Jocurile Olimpice

PlayBoy

Porsche

Walt Disney

YouTube

Vezi și logourile transformate în orașe de către agenția Piko, pentru compania Student Travel.


