5 campanii captivante de iarnă de la Orange Europa
Cu toții știm ce oferte aduce Orange de sărbători în Moldova. Dar ce povești publicitare spune Orange în alte țări anul acesta, cunoașteți? După o căutare, am găsit campanii de iarnă în România, Franța, Polonia și Slovacia. Unele reclame sunt bizare, iar altele drăguțe.
Să le urmărim:
Orange România
În România, sloganul de bază este ”împreună, bucuria se adună”, care urmărește să-i aducă mai aproape pe cei dragi, cu pachete speciale de sărbători.
Ca mascote pentru unele promoții cu diferite beneficii, sunt folosite aceste două personaje.
Spotul video ne prezintă un scenariu clasic de sărbători: o familie fericită, copii, brad și multe cadouri. Însă, felul în care este filmat, cât și piesa reprezentativă "Rockin' Around the Christmas Tree" te fac să vrei să-l mai privești încă o dată.
Orange Franța
În Franța, Crăciunul este Magic, la viteza luminii și în calitate HD. Au chiar și un website special creat pentru Magic Noel.
Personajul central al campaniei este un Moș Crăciun-Pilot, ce aduce francezilor internet 4G.
Orange Polonia
În Polonia, Orange aduce același scenariu clasic cu familia, bradul și cadourile, dar cu elemente amuzante. Mesajul de bază este: ”Sub Pomul de Crăciun, găsești de două ori mai multe cadouri”.
Familia are surpriza de a se bucura de doi brazi, ceea ce subliniază ideea cadouri x 2.
Din cauză că nimeni din echipă nu cunoaște poloneza, nu prea am înțeles sfârșitul, dar e clar că spionii curioși s-au apucat să caute cadourile și se pare că nu le-au ajuns cele găsite. Mama!
Orange Slovacia
Orange din Slovacia are trei direcții de promovare: seria de spoturi amuzante ”despre familie” (pre rodinu), portarea (schiorii) și tombola ce oferă premiul - un automobil.
Unde-s mai mulți puterea crește, mai ales într-o familie unită. Abonamentul Familia oferă reducere de 20% și internet gratuit.
Cadouri cu duiumul...
Ecuația clasică: convinge un prieten să porteze numărul și ambii aveți șansa să câștigați 150€.
O campanie amplă, dar ciudată ca imagine, îndeamnă utilizatorii de pe Facebook să acceseze o aplicație specială, după care vor avea șansa să câștige un automobil. Tare-am vrea să înțelegem ce anume spune acest Moș Crăciun-Mafiot, mai ales că este vorba de o serie de spoturi.
Orange Moldova
După o excursie prin Europa, revenim acasă. Anul acesta, tema de bază a campaniei de iarnă este Povestea - spoturi feerice care ne dau speranța că poveștile totuși există. Apropo, ne-a plăcut aplicație cu povești pentru copii, pe iOS sau Android, ce oferă posibilitatea de a asculta o poveste sau de a colora câteva desene (aplicație prezentă și în România).
Apeluri nelimitate. Moara, făina și steaua magică.
10000 lei. Copiii, petrecerea și praful magic.
10000 minute și 10000 SMS. Prințesa, balul și alunele fermecate.
Pe lângă aceste trei spoturi, Orange Moldova oferă clienților colecția de iarnă de smartphones și concertul de poveste Zdob și Zdub.
Apropo, cum vă pare campania din Moldova în comparație cu cele din alte țări?
Să aveți parte de sărbători de poveste!