Ideea IBM - "Orașe mai inteligente" câștigă la Cannes
Campania inițiată de IBM - Idei inteligente pentru orașe inteligente - a luat Grand Prix-ul la categoria Outdoor Lions, în cadrul festivalului de la Cannes, ce are loc acum, între 16-22 iunie.
Compania IBM și-a pus în plan să creeze soluții ce vor ajuta orașele din întreaga lume să devină mai inteligente, pentru a face viața în ele mai frumoasă. Împreună cu agenția Ogilvy Paris, au plasat trei afișe publicitare nestandarde, ce se prelungesc în scaun, acoperiș și rampă.
Bench - Sitting on a smart idea for your city? Share it.
Shelter - Join the conversation.
Ramp - Move your ideas forward.
Vezi ideea explicată într-un video:
Accesând site-ul indicat pe afiș, cetățenii pot să sugereze idei pentru a îmbunătăți infrastructura orașului. Deși la prima vedere proiectul pare social, de fapt promovează serviciul IBM Intelligent Operations Center. Este vorba de un program adresat liderilor țărilor, ce pot coordona ideile și perspectivele orașelor pe care le conduc.