

Textul poate fi trecut cu vederea, iar spoturile video iau prea mult timp pentru a fi vizionate. De aceea, cea mai populară modalitate de exprimare în spațiul virtual rămâne a fi imaginea. Imaginile captează atenția imediat, sunt ușor perceptibile și înțelese. Din acest motiv, platformele ca Tumblr, Instagram sau Pinterest au devenit extrem de populare într-un timp relativ scurt.
De exemplu, popularitatea site-ului Pinterest a început să crească din mai, 2012, când a înregistrat o creștere de 4300%. Comscore.com, o companie ce analizează lumea digitală, a confirmat că Pinterest joacă un rol crucial în direcționarea traficului și creșterea ratei de conversie.
Potrivit analizei, 21% din utilizatori au făcut cumpărături de pe backlinkul imaginii. Conform statisticilor, se așteaptă ca Pinterest să câștige un loc de frunte în social media marketing, pentru promovarea imaginilor și fotografiilor în 2013.
Prezența pe Pinterest poate aduce companiei:
- Recunoașterea brandului.
- Beneficii SEO.
- Trafic organic, cu o rată mare de conversie.
Pentru a beneficia de toate acestea, creează o pagină specială pe site sau pe blog, unde vei publica imagini relevante. Apoi fă-ți un cont pe Pinterest, plasează butonul Pin în bara de meniu din browser și generează content. Imaginea va avea un backlink spre site-ul tău și, astfel, va contribui la creșterea traficului și indicii SEO.
Între timp, urmărește și pagina Reclame.md pe Pinterest.


