Idei creative de marketing direct. Colecția 2

Marţi, 16 Aprilie 2013 08:38

Următoarele idei de DM, realizate în diferite țări ale lumii:
*Click pentru a mări poza.

1. Akzent Invest: Tăria alcoolului direct proporţională cu profitul (Germania)

Compania a dorit să comunice clienţilor înstăriţi, cât şi directorilor băncii VR-Banken despre calitatea investiţiilor făcute de Akzent Invest. Publicul-ţintă a primit câte un pachet handmade, alcătuit din trei sticle de vin, cu procentaj diferit de alcool. Procentul de alcool este echivalent potenţialului profit.

alt


2. Xtra Space: Depozite mai mult decât încăpătoare (Africa de Sud)

Compania Xtra Space oferă spaţii de depozitare în întreaga ţară, pentru nevoi personale sau pentru business. Pentru a demonstra beneficiile, au fost create cărţi de vizită în care pot fi păstrate şi alte cărţi de vizită.

alt


3. Liwa Advertising: Bun venit în era digitală (EAU)

Agenţia LIWA a dorit să comunice potenţialilor clienţi că publicitatea în forma veche nu mai este atât de eficientă, şi, chiar poate fi extrem de scumpă. Publicul-ţintă a primit o cutie goală pentru peliculă, cu mesajul: schimbarea de la celuloza scumpă la digitalul ieftin. În acest fel, clienţii pot obţine un impact mare cu mai puţine investiţii financiare.

alt


4. Seth Pathology Laboratory: Teste împotriva gripei porcine (India)

În lipsa informării cuvenite şi a punctelor de testare, în India creşte numărul decedaţilor afectaţi de gripa porcină. Pentru a demonstra cât de important este de a face un test şi cât de inovativ este laboratorul, cei de la Seth au expediat 100 de pliculeţe. Persoana ce a primit plicul trebuia să-şi scrie numărul de telefon şi să lipească plicul cu salivă. După testare, participanţii primeau un SMS cu diagnosticul. Astfel, au fost salvate 2 vieţi.

alt


5. Cuţitele Anjali Knives: Taie uşor, taie repede (India)

Compania Anjali - lider pe piaţa din India, a dorit să informeze femeile casnice cât de rapid şi uşor taie cuţitele. Deoarece publicului îi plac demonstraţiile produselor, Anjali a decis să arate cuţitul în lucru (chiar dacă cuţitul şi roşiile sunt de hârtie). Atunci când scoţi cuţitul, roşia "se deschide" în felii subţiri.

alt


6. Noodles & Company (SUA)

Noua campanie “Your World Kitchen” de la reţeaua de restaurante Noodles & Company a invitat americanii să guste pastele preparate după reţete din întreaga lume. Timp de 3 săptămâni, abonaţii şi-au primit ziarele în sacoşe, ce aparent arătau ca nişte ziare străine: mai întâi din Italia, Japonia şi mai apoi din Thailanda. La sfârşit, toţi au primit ziarele în sacoşă cu mesajul: Călătoreşte fără să te ridici de la masă, alături de un cupon cu reduceri.

alt


Vezi Idei creative de marketing direct. Colecția 1.

Mai gustă o doză de inspirație: