Ce a fost mai întâi, găina sau găina? Noul trend în publicitate

Marţi, 01 Octombrie 2013 11:30

Mercedes-Benz a fost "prins cu găina în gură". Spotul video creat de agenția germană Jung Von Matt, în care actrița principală este o găină, a devenit viral într-un timp foarte scurt. Popularitatea nu se datorează însăși găinii, dar modului în care "nu-și" mișcă capul.


Pe melodia Upside Down de Diana Ross, găina ne demonstrează cum lucrează noul sistem inclus în mașinile Mercedes - Stability at all times. Magic Body Control. Mercedes-Benz Intelligent Drive.

Mercedes-Benz: Magic body control

You need Flash Player 9 or later installed to play this streamingvideo


Problema este că, în acest an, în februarie, agenția germană Ogilvy & Mather a creat un spot pentru Fujifilm, bazat pe același principiu: stabilitatea demonstrată de o găină. Deși acest spot nu este la fel de captivant ca cel de mai sus, el rămâne a fi primul în care s-a folosit ideea.

Fujifilm X-S1: Chicken. Keep a steady head

You need Flash Player 9 or later installed to play this streamingvideo


Compania LG nu a rămas în urmă și a folosit același principiu, într-un video-parodie.

LG G2: Steady feathers. The most extreme camera ever

You need Flash Player 9 or later installed to play this streamingvideo


Mai întâi a Fost Fujifilm, apoi Mercedes. Dar dacă nu ar fi fost Mercedes, nu s-ar fi aflat că Fujifilm a fost primul. Fujifilm oricum ar fi fost primul, dar ar fi rămas în istorie fără prea multă atenție. Fujifilm a depins de Mercedes, iar Mercedes a depins de Fujifilm. etc. etc. etc. Ideea de bază e că ambele video au devenit virale. Și, în plus, mai sunt alții care se inspiră și fură găinile din coteț. Cine-i următorul?



Mai gustă o doză de inspirație: