Parteneriatul BergHoff cu Green Hills la limită
Premiul pentru cea mai populară, dar imprevizibilă promoţie poate fi decernat, cu siguranţă, celor de la Green Hills. Parteneriatul cu compania BergHoff a fost mai mult decât profitabil.

Promoţia a durat între 10 decembrie 2012 până pe 15 martie 2013. Pentru fiecare sută de lei cheltuită în supermarket, cumpărătorii primeau în schimb câte un timbru. Colectând un anumit număr de timbre, puteau să procure produse BergHoff la jumătate de preţ. De exemplu, o tigaie mică putea fi procurată cu 5 timbre + jumătate din preţ.
În primele luni ale promoţiei, cumpărătorii nu s-au grăbit să schimbe timbrele, iar la sfârşitul promoţiei s-au trezit că nu mai sunt în stoc produsele promise. Cele 40.000 de unităţi au fost cumpărate ca pâinea caldă, iar cumpărătorii au început să facă scandal din cauza lipsei mărfii, deşi, încă de la început, a fost anunţat că promoţia are loc în limita stocului disponibil. Datorită cererii înalte, au mai fost aduse 12.000 de unităţi din alte ţări. Iar pentru câteva zile, BergHoff a anunţat că participanţii la promoţie pot schimba timbrele în magazinele specializate, cu o reducere de 25%, pentru orice produs, nu doar tigăi.
Administraţia ambelor companii declară că nu s-au aşteptat la un flux atât de mare de cumpărători. Astfel de promoţii au mai fost efectuate de BergHoff în alte ţări, în parteneriat cu alte supermarketuri. În Rusia şi Ucraina, reducerile au fost de 60%, în Belarus - 40%. Însă, doar în Moldova, cifra de 50% le-a adus o bătaie de cap atât de mare. Promoţia s-a sfârşit cu mulţi clienţi fericiţi, alături de alţii nemulţumiţi, porniţi pe certuri în supermarketurile din reţea.


