Studiul de Măsurare a Traficului și Audienței pe Internet in Moldova
O etapă importantă în dezvoltarea utilizării oricărei media este măsurarea audienței pe care o atinge. Mai mult, măsurarea trebuie făcuta de un organism indepedent pentru o mai bună transparență și recunoaștere în piață. Este un drum parcurs deja de TV și presa scrisă, iar din 2012 e valabil și pentru Internetul din Moldova.
Una din problemele publicității este că are un exces de consum. Pentru a reduce acest exces, clienții de publicitate caută vehiculele media care izolează cât mai bine target-ul unui produs. Studiul de Măsurare a Traficului și Audienței pe Internet (SMTAI) delimitează target-ul fiecărui site și adaugă mult mai multe date despre interesele și obiceiurile acestuia. SMTAI oferă suficiente date pentru a putea realiza planificări complexe, pentru a putea selecționa site-urile în funcție de caracteristicile audienței lor (lucru care aduce valoare adăugată pentru client).
Profesionalizarea procesului de planificare a campaniilor și migrarea bugetelor către site-urile care își dovedesc în mod transparent performanțele – sunt efectele principale ale studiului, care se fac simțite deja.
Stimați publisheri, SMTAI este primul pas important pentru a depăși pragul de 5% (conform AAPM) reprezentat de consumul de media Internet din totalul mixului de media! Pentru a-și crește încasările de publicitate, publisherii trebuie să clădească o relație credibilă cu clienții lor de publicitate. Aceștia doresc să își plaseze publicitatea în produse media care își pot susține declarațiile prin informații verificate, credibile și ușor de înțeles.
Vă invităm să înscrieți site-ul Dumneavoastră în SMTAI! Oferiți clienților plusul siguranței că datele pe care se bazează în procesul de alocare al bugetelor nu sunt manipulate!
Vedeți aici lista site-urilor prezente în studiu.