Fetele frumoase vând și Clark știe despre asta
„Ești destul de bărbat pentru a mânca o ciocolată Clark?” Cu acest mesaj s-a adresat brandul Clark bărbaților americani în noua campanie publicitară.
Campania constă din patru spoturi video, realizate în limbi diferite. În fiecare, câte o fată frumoasă vorbește într-o altă limbă decât engleza, iar la urmă întreabă „Are you Clark enough?”.
Ideea e că fetele nu promovează ciocolata, ci vorbesc cu totul altceva. Dar ce mai contează ce ele spun, dacă sunt atrăgătoare foc? Începem cu spotul în rusă, din care veți prinde imediat ideea.
Clark Bar: Russian
Clark Bar: Portuguese
Clark Bar: Italian
Clark Bar: French
După cum ați observat, spoturile nu au subtitrări în limba engleză. În schimb, brandul ne invită să accesăm website-ul www.areyouclarkenough.com și să ascultăm traducerea. Pe lângă aceasta, bărbaților li se oferă să treacă testul „Take the Man Test”.
Cu siguranță, brandului Clark i-a reușit să capteze atenția bărbaților americani. Fetele sexy și-au făcut bine treaba. În plus, sloganul are un dublu sens. Deși brandul a fost denumit după numele fondatorului, sloganul „Are you Clark enough?” ne duce cu gândul la Clark Kent din Superman.
Răpirea arahidei galbene
Ca un offtopic, menționăm și faptul că stereotipurile despre Rusia (fete și mafie) sunt încă populare în SUA. Pe lângă spotul cu fata de origine rusă, și M&M's a lansat un spot pentru Super Bowl 2014: