Trei istorii remarcabile despre grija față de clienți
Un cuvânt cald, o atenție mică - stau la baza unor relații durabile de prietenie și respect. Uneori, nouă, oamenilor simpli nu ne ajunge timp să răspundem cu răbdare sau să fim mai toleranți. Dar ce putem să așteptăm de la corporațiile mari?
Dar iată că este posibil. În lume, se găsesc companii care arată respect enorm clienților. Acest lucru nu poate trezi decât admirație.
Pâinea girafă
Anul trecut, rețeaua de supermarketuri Sainsbury's a primit o scrisoare de la o fetiță de 3 ani, în urma căreia a decis să redenumească pâinea:
"Stimate Sainsbury's,
De ce ați numit "pâinea tigru" tigru? Mai potrivit ar fi fost pâinea girafă.
Cu drag, Lily Robinson.
Vârsta - 3,5 ani
Peste două săptămâni, fetița a primit răspuns:
Dragă Lily,
Îți mulțumesc pentru scrisoare. Ideea este absolut genială. Pâinea arată mai mult a girafă, decât a tigru, nu? A fost numită pâinea tigru deoarece, bucătarului i s-a părut că seamănă mai mult a tigru.
Mi-a făcut plăcere să citesc scrisoarea și m-am gândit să-ți fac un mic cadou. Am pus în plic un certificat de 3 pounds. Când vei merge cu părinții la magazin, roagă-i să-ți cumpere pâinea ta preferată.
Cu drag, Chris King
Vârsta - 27,5 ani
Jucăria preferată
O familie a petrecut vacanța în hotelul Ritz-Carlton din Florida. Dar când au ajuns acasă, și-au dat seama că jucăria preferată a fiului a rămas în hotel. Deoarece copiii se atașează foarte mult de unele jucării, părinții au fost nevoiți să-i spună că jucăria a rămas să se mai odihnească.
În aceeași seară, managerul hotelului le-a comunicat că a găsit jucăria. Părinții i-au povestit despre minciuna spusă copilului și l-au rugat să facă câteva fotografii cu jucăria la odihnă. Managerul a fost de acord.
Peste două zile au primit jucăria prin poștă, împreună cu trei fotografii. De atunci, familia se odihnește doar în acest hotel.
Avanpremiera desenului animat Up
În 2005, Colby Curtin, o fetiță de 10 ani din California, a fost diagnosticată cu cancer. Dar, fetița a fost atât de entuziasmată de trailerul desenului animat Up, încât dorea neapărat să-l vadă.
Deoarece fetița era prea slăbită să aștepte premiera și, oricum, nu ar fi putut părăsi casa, rudele au scris companiei Pixar despre istoria ei. Un reprezentant al companiei a venit și le-a adus DVD-ul cu filmul, care încă nu a fost ecranizat oficial. După ce l-a privit, peste șapte ore fetița a decedat. Înainte să moară, mama a întrebat fetița dacă i-a plăcut? Fetița a dat din cap în sens de aprobare.