Glume de 1 aprilie de la Google și YouTube
Google Nose
Pe 1 aprilie, Google a lansat serviciul Google Nose Beta, cu ajutorul căruia utilizatorii au acces la o bază de arome de 15M+ scentibytes. Noul Scentsation Search oferă o experiență olfactivă inedită. Vehicule Street Sense au inhalat și au indexat milioane de kilometri atmosferici. Detectori Android de mirosuri au colectat arome prin intermediul celui mai sensibil sistem mobil de operare.
În baza de arome pot fi găsite mirosuri ca: Abraham Lincoln,câine ud, peșteră, scutec, bancnota unui dolar, planeta Mars, librăria publică, sconcs, vampir sau chiar mirosul unui taxi.
YouTube Spotlight
Ieri, YouTube a mulțumit tuturor pentru toate video încărcate și a anunțat că au strâns suficiente video pentru a începe selecția câștigătorului pentru Cel mai bun video de pe YouTube. Din 2005, de la deschidere, acesta a fost scopul final al proiectului și acum a sosit data de închidere. Pentru fiecare an, au fost selectate cele mai virale spoturi și au fost supuse votingului.


