Idei creative de marketing direct. Colecția 8

Luni, 21 Octombrie 2013 06:00

Ne-au atras atenția 8 dintre cele mai interesante idei de marketing direct din ultimele luni:


1. Skoda - Dacă nu poți alege culoarea, alege măcar mașina (Ungaria)

Din 2014, toate taxiurile din Budapesta trebuie să fie de aceeași culoare - galbenă. Astfel, ori trebuie de cumpărat o mașină nouă, ori de revopsit. Skoda a creat un flayer cu paleta de culoare galbenă și mesajul care invită la expoziția de taxiuri: Dacă nu poți alege culoarea, măcar poți alege calitatea și un preț bun.

alt


2. Cia Athletica - Stickere motivante (Brazilia)

Centrul de fitness a creat circa 60 mii de stickere cu mesaje opuse efortului fizic: lene, oboseală, stres, colesterol, obezitate, anxietate. Stickerele au fost distribuite clienților centrului, pentru a-i motiva să lucreze mai intens asupra sa.

alt


3. Premiile Effie - Rezultatele nu amăgesc (Australia, Noua Zeelandă)

Cei din industria publicității tind să distorsioneze adevărul când expediază lucrările la concursuri și festivaluri. Premiile Effie doresc să pună accent doar pe lucrările ce au avut un impact deosebit asupra rezultatelor de afacere. Pentru a încuraja agențiile să fie sinceri, le-au fost trimise interviuri cu cei mai buni directori din domeniu și cele mai reușite campanii ce le-au desfășurat. În timpul interviurilor, directorii au fost supuși testului poligraf. În plicuri au fost încluse interviurile, cât și rezultatele testului.

alt


4. Lego - Cărțulie mini cu figuri mini (Danemarca)

Pentru a celebra aniversarea de 35 ani, Lego a pus în vânzare o cărțulie mini, ce include toate figurile Lego create până acum din anul 1978. La fel, în Londra a fost organizat un dineu cu mini cocktails și mini canapés.

alt


5. Middagsfrid Supermarket - Scrisori condimentate (Suedia)

Middagsfrid e una dintre primele companii în lume ce livrează genți cu produse proaspete, bazate pe rețete sănătoase. Pentru a arăta că pregătirea unei cine poate fi la fel de ușor ca adăugarea de sare și piper, consumatorii au primit câte o scrisoare, ce trebuia condimentată în sens direct.

alt


6. Cif - Călătorie muzicală în timp (Turcia)

Cif a lansat o campanie bazată pe nostalgie și a lansat produse în ambalajul vechi. Cei mai activi utilizatori pe Facebook și bloggeri au primit câte o mașinuță muzicală, cu o bandă de carton. Pe bandă era printat timeline-ul istoriei Cif în Turcia, cât și note muzicale, care formau jingle-ul Cif.

You need Flash Player 9 or later installed to play this streamingvideo


7. Tide - Primul meu maiou pentru adulți (Polonia)

În fiecare vineri seara, mii de studenți se întorc acasă pentru weekend, cu un cadou pentru mama - o geantă de rufe murdare. Pentru a rezolva această problemă, au fost create maiouri cu mame care plâng. După spălare, lacrimile dispar. Această lecție a avut menirea să arate studenților că spălarea hainelor cu Tide e foarte ușoară. Maiourile au fost distribuite mamelor, a căror copii plecau la studii departe de casă.

You need Flash Player 9 or later installed to play this streamingvideo


8. Helsinki Region Transport - Ia o pauză de primăvară de la condus (Finlanda)

Transportul public din Helsinki a targetat șoferii, pentru a-i convinge să facă o pauză de la condus. Cei înscriși online, au primit prin poștă un abonament pentru 2 săptămâni de folosire gratuită a transportului public. Inițial, se aștepta un număr de aproximativ 7-8 mii înregistrări, însă s-au înscris 33 838 persoane.

You need Flash Player 9 or later installed to play this streamingvideo


Vezi și Colecția 7 de idei creative de marketing direct.

Mai gustă o doză de inspirație: