Iată cum arată la propriu o explozie de gusturi

Miercuri, 15 Ianuarie 2014 07:00

Schwartz


Brandul de ierburi și condimente Schwartz a lansat un spot pentru a promova noul produs "Flavour Shots". Reclama conține o cantitate mare de piper negru, ardei roșu, semințe de chimen, ghimbir, ardei american, care explodează concomitent pe o melodie compusă de MJ Cole.

„Scopul nostru creativ era să dramatizăm aromele - un sentiment invizibil și tăcut. Inspirația a venit dintr-o revistă neurologică, ce descrie funcția creierului uman și capabilitatea de a transforma cuvintele și sunetele în gust.", spune directorul creativ Andy Lockley.


You need Flash Player 9 or later installed to play this streamingvideo

„Spotul este o vizualizare a stimulării senzoriale intense de la ierburi și condimente. Am dorit să facem invizibilul vizibil. Declanșarea a 140 de explozii separate, într-un interval de milisecunde, a fost extrem de complex. A durat mult timp, au fost necesare multe teste și greșeli.", spune directorul Chris Cairns.

Spotul a fost filmat într-o singură secvență. Ca să evite greșelile, întreaga echipă a testat diferite cantități de explozibil pentru fiecare tip de condiment.

Fiecare condiment a creat un efect extraordinar, iar în combinație cu celălalte au creat note muzicale ce-ți taie răsuflarea.

În timp real, scena a reprezentat doar niște clipe cu aruncături de ierburi și condimente. Cu siguranță, piesa și exploziile au fost sincronizate la 1000 de cadre pe secundă. Într-adevăr, cei de la agenția Grey London au muncit bine.

Vă recomandăm să priviți procesul de filmare. Credem că e unul din cele mai interesante making-ofuri: The making of 'The Sound of Taste'.



Mai gustă o doză de inspirație: