UNIMEDIA, partenerul oamenilor puternici şi informaţi!
UNIMEDIA este primul ziar continuu din Moldova, editat în exclusivitate pe internet şi actualizat 24 de ore din 24.
Lansat în anul 2005 sub numele de uni.md a devenit, în scurt timp, lider între publicaţiile de informație de pe web-ul din Moldova.
În octombrie 2006, ne-am asumat o noua identitate: UNIMEDIA.md - platformă multimedia de informare în timp real, cu cele mai tari ştiri, obţinute din surse credibile şi verificate. Materialele jurnalistice sunt difuzate în format text, audio, video şi foto.
Un motor de căutare avansată, ce oferă acces gratuit la o arhiva de ştiri.
Comentariile, un serviciu de NewsLetter profesionist, cu difuzare zilnică, întregesc oferta editorială a site-ului.
UNIMEDIA îmbină viteza de reacţie a celor mai avansate structuri mass-media cu analize echilibrate, de substanţă, specifice presei scrise. Folosind cel mai recent şi mai dinamic suport media, edităm pe internet portalul de ştiri cu cel mai rapid flux de informaţii din Moldova.
Proiecte de comunicare în parteneriat cu UNIMEDIA.md
UNIMEDIA este partenerul celor mai mari companii din Moldova, care aleg site-ul nostru atât pentru campanii de imagine de lungă durată, cât şi pentru campanii şi promoţii targetate.
Vizitatori unici în 2012
Afișări în 2012
Audiența Unimedia distribuită pe criterii
Ocupație | Educație | |||
Specialist / cadru cu studii superioare | 22,23% | Fără studii | 0,09% | |
Student / Elev | 19,60% | Școala primară | 5,07% | |
Funcționar | 10,41% | Școala profesională | 7,35% | |
Top Manager / Director / Patron | 8,03% | Liceul | 19,08% | |
Pensionar | 7,12% | Școala post liceală | 2,23% | |
Director de departament / proiect | 6,64% | Studii superioare | 4,72% | |
Alta | 6,47% | Studii superioare | 43,41% | |
Angajat la birou / Asistent / Practicant | 5,34% | Master / doctorat | 18,06% | |
Muncitor calificat | 4,34% | |||
Liber profesionist / lucrez de acasă | 3,46% | Venitul Familial | ||
Afacere familială | 2,86% | Sub 1500 lei | 3,42% | |
Casnică | 2,17% | 1501 - 3000 lei | 11,19% | |
Șomer | 1,34% | 3001 - 6000 lei | 20,93% | |
6001 - 9000 lei | 19,55% | |||
Vârsta | 9001 - 12000 lei | 8,82% | ||
15-19 ani | 9,50% | Peste 12000 lei | 11,25% | |
20-24 ani | 16,50% | Nu știu / nu răspund | 24,84% | |
25-35 ani | 28,00% | |||
36-45 ani | 16,30% | Frecvența de utiliare a internetului | 98,19% | |
46-55 ani | 17,50% | Zilnic, aproape în fiecare zi | 1,80% | |
55+ ani | 12,20% | De câteva ori pe săptămână |
Tip A 728x90 Zona premium, în partea de sus a site-ului
Tip B 468x60 Bannere mai mici, în partea de sus a site-ului
Tip B 250x250 Bannere mai mici, în partea de sus a site-ului
Tip B 160x300 Bannere mai mici, în partea de sus a site-ului
Tip C 468x60 Bannere mai mici, poziționate mai jos pe pagină
Tip C 250x250 Bannere mai mici, poziționate mai jos pe pagină
Tip Z Bannere care apar în partea de jos a ecranului, un strat deasupra conținutului
Tip X Bannere extensibile, apare o fișie mică din banner, când mouse-ul trece deasupra, acesta se întinde și devine mare
Plasament de bannere CPM* | ||
---|---|---|
Tip A | 728x90 | 0.90 € |
120x600 |
0.70 € |
|
Tip B | 468x60 | 0.54 € |
250x250 | 0.60 € | |
160x300 | 0.42 € | |
Tip C | 468x60 | 0.48 € |
250x250 | 0.54 € | |
Tip Z | xxxxx | 1.80 € |
*CPM Cost per mie de afişări a bannerului
Publicitate de conţinut | ||
---|---|---|
Știri text | Știrea este menținută prima în categorie pe prima pagină (cu foto și text introductiv), minim 3 ore |
50 € |
Știri text + video | Reportajul este menținut primul în categorie pe |
200 € |
Blogs.UNIMEDIA | Includerea blogului în coloana Blogs.UNIMEDIA, preţ anual |
800 € |
Video Ads | ||
---|---|---|
Pre-roll | Pre-roll-urile sunt spoturi video de maxim 10 secunde care sunt vizionate în de vizitatori înainte de reportajele video |
5 € / 1000 vizualizări |
Preţurile sunt în EURO şi includ TVA
- bd. Ştefan cel Mare, 180, of. 1400
- www.adcenter.md
- This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
- 022 999 331