Agenția Buzzaar a luat aurul la WOMMY AWARDS 2013
Agenția Buzzaar International, expertă în Word of Mouth Marketing, a luat aurul de la cea de-a opta ediție a premiilor WOMMY Awards, care analizează cele mai inovatoare şi eficiente campanii din domeniul WOM (marketing prin viu grai) şi Social Media Marketing. Cu această ocazie, filiala Buzzaar Moldova își felicită colegii pentru succesul obținut.
Buzzaar și Colgate au primit premiul Best Introduction Campaign Gold WOMMY Award, pentru campania "Mouth Yoga" pentru Colgate Plax Ceai Verde. Câştigătorii au fost anunţați în direct la Nashville, Statele Unite ale Americii, pe 19 noiembrie, de către Asociația marketingului mondial WOMMA (Word of Mouth Marketing şi Social Media Marketing).
Ceremonia a fost găzduită de expertul în marketing Jay Beyer, New York Times, autorul bestsellerului Youtility, Convince and Convert. Câștigătorii pentru fiecare din cele opt categorii au fost aleși pe baza următoarelor criterii: o definiție clară a problemei de afaceri, o bună înțelegere a problemei, o soluție creativă, și capacitatea de a măsura rezultatele.
Din juriu au făcut parte: Jennifer Wesley (Google), Kristin Morrison (Intuit), Daniel Gruden (Weber Shandwick), Stephen Pollack (Pollack PR Marketing Group), Roger Harney (Off Madison Avenue), precum și alți 50 lideri din industrie.
Vă invităm să vedeți o prezentare generală a campaniei Colgate Plax aici.