Idei creative de marketing direct. Colecția 1
Câteva idei de DM, realizate în 2013 în diferite țări ale lumii:
*Click pentru a mări poza.
1. Art-Copy: Carte de vizită (SUA)
O soluție inventată de o echipă formată dintr-un Art Director și un Copywriter. Ideea a fost de a-i promova ca o echipă, dar totuși să se înțeleagă că pot să-și exercite meseria în mod individual.
2. VIP Club The Brass Bar: Termo-meniu (Suedia)
Dacă într-adevăr îți pasă de prețuri, trebuie să încălzești cu degetul fâșia neagră – pentru a vedea prețurile. După un scurt timp, fâșia revine la culoarea neagră.
3. IKEA: Decorarea casei niciodată nu a fost mai ușoară
Materialele promoționale au fost expediate prin poștă și demonstrează cât de ușor e să-ți decorezi apartamentul cu pachetele de design de la Ikea. Toate piesele se găsesc la Ikea – de la mobilă, la așternuturi.
4. Air New Zealand: Ștampila pentru pașaport Welcome to Middle-Earth (Noua Zeelandă)
În timpul premierei filmului Hobbit, compania aeriană Air New Zealand a decorat avioanele cu imagini din film și... punea ștampile creative celor ce aterizau.
5. E-book store Four Seasons: QR biscuiți – Mănâncă ce citești (Hong Kong)
Deoarece e-magazinul vinde cărți digitale, au ales să-și facă reclamă fără a utiliza hârtia (de exemplu, flyere). De aceea, s-a aplicat un QR code pe biscuiți, ce au fost serviți în cele mai populare localuri. Schema: scanezi codul, copiezi o carte pentru free-trial, mănânci biscuitul. Bugetul – 5155 $, vizitele pe site au crescut cu 45%, iar vânzările au crescut cu 12%.
6. Ceaiul BOH de romaniță – Pachețelele ce-și schimbă dispoziția (Malaysia)
Pentru a aduce la cunoștință publicului despre efectul calmant al ceaiului, pe pachețele au fost aplicate desene ce prezintă emoții negative. După ce sunt introduse în apă, desenele se schimbă în altele ce prezintă emoții pozitive.