S-a dat start licitației de specialiști marketing

Joi, 17 Octombrie 2013 06:03



În luna octombrie, companiile din Canada au posibilitatea să liciteze pentru un specialist marketing de top. National Advertising Benevolent Society (NABS) a organizat Vintage Intern Auction - ce dă posibilitatea de a licita un specialist în calitate de intern pe o zi.

Banii colectați vor fi folosiți pentru a susține profesioniștii din comunicare, ce întâmpină probleme personale, legate de carieră sau de familie, boli, accidente, șomaj sau probleme financiare.

La licitație s-au înscris 12 specialiști de top din domeniu. Oferta de preț începe de la 2500$, iar licitația se încheie pe 31 octombrie.

Internship-urile sunt valabile pentru primele 6 luni ale anului 2014, în orice zi de lucru a săptămânii, timp de 8 ore. Compania ce a licitat se angajează să acopere cheltuielile de transport și parcare ale internului.

Internul nu poate fi rugat să lucreze la proiectele ce concurează cu clienții săi. Sarcinile trebuie să corespundă programului conform profesiei sale, pe care în mod normal l-ar urma. Pe lângă funcțiile sale obișnuite, internul ar putea ajuta echipa cu sfaturi, să organizeze un training sau seminar, să discute despre trendurile din industrie.

You need Flash Player 9 or later installed to play this streamingvideo

Nu a fost indicat dacă companiile din alte țări pot aplica, dar, dacă doriți să licitați, vă dorim curaj: www.nabsvintageintern.com. La sigur va fi o experiență inedită!

Apropo, acest proiect ne-a adus aminte de Free desk Here, când agențiile de publicitate invitau tinerii profesioniști din domeniu, să petreacă un anumit timp în cadrul agențiilor.



Mai gustă o doză de inspirație: