( 0 Voturi )
Client: Vinul Moldovei, ONVV, CEED II USAID
Agenția de publicitate: Publicis Moldova
Casa de producție: TGM Studio
Lansat: Octombrie, 2014
Vezi afișele stradale.
Vinurile noastre. Și nu este vorba despre un produs de consum, ci despre un produs care povestește o legendă.
Anume pe această legendă am construit campania organizată de Ministerul Agriculturii și Industriei Alimentare, Asociația Producătorilor și Exportatorilor de vin, ONVV cu suportul USAID CEED II, dedicată Zilei Naționale a Vinului, care va avea loc în acest weekend.
Campania a fost lansată cu sloganul "Cunoaște-ți legenda!" și invită lumea să cunoască și să popularizeze legenda barzei albe, care a salvat de la foame și sete ostașii Moldovei, care vegheau hotarele țării, cu un strugure de poamă, care le-a dat energia și forța necesară să reziste asediului.
Toate materialele vizuale explorează simbolurile naționale în tehnica picturii în vin.
În cardul evenimentului Ziua Națională a Vinului sub umbrela "Vinul Moldovei" vor fi promovați producătorii autohtoni din industria vitivinicolă. Fiecare dintre vizitatori va putea să se pătrundă de esența culturii vinului moldovenesc participînd la Școala Vinului, Tururi Vinicole și Ateliere de Creație și Meșteșugărit.