Reclame interzise la Super Bowl
Chiar dacă 30 secunde de reclamă la Super Bowl costă în jur de 4 milioane de dolari, nu înseamnă că toate spoturile sunt acceptate pentru difuzare. Cel mai des, spoturile sunt respinse dacă conțin teme referitoare la politică, homosexualism, pornografie sau concurență neloială.
Mai jos sunt prezentate câteva din spoturile neadmise la Super Bowl pe parcursul ultimilor ani. Chiar dacă nu au fost arătate la TV, spoturile au reușit să stârnească vâlvă pe internet, devenind virale. De fapt, unele companii nici nu-și pun scopul de a fi difuzate. Lor le convine faptul că spotul este respins, ca mai apoi, scriind un comunicat despre tristul refuz, să plaseze reclama pe internet sub renumitul titlu: Reclamă interzisă la Super Bowl.
2013 - Soda Stream - aparat ce transformă apa plată în una carbogazoasă. A fost interzisă pentru că ia în derâdere doi sponsori mari ai Super Bowl - Coca Cola și Pepsi.
2009 - PETA - mișcarea ce militează pentru mâncarea vegetariană, pentru că anume ea mărește potența.
2011 - Berea Bud Light. Pentru fiecare haină donată, primești o sticlă de bere.
2010 - site-ul Man Crunch. Platformă de socializare pentru homosexuali.
2005 - Airborne - medicamente împotriva răcelii. A fost interzisă deoarece faimosul actor Mickey Rooney nu ar fi trebuit să-și arate fundul.
2010 - serviciul de informare și răspunsuri KGB.
2009 - CatholicVote.com. A fost refuzat din considerente politice. În video este dat exemplul lui Obama și calea lui spre succes, chiar dacă s-a născut într-o familie nefavorabilă.
2011 - JesusHatesObama.com. Suvenire de la Richard Belfry.