Reclame bizare de la Windows 8 pentru piața din Asia
De câteva luni, Microsoft promovează intens noul Windows 8 prin reclame ce arată sistemul de operare în acțiune. Toate spoturile conțin utilizatori ce se folosesc de aplicații, butonul Start și de noile posibilități ale interfeței.
Câteva zile în urmă, Microsoft a lansat încă 3 spoturi, destinate pieții asiatice, complet bizare, poate chiar confuze. Protagoniștii din video fac lucruri stranii, iar la sfârșit, apare câte un slogan scurt. Spre deosebire de reclamele precedente, în cele noi nu apare nicăieri noul Windows 8, scenariile fiind doar niște metafore despre noile posibilități.
Frumos și Rapid
Lucrează și joacă-te
Puterea atingerii
Metafora primului spot ne arată că noul Windows 8 întrunește ambele calități: este pe cât de rapid, pe atât de frumos. Al doilea ne spune că sistemul nu are probleme cu multitaskingul. Iar pepenele verde din al treilea spot ne demonstrează experiența de utilizare a touchscreenului.
Spoturile mai mult decât bizare au stârnit indignarea multor utilizatori, în urma căreia spoturile au fost scoase de pe prima pagină a canalului oficial pe youtube.