Cum poți promova un site de anunțuri: Case Study Mercador.ro
Pune anunț pe Mercador și găsești cumpărător!
În toamna anului 2013, agenţia de publicitate The Geeks a creat pentru Mercador.ro campanii de promovare, ce au amuzat românii de toate vârstele. Evitând tipurile standard de reclame, Mercador a investit în 7 spoturi TV și într-un generator interactiv de anunțuri.
Spoturile au forma unor testimoniale ale utilizatorilor care vor să cumpere sau să închirieze anumite produse. Fiecare personaj explică care sunt motivele pentru care are nevoie de produs: unul caută cărucior pentru că i-a fost lene să meargă până la farmacie, iar altul vrea smartphone ca să fie în rând cu lumea la discotecă. Să urmărim 4 spoturi din cele 7:
Cumpăr cărucior!
Cumpăr inele, cercei, geantă...
Cumpăr Smartphone!
Închiriez garsonieră!
Pe lângă cele 7 spoturi, Mercador.ro a lansat un concurs cu premii: Generatorul de anunțuri video. În perioada 15 noiembrie – 12 decembrie, introducând cuvinte cheie în căutare, fiecare utilizator genera anunțuri video. Videoclipul ales putea fi distribuit pe rețelele sociale, iar anunțurile cu cele mai multe vizualizări au câștigat în fiecare săptămână câte un iPhone 5S, iar la finalul campaniei - 2.000 EUR.
Campania a avut spoturi TV şi execuţii speciale: split screen-uri, inserţii grafice, afișe stradale, campanie de drop mail și direct mailing, Facebook Ads şi web bannere.
În 2014, Mercador a venit cu alte 4 spoturi, care continuă ideea de anul trecut. Iată 2 din cele mai interesante:
Cumpăr câine!
Cumpăr foehn!