Idei creative de marketing direct. Colecția 7
Am ales 6 dintre cele mai interesante idei de marketing direct din ultimele luni:
1. Dubai Cares - Educația face diferența (EAU)
Pentru a strânge cât mai multe donații, în mall-uri și la stațiile PECO au fost distribuite carduri ce trebuie răzuite cu o monedă. Imaginea din spatele stratului protector arată îndată eficiența donațiilor.
2. Agenția 306 - Bob-boobs (Ucraina)
Echipament sportiv pentru bărbații adevărați, care se gândesc tot timpul la femei. Logoul agenției este amplasat în partea de jos a fiecărei greutăți. Din octombrie 2013, produsele vor fi prezente în magazinele de sport.
3. Coca-Cola - Mini-Me (Israel)
Pentru a promova noua mini sticlă în Israel, Coca-Cola a oferit cadou versiuni 3D printate ale câștigătorilor unui concurs, utilizând tehnologia de printare 3D și scanarea de 360 grade. Pentru a câștiga figurina, participanții au fost invitați să creeze versiunea lor virtuală într-o aplicație special creată.
4. Poliția Română - Poșeta (România)
Unul din cele mai des întâlnite tipuri de furturi - este poșeta/geanta unei femei. Pentru a sensibiliza femeile și a le atrage atenția asupra modului cum își poartă geanta, Poliția Română a inițiat o campanie. În căsuțele poștale au fost plasate printuri interactive, cu mesaj ce îndeamnă femeile să fie mai precaute și să prevină tâlhăriile (care deseori sunt spontane, ci nu plănuite).
5. IKEA - Invitație jurnaliștilor (Croația)
Pentru promovarea construcției unui nou magazin IKEA în Croația, a fost creată o invitație specială adresată celor din mass-media. Invitația a constat dintr-o cutie cu cele necesare jurnalistului: un creion-cheie, un USB cu media kit, o foaie albă A4 și o instrucțiune de utilizare. (*I to nije sve! - Asta nu e tot!)
6. IKEA - Scrisoare vecinilor (Croația)
În continuarea campaniei, pentru a invita primii cumpărători peste un an după încheierea construcției primului magazin IKEA din Croația, au fost create 3445 scrisori adresate populației din apropiere - Hej susjed! (Salut, vecine!). Scrisoarea nu doar a informat populația despre deschiderea noului magazin, ci a demonstrat că poate fi și un vecin bun, mai ales pentru că a inclus și un model de împăturire a maiourilor.
Vezi și Colecția 6 de idei creative de marketing direct.