Iată cum arată la propriu o explozie de gusturi

Brandul de ierburi și condimente Schwartz a lansat un spot pentru a promova noul produs "Flavour Shots". Reclama conține o cantitate mare de piper negru, ardei roșu, semințe de chimen, ghimbir, ardei american, care explodează concomitent pe o melodie compusă de MJ Cole.
„Scopul nostru creativ era să dramatizăm aromele - un sentiment invizibil și tăcut. Inspirația a venit dintr-o revistă neurologică, ce descrie funcția creierului uman și capabilitatea de a transforma cuvintele și sunetele în gust.", spune directorul creativ Andy Lockley.
„Spotul este o vizualizare a stimulării senzoriale intense de la ierburi și condimente. Am dorit să facem invizibilul vizibil. Declanșarea a 140 de explozii separate, într-un interval de milisecunde, a fost extrem de complex. A durat mult timp, au fost necesare multe teste și greșeli.", spune directorul Chris Cairns.
Spotul a fost filmat într-o singură secvență. Ca să evite greșelile, întreaga echipă a testat diferite cantități de explozibil pentru fiecare tip de condiment.
Fiecare condiment a creat un efect extraordinar, iar în combinație cu celălalte au creat note muzicale ce-ți taie răsuflarea.
În timp real, scena a reprezentat doar niște clipe cu aruncături de ierburi și condimente. Cu siguranță, piesa și exploziile au fost sincronizate la 1000 de cadre pe secundă. Într-adevăr, cei de la agenția Grey London au muncit bine.
Vă recomandăm să priviți procesul de filmare. Credem că e unul din cele mai interesante making-ofuri: The making of 'The Sound of Taste'.


