LG a pus bărbații la test... în veceu!
În cadrul campaniei "So real it's scary" (E atât de real încât te sperie), LG continuă să facă glume. După cazul cu liftul şi podeaua ce se prăbuşeşte (desigur, au fost montate monitoare în podea), de această dată au avut de suferit bărbaţii dintr-un veceu în Amsterdam.
Statistica spune că majoritatea bărbaţilor se ruşinează să se uşureze când cineva îi priveşte. Compania LG nu s-a ruşinat şi s-a folosit de acest studiu, pentru a arăta cât de reală poate părea imaginea în noile televizoare marca LG.
Deasupra pisoarelor, în locul obişnuitelor afişe publicitare, au fost instalate monitoare UltraWide LG IPS 21:9. De fiecare dată când un bărbat se apropia de pisoar, publicitatea dispărea şi apăreau fete frumoase ce salutau bărbaţii, le dădeau din mână, râdeau, cochetau. Imaginea era într-atât de reală, încât le părea că fetele se află în camera opusă după o sticlă simplă.
Conform rezultatelor campaniei, bărbaţii au avut nevoie în medie de 16 secunde pentru a-şi reveni şi pentru a continua lucrul început. Din păcate, 26% din bărbaţi au fost prea şocaţi pentru a duce lucrul la bun sfârşit.