Ești pregătit de ceva mare? Exemplu reușit de concurentă loială
În timp ce operatorul de telefonie Orange se pregătește de ceva "mare", o altă companie a decis să profite de ocazie în cel mai pozitiv mod. Cei de la Sun Expert, s-au folosit de moment și au lansat un răspuns la mesajul: "Fii gata pentru ceva mare", mai ales că pe afiș nu este prezent logoul unei companii - teaserul ar putea fi al oricărei companii. (Deși, toți ne-am dat seama că e Orange, după fontul folosit.)
Inventivii de la Sun Expert vin cu mesajul: "Pleci la mare? Protejează-te de soare!". Avem în față un joc de cuvinte reușit, și, în plus, putem asocia ușor afișele datorită fontului asemănător, fundalului negru și imaginilor de aceeași culoare: portocalie.
Imaginile au fost oferite de către un utilizator fidel al portalului Reclame.md. Click pentru a mări.
1. "Fii gata pentru ceva mare"
2. "Pleci la mare? Protejează-te de soare!"
În întreaga lume acest fenomen publicitar poartă numele de concurență loială și este folosit des de cele mai mari companii din lume. În cazul de față companiile nu sunt concurente în același domeniu, dar Sun Expert s-a folosit reușit de teaserele altei companii. Aveți câteva exemple asemănătoare în articolul publicat recent pe Reclame.md - Competiția nu are limite! Samsung Galaxy S4 vs LG Optimus G.
Între timp, așteptăm să vedem ce au pregătit cei de la Orange și ce se ascunde în culisele teaserului. Unii presupun că e o surpriză de ziua de naștere a companiei Orange, cineva așteaptă un concert grandios, iar alții ghicesc numele noului Abonament. Vezi afișul, spotul 1 și spotul 2.