Idei creative de marketing direct. Colecția 7

Joi, 19 Septembrie 2013 14:37

Am ales 6 dintre cele mai interesante idei de marketing direct din ultimele luni:


1. Dubai Cares - Educația face diferența (EAU)

Pentru a strânge cât mai multe donații, în mall-uri și la stațiile PECO au fost distribuite carduri ce trebuie răzuite cu o monedă. Imaginea din spatele stratului protector arată îndată eficiența donațiilor.

alt


2. Agenția 306 - Bob-boobs (Ucraina)

Echipament sportiv pentru bărbații adevărați, care se gândesc tot timpul la femei. Logoul agenției este amplasat în partea de jos a fiecărei greutăți. Din octombrie 2013, produsele vor fi prezente în magazinele de sport.

alt


3. Coca-Cola - Mini-Me (Israel)

Pentru a promova noua mini sticlă în Israel, Coca-Cola a oferit cadou versiuni 3D printate ale câștigătorilor unui concurs, utilizând tehnologia de printare 3D și scanarea de 360 grade. Pentru a câștiga figurina, participanții au fost invitați să creeze versiunea lor virtuală într-o aplicație special creată.

You need Flash Player 9 or later installed to play this streamingvideo


4. Poliția Română - Poșeta (România)

Unul din cele mai des întâlnite tipuri de furturi - este poșeta/geanta unei femei. Pentru a sensibiliza femeile și a le atrage atenția asupra modului cum își poartă geanta, Poliția Română a inițiat o campanie. În căsuțele poștale au fost plasate printuri interactive, cu mesaj ce îndeamnă femeile să fie mai precaute și să prevină tâlhăriile (care deseori sunt spontane, ci nu plănuite).

You need Flash Player 9 or later installed to play this streamingvideo


5. IKEA - Invitație jurnaliștilor (Croația)

Pentru promovarea construcției unui nou magazin IKEA în Croația, a fost creată o invitație specială adresată celor din mass-media. Invitația a constat dintr-o cutie cu cele necesare jurnalistului: un creion-cheie, un USB cu media kit, o foaie albă A4 și o instrucțiune de utilizare. (*I to nije sve! - Asta nu e tot!)

You need Flash Player 9 or later installed to play this streamingvideo


6. IKEA - Scrisoare vecinilor (Croația)

În continuarea campaniei, pentru a invita primii cumpărători peste un an după încheierea construcției primului magazin IKEA din Croația, au fost create 3445 scrisori adresate populației din apropiere - Hej susjed! (Salut, vecine!). Scrisoarea nu doar a informat populația despre deschiderea noului magazin, ci a demonstrat că poate fi și un vecin bun, mai ales pentru că a inclus și un model de împăturire a maiourilor.

You need Flash Player 9 or later installed to play this streamingvideo


Vezi și Colecția 6 de idei creative de marketing direct.

Mai gustă o doză de inspirație: