Simbolul campaniei de primăvară la Orange – două jucării drăguțe din lemn
În această primăvară, Orange şi-a mărit colecţia de personaje deosebite cu două jucării din lemn – un băiat și o fetiță. Inspirate din copilărie, pereche aduce primăverii o serie de oferte frumoase.
Atât conceptul, cât și implementarea sunt locale, iar totul este creat în studiourile din Moldova. Echipa de la agenția Publicis Moldova a desenat cu grijă personajele, ca mai apoi să le transmise casei de producție TGM Studio pentru a fi animate în 3D.
Întreaga campanie de primăvară este susţinută de postere, spoturi TV, catalog şi pachete PrePay. Promoția este valabilă între 1 martie și 30 aprilie.
Împreună cu o floare, dăruiți comunicare
Cadou de primăvară
Deoarece Orange a fost partener al meciului de fotbal jucat dintre Moldova și Muntenegru, a fost realizat un Harlem Shake, la sfârșitul căruia capul băiețelului se rostogolește ca o minge.
Urmăriți cât de vesel a fost la filmări. Making of drăguț și captivant: